Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stressaatko työpaikan kahvihuonekeskusteluista?

Vierailija
10.07.2013 |

Onko kenelläkään tällaista ongelmaa? 

Olen uudessa kesätyöpaikassa (josta on luvattu lomituksia pitemmälle ajalle ja todennäköisesti olen jäämässä). Hoidan asialliset hommani hyvin ja työ on suht. leppoisaa, ei aiheuta stressiä. 

Mutta iltaisin pohdin, mitä tuli työkavereille sanottua ja milloin en saanut suutani auki. Tilanteita, joita muut eivät varmaan muista, mutta teen niistä mielessäni suuria ja mietin, millaisen mielikuvan minusta oikein saa. Mietin, miten paljon voin paljastaa, olen vastannut suoriin kysymyksiin perheestä ym., mutta en oma- aloitteisesti ala kertoa elämästäni mitään. Vapaa-ajallani olen huumorintajuinen, töissä varmaan pitävät vakavana kun en pääse sisäpiirin vitseihin mukaan. Miten päin pitäisi olla? 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän samaa ongelmaa. En oikein näe, milloin pitäisi puhua paljon ja milloin olisi parempi olla hiljaa. Myös mietin liikaa, minkälaisen kuvan annan itsestäni ulospäin ja yleensä se kallistuu jollain lailla negatiiviseen suuntaan. Tunnen että en osaa olla rennosti kuten muut sosiaalisissa tilanteissa.

Vierailija
22/30 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, juuri tuo rentous ja vaivattomuus... minulla se on väkinäistä ja välillä tavallaan pakotan itseni vapautumaan, eli esitän rentoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen sisäpiirissä ja ajattelen pahaa kaikista uusista hermoilijoista. 

Vierailija
24/30 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä mitä muut ajattelee. Olen hiljainen ja introvertti, ja aivan hyvä sellaisena. Jos joku pitää mua kummallisena tuppisuuna, siitä vaan. Mulla on hyvä olla itseni kanssa, se riittää.

Vierailija
25/30 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä, olenko introvertti vai avoin.. se kai se ydin onkin. Minulla on tavallaan tarve olla porukan osana enkä halua vaikuttaa ylpeältä tai tylyltä.

Vierailija
26/30 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää tietty, kun on uusi työporukka. Jos olet siellä vaikka vuoden, et mieti enää tuollaisia, kun tunnet ja tiedät ne tyypit. Ota rennosti, ei ne pidä sua outona, jos ne sua edes ajatteleekaan.

Vierailija
27/30 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kahvihuoneessa, syön eväät koneen ääressä.

Vierailija
28/30 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutut itsekin kusipääksi, kun sinut vakinaistetaan.

Vierailija
29/30 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, miten jaksaa tätä vaihetta vaikka se vuosi? Nyt jo väsyttää ihan vain tämän takia.

Vierailija
30/30 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sanoit sen jo... kukaan ei huomaa eikä muista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme