Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin mies totesi lähtevänsä suihkuun, lipsautin

Vierailija
10.07.2013 |

ihan vahingossa, että voinko tulla mukaan :/

Ei mulla ole oikeasti mitään kiinnostusta sitä kohtaan!

Juteltiin siis niitä näitä tuossa pihassa, naapuri oli juuri hakannut ison kasan halkoja ja oli siksi suihkun tarpeessa. Mä en tajua miten mä enää kehtaan nähdä sitä...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huumorintajuinen ihminen ja päästelen välillä sellaista huumoria, että joudun selittelemään niitä vitseiksi. Mutta en nyt hemmetti soikoon tuollaista menis ikipäivänä sanomaan naapurin miehelle! En edes vahingossa, en vitsillä, en millään!

"Kämmejä sattuu", jep jep :D

Vierailija
22/33 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 09:17"]

Mä heitän ihan normaalisti tutuille tommosta läppää välillä... joten eihän siinä mitään jos oli huumorilla heitetty huumorimiehelle. Ei mun mies ainakaan niistä järkyttyis vaikka kuulis, kun tietää et joo, tommonen se just on...

[/quote]

Niin, SINÄ olet tuommoinen, mutta mistään ei tullut vaikutelmaa, että ap olisi kaltaisesi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä se naapurin mies varmaan jo keksii vaimolleen illaksi omaa menoa ja virittelee suihkua kuntoon ap:ta varten.

Ai kamala kun mua naurattaa :DD

Vierailija
24/33 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 09:15"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 08:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 07:27"]

Miten tuollaista voi sanoa vahingossa??

Valaiskaa minua tyhmää!

[/quote]

Et sinä tässä taida todellakaan olla se tyhmä ;)

[/quote]

No vaikka ehkä sillai, että on tosiaan huono huumorintaju, kuten minulla ja aina en hoksaa, kenelle niitä typeriä vitsejä voi laukoa.

Voin kuvitella, että oma mielikuvitus olisi keksinyt jonkun typerän vitsin ja olisin sitten laukaissut naapurille siitä jotain tuollaista, tarkoittamatta mitään seksuaalista. Mutta juuri sellaisen typerän vitsin puolikkaan.

Kämmejä sattuu aina kaikille. Mitäs sitten.

[/quote]

Mä oon ihan samanlainen ja ai että oon saanu elämäni aikana hävetä typeriä möläytyksiäni! Ja aika monta ihmistä olen suututtanutkin "huumorillani". Mut minkäs teet kun suusta tulee ihan mitä sattuu käymättä aivojen kautta...

Vierailija
25/33 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 09:33"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 09:17"]

Mä heitän ihan normaalisti tutuille tommosta läppää välillä... joten eihän siinä mitään jos oli huumorilla heitetty huumorimiehelle. Ei mun mies ainakaan niistä järkyttyis vaikka kuulis, kun tietää et joo, tommonen se just on...

[/quote]

Niin, SINÄ olet tuommoinen, mutta mistään ei tullut vaikutelmaa, että ap olisi kaltaisesi...

[/quote]

Ei ap:n tarvitsekaan olla kaltaiseni, mutta jospa se mies kuului noihin huumorimiehiin, eikä ymmärtänyt mitenkään oudosti.

Vierailija
26/33 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi apua :D Mäkin saatan heittää tutuille läpällä, saanko tulla mukaan suihkuun. Jos sanoo menevänsä kuselle, kysyn tarviiks tulla ravistaa.

Vierailija
27/33 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 10:25"]

No voi apua :D Mäkin saatan heittää tutuille läpällä, saanko tulla mukaan suihkuun. Jos sanoo menevänsä kuselle, kysyn tarviiks tulla ravistaa.

[/quote]

Oletko jo täyttänyt 15v?

Vierailija
28/33 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 10:33"]

[/quote]

Oletko jo täyttänyt 15v?

[/quote]

Tuskin on, ainakaan henkisesti. On olemassa hyvää ronskia huumoria ja sitten on tätä hieman noloa ja yliampuvaa mukahauskaa ronskia huumoria. Ensinäkään ap:n tekstistä en saanut sitä kuvaa että olisi vitsinä heittänyt ja muutenkin tuollaisia vitsejä voi korkeintaan heittää sinkkuporukassa. Mielestäni tuollaisten "tarviiko ravistaa" ja "mennäänkö suihkuun" vitsien heittäminen varatulle ihmiselle osoittaa mitä suurimmassa määrin epäkunnioitusta kyseisen henkilön parisuhdetta ja puolisoa vastaan.

Vierailija
29/33 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 10:41"]

[/quote]

Oletko jo täyttänyt 15v?

[/quote]

Tuskin on, ainakaan henkisesti. On olemassa hyvää ronskia huumoria ja sitten on tätä hieman noloa ja yliampuvaa mukahauskaa ronskia huumoria. Ensinäkään ap:n tekstistä en saanut sitä kuvaa että olisi vitsinä heittänyt ja muutenkin tuollaisia vitsejä voi korkeintaan heittää sinkkuporukassa. Mielestäni tuollaisten "tarviiko ravistaa" ja "mennäänkö suihkuun" vitsien heittäminen varatulle ihmiselle osoittaa mitä suurimmassa määrin epäkunnioitusta kyseisen henkilön parisuhdetta ja puolisoa vastaan.

[/quote]

Taitaa olla vanne taas vähän liian kireällä jollain....

Vierailija
30/33 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten meinaat tehdä, jos naapurisi alkaakin ehdottelemaan sinulle sitä suihkua jossain vaiheessa?

Vierailija
31/33 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 10:52"]

[/quote]

Oletko jo täyttänyt 15v?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tai toisilla on käytöstavat ja toisilla ei.

Jos joku naapuri sanoisi miehelleni ap:n kommentin, muuttuisi käsitykseni tästä naisesta kertaheitolla. Eikä ainakaan positiiviseen suuntaan.

Vaikka olen huumorintajuinen, niin ihan kaikkea ei vaan voi huumorilla sanoa! Jossain kohtaa se on jo huonoa käytöstä.

Vierailija
32/33 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 10:52"]

[/quote]

Oletko jo täyttänyt 15v?

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei ole vanne kireällä, mutta kunnioitan kanssaihmisiäni sen verran, etten viljele tuollaisia "huumoriheittoja" varatuille miehille. Ensinäkin se olisi loukkaus omaa miestäni kohtaan ja sen toisen miehen vaimoa/tyttöystävää kohtaan enkä oikein usko kenenkään ystäväpiirissäni edes ymmärtävän moista "huumorina". Toki tuollaisen voi verhoilla "huumoriheitoksi", mutta kyllä sen suurin osa ottaa piiloflirttinä tai piiloehdotteluna. #28

Vierailija
33/33 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaans tää nyty suoraan. Jos tuo mies ei ymmärtänyt ottaa sua suihkuun ja viedä siellä seitsemänsiin taivaisiin, ei tuo ollut oikea mies siihen. Tätähän sä toivoit ja odotit. Nyt kun kuvio ei toiminutkaan, panikoit ja mietit seurauksia. Sad but true!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä