Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisin antaa koirani pois,ottaisitko tai

Vierailija
10.07.2013 |

oletko ottanut aiemmin aikuista koiraa,millaisin kokemuksin?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en suosittelisi eläinlääkäriä, mikäli haluaa koirankoulutusneuvoja. Iso osa eläinlääkäreistä ei tiedä mitään koirien koulutuksesta ja käyttäytymisestä, vaan ovat juuri niitä mutu-menetelmiin ja vanhentuneisiin neuvoihin takertujia.

Ylipäätään jos etsii koirankouluttajaa, kannattaa kiertää kaukaa kaikki, jotka puhuvat dominoinnista, laumanjohtajuudesta, jääkaudesta, kolinapurkeista tai siitä miten koiran pitää totella kunnioituksesta eikä namien avulla.

Vierailija
22/28 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkoko se koira oli hankkia jos sitä ei sitten viitsikään pitää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

27; sinulleko on ok elää pahimmillaan 15 vuotta elämää, jossa mennään arvaamattoman koiran ehdoilla?  Luulen ettet tiedä ollenkaan mistä puhut.

Vierailija
24/28 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kodinvaihtajista tulee juuri näistä aivottomista perheistä joissa otetaan koira koska "se on söpöä ja ihquu" muta ei sitten vaivauduta selvittämään mitä koira vaatii, tai valita oikeaa rotua. Sitten kun koiraa pitäisikin kouluttaa ja lenkittää ja se kasvaa eikä olekaan enää söpö pentu se pistetään kiertoon.

Mutta joskus ihmisillä on hyvä syy luopua koirasta, tai ainakin sellainen että koiran kanssa eläminen olisi hankalaa jolloin on parempi etsiä uusi koti. Kunpa vain ne aivottomat saataisiin joko olemaan ottamatta lemmikkejä, tai oppimaan että sen ihqusöpökarvapallon vuoksi joutuu ja kannattaa nähdä paljon vaivaa.

Vierailija
25/28 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin pois 4v koiran ja on sopeutunut uuteen paikkaan tosi hyvin,en kadu ratkaisua.

Vierailija
26/28 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa, jos koira olisi meille sopiva ja aiempi omistaja kertoisi rehellisesti ne koiran huonotkin puolet. Minua ei tietyt ongelmat haittaisi, mutta esim. kerrostalossa asuvana en voi ottaa vakavaa eroahdistustapausta joka ulvoo kovaan ääneen jo silloin jos menen vessaan. Eniten ärsyttää koiranantoilmoituksissa se kun huomaa miten jätetään asioita kertomatta tai koiran huonoja puolia vähätellään.

Ja ottaisin itse vain ilmaisen koiran, en rupea maksamamaan mahdollisesti jo vanhastakin, ongelmaisesta yksilöstä kovia summia (näitä välillä näkee). Silti uskallan sanoa, että mahdollinen kodinvaihtaja saisi meillä erittäin hyvän uuden kodin jo olemassa olevien lemmikkiemme kanssa.

Vierailija
27/28 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luovut koirastasi?

Kuinka pitkään se on ollut sinulla?

Miten asutte (onko koira tottunut em. rivitaloasumiseen) ?

Onko sillä jotain sairauksia tai käytöshäiriöitä?

Minkä rotuinen ja mikä sukupuoli?

T. Todella kiinnostunut

Vierailija
28/28 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa koiran. Minulla on jo ennestään yksi aikuisena otettu cockerspanieli. Nyt jo kylläkin vanharouva 10v.

Olemme harkinneet uutta koiraa jo tovin. Miksi sinä haluat antaa koirasi pois? Minkä rotuinen koirasi on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan