Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

All inclusive hotellit

Vierailija
11.07.2013 |

En tajunnut miettiä all inclusive hotellin huonoja puolia, kun varasimme matkan. Nyt vasta tuli mieleen, että onkohan mies humalassa lasten nähden, kun se alkoholikin (paikallinen??) kuuluu hintaan. En itsekään ole absolutisti, mutta mielestäni  lasten nähden voi korkeintaan 1-2 ottaa. Mieheni on hieman eri linjoilla, tosin isompi kokoinenkin toki on. Ei ole alkoholisti, mutta hänelle lomanviettoon kuuluu myös rennompi alkoholin käyttö. Koskaan ei ole kännissä ollut lasten nähden eikä muutenkaan ole haittaa ollut ( muuta ku tappelu minun kanssa, kun hänen mielestään nalkutan). Olenkohan turhaan huolissani? Kokemuksia....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet.

Vierailija
2/8 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin se nyt sen vuoksi kaksin käsin vetää että on all inclusive! Ja mitäs sitten vaikka ottaiskin muutaman jos sinä olet joka tapauksessa selvinpäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule kyllä niitäkin vanhempia on nähty jotka vetää viinaa kaksin käsin vaikka lapset mukana. Onneksi ei ole tuollaista ukkoa.

Me on oltu joskus ai matkalla ja minusta niissä alkoholi juomissa ei ole niin paljon alkoholia kun luulisi. On vaan mauksi. Itse en ainakaan ole mitään vaikutusta huomannut vaikka olen yhden tai kaksi joskus illallisella ottanut. Normaalisti kun en juo niin huomaan heti vaikutuksen. Voi kyllä olla että hoteleissakin on eroja.

Vierailija
4/8 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei ole all inclusive, niin voihan se äijäs silti vetää viinaa kaksin käsin. Viina kun on aina halvempaa tuolla etelässä.

En lähtis tollaisen äijän kans lomalle ollenkaan jos pitäisi pelätä viinan vetämistä. Sais ukko jäädä kotiin.

Vierailija
5/8 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on se huono puoli että 3 kertaa (kai) on syöminen samassa hotellissa. Itse tykkään vaeltaa erilaisissa ruokapaikoissa ja ei ole sidottu hotelliin. Nytkin oon kohta lähdössä ulkomaille ja siihen ei kuulu aamupala. Voi syödä sen aamupalan kun honnasta sovitaan eli korkeintaan saa maksaa 4 eu muuten syön muualla.

Vierailija
6/8 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käyttää alkoholia kohtuudella. Kotona niin grillatessa ottaa  tölkin olutta. Joskus iltahömpssyn tilkan konjakkia tms. Välillä ruoan kanssa 1-2 lasia viiniä. Olemme matkustaneet ilman lapsia all inc hotelliin. On päivällä saattanut ottaa muutaman kupin (se on tosiaan ollut se mukin koko noin 2dl) olutta tai viiniä. Tai ollaan oltu kävellen kiertämässä kohdetta niin tauolla ottaa yhden tuopin. Aterioilla olut tai viinilasillinen. Tilaisuus ja mahdollisuus olisi kitata aamusta iltaan. Ottaa lomilla (all inc) hieman enemmän, kuin normaalisti kotona, mutta ei ole humalasssa koskaan. Itse en sylje lasiin, mutta juon harvoin ja vähän. Lomamatkan aikana saatan ottaa 1-2 olutta tai lasillinen viiniä.

Vierailija
7/8 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin miehesi kehtaa dokata kun ei noissa perheresorteissa kukaan dokaa. Spurgut menevät halpamatkoilla ja istuvat baareissa. Se jos päivän mittaa ottaa muutaman oluen ja illalla vaikka paukun ei ole dokaamista. Löysää nutturaa ja nauti lomasta :)

Vierailija
8/8 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. T: ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän