Ärsyttää! Avautumista (netti)deittailusta. Kertokaa pimeimpiä lyhyesti.
Siis eieieie! En lähde enää koskaan treffeille! Tässäpä mun deittisaldoa viime ajoilta:
- Piereskelevä mies. Haisi rutolta.
- Mies, jonka mielestä kaikki mitä sanoin, oli tyhmää. Mikään keskustelunaihe ei ollut tarpeeksi älykäs, mutta hän ei myöskään itse halunnut tuoda esiin sellaista aihetta, josta haluaisi keskustella. Tiuski ja pyöritteli silmiään. Mun tarjoama viini kyllä maistui.
- Mies, joka ei uskaltanut puhua treffeillä mitään.
- Pari selvästi masentunutta miestä.
- Useampi yli kolmekymppinen mies, jolla ei ollut minkäänlaista kokemusta nasista eikä seurustelusta.
- Mies, joka alkoi ekoilla treffeillä puhua talon ostamisesta yhdessä.
- Erittäin hyvätuloinen mies, joka tietäen että olen pienituloinen, vei kalliiseen ravintolaan ja pisti mut maksamaan oman laskuni.
- Kaapissa oleva homo.
Luulenpa, että tää deittailu oli nyt mun osalta tässä. Mites teillä?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 19:28"]
- naisia, jotka olettaa pääsevänsä elämään siivelle. Loukkaantuu sydänjuuriaan myöten jos edes vähän vitsailen siihen suuntaan, ettet vain rahan takia haluaisi suhteeseen...
- ikuisia laihduttajia, jotka etsii sporttista miestä. Harrastaa muka säännöllisesti yhtä sun toista hikiliikuntaa, kumma kyllä jos ei näy kropassa...
- treffi-ilmoituksessa lukee ensimmäisenä ja isoilla kirjaimilla, ettei hae seksiseuraa. Kuitenkin ekoilla treffeillä sortuu sänkyyn. Eihän se väärin ole...
- wannabe-akateemiset, joilla ehkä on se akateeminen koulutus mutta elämäntyyli ja kiinnostuksen kohteet kuin maalaisjuntilla
...ei ole helppoa löytää helmeä siitä kirjavasta joukosta, mitä on tarjolla.
[/quote]
Vai on sinun vaikea löytää helmeä? Ihanko totta! Tuli mieleeni sanonta: ei helmiä sioille... :D
* Kyllä minäkin loukkaantuisin sydänjuuriani myöten, jos heti ensimmäisenä epäillään, että miehen rahojahan minä olen tässä itselleni havittelemassa enkä toimivaa parisuhdetta. Melkoisen tökeröä tuo sinun käytöksesi.
* Harrastan hikiliikuntaa ja olen ylipainoinen. So? Ilmeisesti en kuitenkaan harrasta sitä tarpeeksi, vielä. Sporttisen kaverin peesissä voisi onnistua liikuntamäärän lisääminen ihan kummasti. Mutta jos ei nappaa niin ei nappaa. Typerää tuollainen valehtelijaksi epäileminen heti kättelyssä. Jälleen tökeröä käytöstä.
* On olemassa erikseen niitä, jotka hakevat PELKÄSTÄÄN seksiseuraa ja niitä, jotka hakevat seurustelukumppania. Seurusteluun kuuluu seksi. Kaiken muun lisäksi. Ehkä se nainen näki, että sinusta ei ole missään nimessä seurustelukumppaniksi, mutta satunnaiseen seksiin kyllä kelpaisit. Olisikohan syynä tuohon tuo edellä mainitsemani tökerö käytöksesi? :D
* Kerros minulle, mikä on wannabe-akateeminen, jolla on akateeminen loppututkinto. Ei ihan auennut tämä minulle. Millainen elämäntyyli ja kiinnostuksen kohteet akateemisesti koulutetulla pitäisi sinun mielestäsi olla? Tämä kiinnostaa minua todella, sillä melkein kaikilla ystävilläni ja tuttavillani on akateeminen loppututkinto eri aloilta. Myös elämäntyylejä ja kiinnostuksen kohteita on monenlaisia, jopa niinkin että keskenään pariutuneiden kesken esimerkiksi kiinnostuksen kohteet voivat olla hyvinkin erilaisia. Siispä kerro minulle, mitä tarkoitit tuolla heitollasi.
Vauvafetissihemmo haki seuraa omalla nimellään vielä. Typeriä "vaippapömppöpeppu"-sössötyksiä. Lopetti vasta kun uhkasin lähettää kopiot hänen viesteistään kaikill työkavereille. Nimen perusteella siis löytyi työpaikan sivut tyypin kuvalla.
Kaveri ilmoitti olevansa pitkä, joten uskaltauduin laittamaan korkokengät. Olihan se pitkä, joo, mutta halusi välttämättä tehdä kaupunkikierroksen, kävellen.
Enhän mä sen metristen koipien tahdissa pysynyt, piipitin mukanaisellisesti, että pysyisin paremmin mukana jos ottaisin kengät pois mutta sitten pitää varoa lasinsirpaleita.
Joo, mä varotan sua - ja jatkoi sitä vauhdikasta etenemistään.
Ehkä se oli selvä vinkki. Ja toisia treffejä ei tullut.
voi pöllöt, verratkaapa tuota kakkostekstiä aloitustekstiin. sehän on suoraa vittuilua ap:lle..
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 19:28"]
Minulla on samanlaisia kokemuksia kuin 2:lla:
- naisia, jotka olettaa pääsevänsä elämään siivelle. Loukkaantuu sydänjuuriaan myöten jos edes vähän vitsailen siihen suuntaan, ettet vain rahan takia haluaisi suhteeseen...
- ikuisia laihduttajia, jotka etsii sporttista miestä. Harrastaa muka säännöllisesti yhtä sun toista hikiliikuntaa, kumma kyllä jos ei näy kropassa...
- papupatoja jotka ensimmäisen puhetulvan tauottua kysyy, että miksi sä oot noin hiljaa...
- treffi-ilmoituksessa lukee ensimmäisenä ja isoilla kirjaimilla, ettei hae seksiseuraa. Kuitenkin ekoilla treffeillä sortuu sänkyyn. Eihän se väärin ole...
- wannabe-akateemiset, joilla ehkä on se akateeminen koulutus mutta elämäntyyli ja kiinnostuksen kohteet kuin maalaisjuntilla
- mielenterveysongelmaisista ja hihhuleista puhumattakaan...
...ei ole helppoa löytää helmeä siitä kirjavasta joukosta, mitä on tarjolla.
[/quote]
Itseäsikö kovasti naurattaa jos joku tuntematon heti ekalla tapaamiskerralla leimaa sinut loiseksi "ihan vaan vitsinä", tuskin... Ei mikään ihme jos et naista ole löytänyt. Harva nainen nykypäivänä etsii elättäjää itselleen ja vielä harvempi jaksaa tutustua mieheen, joka olettaa naisen olevan kiinnostunut hänen rahoistaan ..
Loisiminen on ehkä eri asia kuitenkin, kuin jos mies välttämättä haluaa mennä sinne kalliiseen paikkaan, ja vaikka hänelle sanon suoraan, että mulla ei valitettavasti nyt ole oikein varaa mennä sinne, ja ehdotan halvempaa, mies vaatimalla vaatii että mennään ja käskee olla huolehtimatta asiasta. Sitten kun laskun maksun aika tulee, ei maksakaan. Mutta 2:n kaltaisten tyyppien mielestä vika on tietty ihan varmasti jossain, jota minä olen tehnyt illan aikana, joten whatever.
Nirppanokkailu ja piereskelevästä miehestä diggailu ei muuten ole ainoat vaihtoehdot. Jokaisella ihmisellä on oikeus odottaa kunnioittavaa käytöstä itseään kohtaan.
Muakin muuten naurattaa toi akateeminen elämäntyyli :D Mitä helkkaria se on? T. kahden akateemisen loppututkinnon Ap, joka vissiin elää kuitenkin ihan tavallisesti, eli juntisti. Eilenkin söin makkaraa.
Onhan noita kaikenlaisia tullut vastaan, hienohelmoja jotka ovat vieraantuneita ruumiintoiminnoista. Äärerrömän tyhmiä jotka ei kykene mihinkään järkevään keskusteluun. Kauheisiin papupatoihin jotka puhua pälpätti jatkuvasti niin ettei saanut sanaa väliin. Sellaisia jotka diagnosoi toisille sairauksia. Hirveitä horoja. Sellasia jotka olettaa pääsevänsä elämään miehen siivellä.
Mutta eiköhän sieltä vielä mukavakin löydy.
Minä löysin ihanan mieheni nettideitin kautta, mutta ennen sitä sain aika monta sammakkoa tavata. Tässä muutamia esimerkkejä:
- mies, joka ei puhunut treffeillä mitään, oli koko ajan hikinen ja vapiseva, treffien jälkeen lähetti viestin, jossa kertoi kuinka ottaisi minut naisekseen vaikka heti ja kuinka minun pitäisi sitten kyllä häntä opastaa sänkypuuhissa, kun hänellä on taidot ruosteessa.. Siis juu ei hirveästi sytyttänyt.
- mies, joka sanoi "niin sinähän olitkin töissä Kelassa", öö juu en tasan ole Kelassa töissä, ei sinne päinkään, joten totesin, että jos ei mies sen vertaa ole kiinnostunut etukäteen että painaa minusta jotain mieleensä niin anti olla.
- klassinen törppö, joka lupasi soittaa treffien jälkeen, muttei soittanut. Juu ei kiinnosta mies, joka ei osaa olla edes rehellinen.
Ai niin, ja sitten vielä nää 2:n kaltaiset tyypit :) Miten unohtuikin. Ap
Vähän varttuneempana treffailijana (aikoinaan) tapasin mm.
- tyypin, joka oli jämähtänyt tyylissään nuoruutensa parhaisiin päiviin
- valhehtelijaan, useampi eri tyyppi (ikä/paino/siviilisääty)
- eräs deittikumppani katseli mua pitkin nenänvartta ja totesi, "sun näkösen naisen kanssa ei ala seisomaan"
Onhan näitä.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 12:45"]
- eräs deittikumppani katseli mua pitkin nenänvartta ja totesi, "sun näkösen naisen kanssa ei ala seisomaan"
[/quote]
:D :D Mahtavaa! Hahahaaa!
Mulla ei oo kokemusta varsinaisista treffeistä (tai no yksistä, mutta alettiinkin tapailla heti ja nyt ollaan pikkuvauvan onnellisia vanhempia). Mutta minulla luki treffi-ilmoituksessani selvästi, että haluan tutustua metallihenkisiin miehiin. Vastauksia tuli kuitenkin kaikenmaan junteilta, jotka olivat hyvin kaukana hevareista, eivät edes tieneet mikä on Metallica :) Eli siis eivät välittäneet yhtään siitä mitä hain, halusivat vaan naista. Tyyliin ekassa viestissä "vaihdetaanko puhelinnumerot ja tavataan hellissä merkeissä". Tämä viesti 5kymppiseltä maanviljelijäjuntilta, vaikka hain muistaakseni maksimissaan 38-vuotiasta jne.
Minulla oli vuoden verran haku päällä nettideiteissä kun olin 34-vuotias. Ja ei ikinä enää, olen mieluummin yksin kuin katselen sitä hullugalleriaa! Tässä parhaat palat:
- Mies joka ilmoitti olevansa 42-vuotias, mutta näytti seitsenkymppiseltä. Lisäksi oli selvästi vakavasti mielisairas, kertoi mm. lähettäneensä presidentille varoituksia ufojen aikeista Suomea kohtaan jne. Kun sanoin suoraan ettei meistä taida paria tulla, alkoi itkeä ja lopuksi raivota: "JAA ETTEI PÄRSTÄ MIELLYTÄ! TAPAN SUT HUORA! Yli kolmekymppinen ämmä jo onko sulla muka valinnanvaraa?"
- Pari äärimmäisen pelokasta ja ujoa, jotka ehkä olisivat voineet olla ok tyyppejäkin mutta kun ei mulla riitä kärsivällisyys alkaa puolta vuotta houkutella jotain arkalaista kuorestaan edes sille tasolle, että uskaltaa katsoa silmiin tai puhua kuuluvalla äänellä.
- Yksi ilmoitti heti nähdessään minut, että olen ole hänelle tarpeeksi näyttävän näköinen nainen. Herra itse oli päältä kaljuuntunut ja hänellä oli iso kaljamaha. Toivotin onnea nuoren missin etsintään.
- Minullekin ilmoitti eräs mies että oon ihan mukava mutta on yksi ongelma: hän tuskin saisi munaansa seisomaan minun näköiseni naisen kanssa. No seeelvä, ei siitä sitten mitään.
- Eräs hyvin herkänoloinen alkoi itku kurkussa heti tilittää erotraumojaan ja lapsuudentraumojaan. Anteeksi, en halua ilmaiseksi täyspäiväiseksi terapeutiksi kellekään.
- Pahin ja se mikä lopetti uskallukseni nettideittailuun oli alkuun tosi mukavanoloinen mies, josta alkoi paljastua vähitellen yhä pelottavampia piirteitä. Eka merkki oli kun hän ohimennen kertoi ettei ole väkivaltainen mies, kun ei ole KUUKAUTEEN lyönyt ketään turpaan :-o Sitten kun tavattiin ekaa kertaa, joi viinaa ihan liikaa, tuli känniin ja käyttäytyi huonosti, raivostui kun en ottanut meille yöksi. Minä tyhmä kuitenkin hyväksyin anteeksipyynnöt, ehkä koska mies oli todella komea, ja seuraavan tapaamisen hyväksyin meille. Mies toi mukanaan runsaasti juomia ja katsottavan elokuvan. Elokuvan aikana alkoi humalan noustessa kopeloida, ja kun vastustelin, yritti suorastaan raiskata. Sain miehen kuitenkin pois kimpustani, minkä jälkeen hän meni vetämään käteen kylppäriini, jätti mällit seinille. Onneksi poistui sitten enkä ikinä nähnyt häntä enää.
Hahaa. Mulla oli tarkat kriteerit mm iän suhteen ja hain siis vain kevytseuraa, mikä kyllä saikin kaikenmaailman tapaukset ryömimään koloistaan.
Onneksi tuo löytynyt aarre ei piitannut nirsoilustani, vaan hurmasi hivenen kömpelöllä mutta rehellisellä tekstillä ja pyysi treffeille! Hän on niin ihana, aina olen vaan kuullut että tuommoisia on olemassa...
Mutta ne tapaukset, joiden takia olin jo luovuttaa.
Yli-ikäinen, äärimmäisen epäeroottinen (kun selkeästi seksiseuraa ilmaisin hakevani) ja kaveri kehtasi kysyä palkkani suuruutta ensimmäisen vartin sisään. Sitten se oli jo järjestelemässä ongelmiani, tuli siis puhetta että olin ostanut autoon ajovalon kun se on palanut niin yks kaks hän oli hakemassa Tallinnasta varaosia ja järjestämässä huoltoa edulliseen hintaan kaverinsa huoltamoon...
Iilimato. Sanoin että olet ihmisenä ihan kiva, mutta ei. Viestit nyt meni sitä samaa kaavaa, ensin imarrellaan, leperrelllään, sitten haukutaan ja painostetaan. Hoh, hoh. Katsopa peiliin, miksi oletkaan sinkku.
Ehdottomasti hämmentävin keskustelunaloitus oli "voidaanko nähdä? Annatko ekalla tapaamiselle?" Öö... no, hyvä että kysytään suoraan mutta ei sitä voi etukäteen tietää, mitään periaatetta ei ole. Mutta jos ikää on +24 omaan ikääni niin voi olla, ettei kiinnosta antaa.
Yksi liikuttavimmista oli se ujo kaveri, joka pisti jälkeen viestiä, ettei saanut silmiään irti rinnoistani.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 12:45"]
Onhan näitä.
[/quote]
Varmaan ihan luonnonvalintaa, että tämä tyyppi oli sinkku! :D
- Mies ilmoitti olevansa 175 cm pitkä. Itse olen 168, joten päätin lähteä matalissa kengissä. Mies oli silti minua puoli päätä lyhyempi. Mitä järkeä valehdella tollasessa asiassa?
- Mies ilmotti tunnin jälkeen, ettei meillä taida olla mitään yhteistä, kun hän on akateemisesti koulutettu ja minulla vain opistotasoinen koulutus. Koitin siinä tuopi ajan keskustella mm historiasta, politiikasta ja jopa urheilusta, mutta hänellä ei ollut mitään sanottavaa mihinkään.
Jostain syystä kuitenkin luapuduin hänen luokseen lasilliselle viiniä (olisin selkeästi kelvannut siis sänkyseuraksi :p), uteliaisuuttani lähdin katsomaan miten "akateeminen" väki elää. Kämppä oli sisustettu lastulevyhyllyillä, joita eivät todellakaan kirjat koristaneet, seinällä roikkui Kaj Stenvallin ankka-PALAPELI ja lasillisen viiniä sain hanatonkasta muovimukiin valutettuna...
Koulutus ja sivistys eivät tässä hiipparissa kohdanneet :D
- Niin ja sitten tietenkin pakolliset sukupuolielinkuvien lähettelijät..
- Ja olihan sekin tapaus, joka spammasi suomi24-vieraskirjani, kun olin ilmoittanut, etten hae isähahmoa. Joku setä +50 v otti aiheekseen kirjotella koko vieraskirjan täydeltä, miten nirppanokkainen olen, kun varttuneemmat eivät kelpaa (itse olin silloin 28).
Onko se sitten silleen, että jos treffikumppani ei puhu eikä pukahda, se johtuu aina ja ehdottomasti siitä, että vastapuoli on papupata? Vai onko sellainen mahdollista, että ilman toisen syytä treffikumppani vaan ei uskalla puhua?