Miten suhtautua neljä vee poikaan, joka tykkää tisseistä...?
Siis äitinsä. Haluaisi puristella, silitellä ja nojailla päätä vasten (siis äidillään vaatteet päällä). Nyt on keksinyt, että haluaa leikkiä vauvaa ja leikkiä että juo tissistä maitoa. Tätä jatkunut ainakin vuoden. Äiti alkuun johdatteli käsiä pois ja nosti eri asentoonsylissä, nyt on alkanut sanoa tiukastikin, että ei saa toisten tissejä puristella. Eikä anna leikkiä imetysleikkiä. Onko tämä ihan normaalia läheisyyden kaipuuta, pitääkö kieltää, onko kieltäminen ihan turhaa, meneekö ohi...?
Kommentit (10)
Positiivista on ettei tuu ainakaan homoa :D
Menee ohi. Pojan kehitysvaiheeseen kuuluu äidin ihailu. On kuitenkin kestänyt ehkä keskimääräistä kauemmin.
Kakkonen, minkä ikäinen lapsi sulla? Tekeekö muuten myös tytöt tätä?
Kakkosen pojat on 5, 7 ja 9. Vanhin jättää yleensä jo tissit rauhaan vaikka sekin joskus vielä vähän kokeilee :)
Ihan saman asian kanssa kipuilen. Poika kohta 4, mut haluaa rintoja paijata kun olen kuulemma niin pehmeä ja taputtelee niitä,kun vaan saa tilaisuuden. Tiedän ettei noin pieni tajua, että se olisi mitään seksiä. On vaan niin ihaileva, mut itseä alkaa ärsyttää päivä päivältä enemmän. Ohjaan kädet muualle, kiellän ja sanon, etten pidä siitä ja rinnat on vaan vauvoille, mutkun mikään ei tunnu tehoavan. Ikäänkuin estely olisi vaan yllyke...
No anna hiplailla. Ihan normaalia. Sitten ei olisi jos poika olisi 14 ....
Meillä myös 4v, joka haluaa koskea äidin tisseihin ja mietin milloin tuokin vaihe menee ohi...Eli, et ole ap yksin!
Mut on se silti noloa kun poika kaupassa kailottaa: koskin sua tissiin! *huokaus* Ap:n kohtalotoveri
Minä laskin leikkiä lapseni kanssa, kun hän tykkäsi samanikäisenä kosketella rintojani. Sanoin, että vieläkö haluat tisua ja käänsin lapsen imetysasentoon poikkiteloin syliini. Sitten muka olin työntävinäni tisua suuhun paitoineen päivineen. Sitten rupesin kutittelemaan häntä ja pelleilemään. Saatoin myös kysyä, kuinka kauan hän haluaa tisua, vielä isona koululaisenakin. Sitten me nauroimme ajatukselle yhdessä. Kuvittelimme kaikenlaisia hullunkurisia tilanteita. Yleensä onnistuin lopulta johdattelemaan hänet ajattelemaan jotakin ihan muuta.
En itse pitänyt siitä, että lapsi koski rintoihini mutta en myöskään tehnyt lapsen imemisen kaipuusta mitään ikävää tai noloa vaan hauskan jutun.
No kyllä mä annan puristella ja silitellä, eihän siinä mitään pahaa ole. Olen sanonut että toisten rinnat on yksityisaluetta.