Miehen lapsen synttäreillä oli useampi miehen ex.
Vähänkö noloa miehen ex-vaimolta: Oli kutsunut lapsensa synttäreille ensinnäkin omat sukulaisensa. mieheni sukulaiset ja lisäksi siellä oli miehen entinen naisystävä, jonka kanssa oli eronsa jälkeen pari vuotta. Tällä naisystävällä oli omat lapsensa mukana samoin hänen äitinsä oli kutsuttu. Sitten olimme me mies ja minä.
Oli todella noloa, kun miehen lapsi kysyi, että miksi ei miehen entisen naisystävän lapset saa koskaan tulla meidän luokse kylään. Miehen lapsi lisäsi vielä, että oli niin kivaa silloin kun nämä asuivat mieheni kanssa, kun sai jalkapalloporukan kasaan.
Suutuin tuosta kommentista ja sanoin lapselle kuin äidilleenkin suorat sanat, siitä, että miten vieraita kohdellaan. Ole täysin varma, että tuo äiti oli valmentanut lastaan sanomaan noin. Lisäksi sanoin, että on todella loukkaavaa, että tuollaisia miehen ex-naisystävien äitejäkin on paikalla, vaikka minun vanhempiani ei oltu edes pyydetty paikalle. Otin ostamani lahjan mukaani (mies ei todellakaan ollut maksanut sitä) ja lähdin pois.
Mies ei ymmärrä, että miksi suutuin. Päinvastoin hän pitää mykkäkoulua koska hänen mielestään minä käyttäysyin sivistymättömästi ja yritin tahallani pilata lapsen juhlat. Ei ota kuuleviiin korviinsa sitä, että oli ex-vaimolta ensinnäkin loukkaus kutsua tuo naikkonen äiteineen juhliin, ja esittää tuollaisia kommentteja...
Kommentit (5)
Ei oo totta. Kukaan ei voi käyttäytyä noin huonosti kuin ap...
Ap, tässä kuviossa on vain yksi ongelma ja se olet sinä ja sun huono itsetunto. Toivottavasti miehesi pyytää anteeksi sun puolesta ja vuoksi kaikilta juhlissa olleilta.
Sinä taisit yrittää pilata lapsen synttärit tahalteen, eiks niin?
ainut mikä tässä oli noloa, oli järjestämäsi mustasukkaisuuskohtaus lapsen synttäreillä..
En tiedä teidän tilanteesta, mutta itse olin yhdessä miehen kanssa, jolla seurustelumme alkaessa oli puolivuotias lapsi. Vuosia oltiin yhdessä ja tuo poika vietti meillä viikonloppunsa ja lomansa. Mä olin sille vanhempi siinä missä mieskin, yhtäpaljon vietettiin aikaa, meillä oli tosi lämmin suhde. Pojan kanssa käytiin mun vanhemmilla kun lähellä asuvat, tykkäsi leikkiä mun veljen lapsien kanssa ja oli ihan kuin sukua. Äitini kohteli poikaa ihan samalla tavalla kun biologisia lapsenlapsiaankin. Kun poika oppi puhumaan, alkoi itse sanomaan äitiäni mummiksi (varmaan siksi kun muutkin lapset sielä sanovat) ja äiti oli tästä vain hyvillään. Isäni oli pappa. Miehellä ei ole vanhempia, joten näin poikakin sai isovanhempia enemmän kuin vain ne kaksi äitinsä puolelta.
Kun sitten erottiin, oli itsestään selvää, että poikaa ei vielä kokonaan minun elämästäni, eikä minua pojan elämästä. Nähdään siis edelleen sillointällöin, toki liian harvoin. Ja synttäreille kyllä tulee aina kutsu niin minulle, kun muulle perheelleni, mm tälle "mummille", joka on siis minun äitini. Ei ole tullut edes mieleen, että tässä olisi joku ongelma.
CTRL + Q to Enable/Disable GoPhoto.it