Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin mies totesi lähtevänsä suihkuun, lipsautin

Vierailija
10.07.2013 |

ihan vahingossa, että voinko tulla mukaan :/

Ei mulla ole oikeasti mitään kiinnostusta sitä kohtaan!

Juteltiin siis niitä näitä tuossa pihassa, naapuri oli juuri hakannut ison kasan halkoja ja oli siksi suihkun tarpeessa. Mä en tajua miten mä enää kehtaan nähdä sitä...

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Ootteko sinkkuja vai varattuja?

Vierailija
2/33 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheet on meillä molemmilla ja lapsetkin hyviä kavereita keskenään. Tämä on ihan kauheeta :/ Toivottavasti se ei kerro vaimolleen.

Joskus 15v sitten sinkkuna ja humalassa olisin voinut sanoa jollekin noin mutta mä en kerta kaikkiaan tajua mitä tässä nyt tapahtui ja mistä tuo oikein tuli.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se vastas?

Vierailija
4/33 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se mies vastasi kysymykseesi?

Vierailija
5/33 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että sanoit sen ihan tarkoituksella. Mutta kun mies ei innostunut, pelästyit että kertoo vaimolleen (joka av-mamma) ja selität jutun täällä parhain päin ;)

Vierailija
6/33 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukesiko, ykköseen, kakkoseen, vai suuhun?

Vierailija
7/33 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vain naureskeli jotain hämmentyneenä. Itse varmaan karahdin samantien tomaatinpunaiseksi ja sopersin jotain kukkien kastelusta ja poistuin paikalta :/

Nyt mä en pysty edes katsomaan naapuritaloon päin, nolottaa niin vietävästi.

ap

Vierailija
8/33 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, no olisit vain lipsutuksen jälkeen naurahtanut rennosti ja todennut olevasi hiestä märkä. Suihku tulisi tarpeeseen. Sitten olisit vielä toivottanut mukavaa iltaa koko perheelle ja painunut selkä suorana kotiin. Tuollaisen lipsautuksen jälkeen kannattaa vaan nauraa omalle jutulleen. Silloin mies ei luule mitään muuta kuin että huumorintajusi on paska.

Huomenna moikaat miestä vain rennosti hymyillen ja kysyt vaikka että milloinkas se naapureiden loma alkoikaan.

Vierailija
9/33 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudu sanomaasi vain huumorilla. Vitsillähän sinä sen sanoit, niinhän? ;)

Nyt on myöhäistä sanoa, mutta olisit voinut pelastaa tilanteen nauramalla. Suhtaudu siihen jatkossa niin, että vitsihän se oli.

Vierailija
10/33 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freudilainen lipsahdus. 

Vierailija
11/33 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala, jos se nyt jotenkin luulee että mä salaa himoitsen sitä.

Kattelin eilen jotain pikkutuhmaa leffaa, jos olin vielä jotenkin virittyneessä tilassa sen jälkeen tai jotain, en tiedä. Eeih. Miksi juuri naapurille? Mä joudun näkemään sitä (ja häpeämään) päivittäin!

ap

Vierailija
12/33 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vaikka luuleekin. Minä olen aina imarreltu jos joku salaa tai avoimesti himoitsee minua. Jatkossa käyttäydyt kuten et olisi mitään sanonutkaan. Älä nyt missään nimessä välttele miestä. Sitten hän ainakin luulee niin. Huomenna olet pokkana miehen silmien alla kuten normaalistikin. Parin päivän päästä sinua ei enää nolota. Jos nyt pakoilet miestä, häpeäsi vain kasvaa.

Jos olet luonteeltasi jotenkin "ujompi" ja mies ymmärtäväinen niin mene sanomaan hänelle asiasta. Sanot että jotenkin lipsautit sellaisen asiattomuuden ja nyt sinua nolottaa ihan kamalasti. Älä selittele että et oikeasti pidä hänestä. Sanot vain että pääsi sammakko suusta, nolottaa. Kysyt vielä että eihän mies loukkaantunut. Sitten vain sanot että kiva kun sait selvittää asian ja painut hiiteen.

Vierailija
13/33 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, mitä tuota nyt selittelemään. Mitäpä tuosta, ihan oikeasti! Voihan olla että naapuri jonkin aikaa katsoo, osoitatko muita tuollaisia vinkeitä, mutta kun käyttäydyt vain normaalisti ja tylsähkösti, niin äkkiä se unohtuu.

Vierailija
14/33 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollaista voi sanoa vahingossa??

Valaiskaa minua tyhmää!

Vierailija
15/33 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 07:27"]

Valaiskaa minua tyhmää!

[/quote]

Et sinä tässä taida todellakaan olla se tyhmä ;)

Vierailija
16/33 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 08:44"]

Valaiskaa minua tyhmää!

[/quote]

[/quote]

Samaa ihmettelen, että haluaa tunkea naapurin kanssa suihkuun, vahingossa :D

Onnea ap, uskon häpeän tunteesi, noloa! Ja sori, ihan taatusti se on kertonut vaimolleen jo tuon ehdotuksesi! *reps*

Vierailija
17/33 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisit nyt vaan kestää pakit kuin nainen. Hetkeäkään en usko tuohon selitykseesi, että ihan vahingossa lipsautit ja ettet muka ole kiinnostunut. Yritit vaan pokata naapuria ja kun ei onnistunut niin häpeissäsi nyt yrität selitellä itsellesi ja syystä tai toisesta myös av-mammoille..

Vierailija
18/33 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Freudilainen lipsautus:D

Vierailija
19/33 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 08:44"]

Valaiskaa minua tyhmää!

[/quote]

[/quote]

No vaikka ehkä sillai, että on tosiaan huono huumorintaju, kuten minulla ja aina en hoksaa, kenelle niitä typeriä vitsejä voi laukoa.

Voin kuvitella, että oma mielikuvitus olisi keksinyt jonkun typerän vitsin ja olisin sitten laukaissut naapurille siitä jotain tuollaista, tarkoittamatta mitään seksuaalista. Mutta juuri sellaisen typerän vitsin puolikkaan.

Kämmejä sattuu aina kaikille. Mitäs sitten.

Vierailija
20/33 |
11.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heitän ihan normaalisti tutuille tommosta läppää välillä... joten eihän siinä mitään jos oli huumorilla heitetty huumorimiehelle. Ei mun mies ainakaan niistä järkyttyis vaikka kuulis, kun tietää et joo, tommonen se just on...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi