Kuinka moni muistaa sinun syntymäpäiväsi?
Mun muistaa: mies, lapset, vanhemmat ja anoppi.
Lisäksi kouluaikainen kaveri ja kummitytön äiti.
Kommentit (7)
Äiti. Isä toisinaan. Mies muistaa kun muistutan.
No niin, mulla on tänään syndet ja tähän mennessä on onnitellut mies ja lapset.
Mua vaivaa itseeni kohdistuva hössötys ja pidän esim facssa synttärit piilossa.
-ap
Kas, tänään juuri sattuukin olemaan synttärini. Hyvä kun itse muistin. Äiti muistaa. Exä muisti aina pilata. Facebookissa tulee onnitteluja, mutta tuskin tulisi montakaan jos ei naamakirja muistuttaisi. Pari ystävää muistaa useimmiten muutenkin.
Yksi, sisareni. Muut sisarukset, exä ja lapset eivät tiedä/muista vaikka olen kai mä yrittänyt sanoa lapsillekin, mutta kun ei niitä kukaan opeta huomioimaan mun synttäreitä niin vaikeapa se on sanoa että kai te nyt huomiseksi mulle kortin teette.
Näkeehän ne kaikki facessakin mun syntymäpäivän, mutta en saanut viime vuonnakaan yhtään toivotusta, vain tosiaan yksi sisko lähetti tekstarin.
Mies, ystävä ja sisko muistavat. Äiti ei enää muista mitään. Siinäpä ne taitavat ollakin!
Seiska vielä: kummitätini kyllä muistavat, vaikka ovat jo iä'kkäitä:)
Huomenna sen näen.
Todennäköisesti mies muistaa kun on kysynyt kolmesti mitä haluaisin (aina olen sanonut saman asian mutta kun ei tahdo muistissa pysysä). Lapset laittoivat itse tänä aamuna aamupalaansa ja kyselivät onko minulla tänään synttärit... No avuliaisuus väheni kun sanoin että synttärit on vasta huomenna. Anoppi saattaa muistaa. Vanhemmat muistavat toisinaan.
Muut eivät muista ja se on minulle ihan ok. Oikeastaan vaivaannun aikalailla jos joku hössöttää synttäreistäni. Mielummin hiljaisesti kiitos.