Onko Hermesin H-rannekoru nyt mauton???
Vai mikä tää juttu on? Luin tuota "Suomibloggaajilla huono itsetunto" -ketjua ja sieltä tämä tuli silmilleni.
Siinä oli aika hauska listaus siitä mitä "pitää" olla jos haluaa olla bloggari suomessa. Tietämätön tästä kaikesta (en lue muotiblogeja) menin ostamaan viime viikolla Hermesin H-rannekorun ja moni muukin kohta tuosta bloggarin must-listasta toteutuu ILMAN, että pidän itse blogia tai lukisin niitä.
Mikä nyt olen? Mauton? Muodikas? Kopioija? Vai oma itseni?
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 22:38"]
No ne ostaa sen H-rannekorun, koska pöllömpikin heti tajuaa, että se on Hermes. Siksihän ne niitä ostaa, että muut tajuaisi.
[/quote]
ai pöllömpikin! Kuule jos av-mammalle clic clacin näyttäisi, kysyisi varmaan että "mistäs olet Hilfigerin rannekorun ostanut, hieno?!"
:D
Muakin kiinnosti joskus mutta nyt olen nähnyt niin naarmuisen näköisiä sellaisia (aitoja) ihmisillä että tökkii, eli en maksaisi sellaisesta 500 euroa.
Siksi Hermes tekee niistä rannekorujen H-kirjaimista mustia tai valkoisia nykyään, niissä ei kuulemma naarmut näy.
Aika kamalan näköisiksi menevät päivittäisessä käytössä kuten kuvassa eli eikö noin kalliin pitäisi kuitenkin kestää käytön?
Vai ostetaanko se meikkauspöydän koristeeksi?
[quote author="Vierailija" time="22.08.2013 klo 18:13"]
Jos sen sijaan ostaisi vaikka tän rannerenkaan
http://finland.hermes.com/jewelry/silver-jewellery/bracelets/configurable-product-213414b-49677.html?metal=SILVER
[/quote]
Tätäkin näkee blogeissa jonkin verran. Ainakin Mussulla taitaa olla?