Mitä sitten kun ei ole mitään kehuskeltavaa facebookissa?
Vaan on ensi syksynäkin yhtä syrjäytynyt työelämästä, kukaan ei halua palkata, ei ala uusi ura yms. Mitä sitten?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullahan on ammattina valittaminen niin jatkat vaan samaa tuttua rataa. Valittelet autoimmuunitauteja, seksin puutetta, että joudut yksin tekemään kotityöt, miksi mies nukkuu pitkälle iltapäivään, huonoja joululahjoja jne.
Nyt sulla on väärä ihminen.
Älä yritä. Sinä se olet, vanha kunnon ammattivalittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko mitään, jos lopettaisit esittämisen ja laittaisit sen, ettet jaksaisi elää?
Mitä se auttaisi? Kyllä mun oma perheeni tietää sen.
Kannattaa silti kokeilla sitä kaljaa ensin. Kännissä nimittäin on mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko mitään, jos lopettaisit esittämisen ja laittaisit sen, ettet jaksaisi elää?
Kannattaa silti kokeilla sitä kaljaa ensin. Kännissä nimittäin on mukavaa.
Hetken aikaa. Eipä se kauaa auta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sille omalle perheellesikö sinä sitten haluaisit kehuskella töillä tai opinnoilla?! Ei, vaan puolitutuille.
Miksi luulet, että olet tilivelvollinen facessa? Olisi oikeasti mielenkiintoista kuulla vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sullahan on ammattina valittaminen niin jatkat vaan samaa tuttua rataa. Valittelet autoimmuunitauteja, seksin puutetta, että joudut yksin tekemään kotityöt, miksi mies nukkuu pitkälle iltapäivään, huonoja joululahjoja jne.
Nyt sulla on väärä ihminen.
Älä yritä. Sinä se olet, vanha kunnon ammattivalittaja.
Se on kuollut! Eikö se ole tullut selväksi jo kauan sitten?!!!