Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minua vaivaa ?

Vierailija
10.07.2013 |

Hei olen aika pulassa tietämättömyyteni kanssa.

olin suojaamattomassa yhdynnässä tasan kaksiviikkoa sitten,bongattu ovulaatio 2 päivää sen jälkeen. oiviksen jälkeen alavatsaan sattunut kokoajan enemmän tai vähemmän. Pari päivää sitten sattu tosi paljon ja kun kävin veskissä paperiin tuli pari tippaa verta mukana. naamaan on tullut ihme finnejä ja ala vatsa turvottaa. Sitten on vielä limaisuutta tuntuu että oisin märkänä kokoajan :D joten kysyn nyt siis että olisiko mahdollisuus olla raskaana vai onko tämä jotain muuta esim. Klamydia ? ja mitä minun tulisi tehdä ? Lääkäriin ? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no teeppä ensin kotona raskaustesti, ovatko kuukautiset jo myöhässä? jos testi nega ja oireet jatkuu, mene lääkäriin!

Vierailija
2/6 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiset ei vielä myöhässä pitäisi alkaa ensi viikonloppuun mennessä.

Tein jo hätiköiden raskaustestin mikä näytti negaa mutta eikai sen pitäisi vielä näyttää mitään ? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kumppani ns. riskiryhmään kuuluva vai luonnehtisitko tavalliseksi suomalaiseksi mieheksi?

Vierailija
4/6 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun lääkäriin. Ei ihan terveeltä vaikuta moinen märkyys koko aikaa..

Et menetä mitään lääkärillä käymisestä, mutta jos pitkität menoa voi tulla vaikeammaksi hoitaa.

Vierailija
5/6 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 15:27"]

Hei olen aika pulassa tietämättömyyteni kanssa.

olin suojaamattomassa yhdynnässä tasan kaksiviikkoa sitten,bongattu ovulaatio 2 päivää sen jälkeen. oiviksen jälkeen alavatsaan sattunut kokoajan enemmän tai vähemmän. Pari päivää sitten sattu tosi paljon ja kun kävin veskissä paperiin tuli pari tippaa verta mukana. naamaan on tullut ihme finnejä ja ala vatsa turvottaa. Sitten on vielä limaisuutta tuntuu että oisin märkänä kokoajan :D joten kysyn nyt siis että olisiko mahdollisuus olla raskaana vai onko tämä jotain muuta esim. Klamydia ? ja mitä minun tulisi tehdä ? Lääkäriin ? 

[/quote]

Vierailija
6/6 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kai sinne lääkäriin pitää mennä , oli tavallinen suomalainen mies 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi