Miksi näitä Aihe Vapaan ketjuja ei lajitella osastoihin?
Harmittaa kun eihän täältä yhdestä ja samasta AV-pötköstä löydä mitään kirjoituksia enää kun ketjut putoaa ennätysvauhtia :-(
Haku ei toimi kunnolla, ja etsimiseen menee paljon aikaa, eikä viitsisi lisätä jokaista kiinnostavaa ketjua erikseen oman koneen bookmarkseihin.
Tämä taitaa olla se netin kuumin suomalainen keskustelupalsta juuri nyt johon ei tarvitse rekisteröityä ja erikseen kirjautua sisään joka kerta, eli helppous houkuttelee monia, ja siksi noita uusia ketjuja tulee sellaista vauhtia että silmissä vaan vilisee ja moni hyvä saattaa jäädä huomioimatta.
Miksi näitä ei laiteta suosion takia muutamaan alaryhmään kuten: Yleistä Keskustelua, Muoti ja Kauneus, Julkkikset ja TV, Parisuhde, Harrastukset ja Urheilu, Lapset ja Perhe, ja Koti ja Keittiö, eli nämä muutamat varmaan riittäisivät ensialkuun.
Käyttäjät: Vastatkaa oletteko te myös tämän kannalla?
Moderaattorit: olisiko teknisesti mahdollista tai helppo toteuttaa?
Kommentit (11)
Minua häiritsee sekin että näissä AV-viesteissä on sekaisin kaikkea eli ensin joku siisti vauva-aiheinen kysymysketju ja heti perään joku pervo peppuseksi-ketju....
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 09:13"]
Minua häiritsee sekin että näissä AV-viesteissä on sekaisin kaikkea eli ensin joku siisti vauva-aiheinen kysymysketju ja heti perään joku pervo peppuseksi-ketju....
[/quote]
joka antaa todella huonoa kuvaa suomalaisista äideistä! :(
Ei osastoja siksi tämä on aihe vapaa ja niin suosittu. Onhan sitä muilla sivuilla näitä aiheeseen liittyviä keskusteluja
Ei missään nimessä jakoa! Erikoistuneita keskustelupalstoja on paljon muitakin, tämä on ainoa missä saa oikeasti rupatella niitä näitä. Minusta on tosi kiva että on keskustelunaloituksia vaihtelevista aiheista. Ei kai tätä kukaan muutenkaan käytä minään oikeana tiedonhaun lähteenä?
ei missään nimessä mitään osastoja, sehän tässä on parasta. voi puhua yhtäaikaa imetyksestä, uraanikaivoksista, politiikasta, pimppikarvoista, avioehdosta ja mungoannasta :) toivottavasti muutoksia ei tule
kyllä minä olen aina haulla löytänyt kun laittaa ketjun nimen ensimmäiset sanat, en tiedä miksi kaikki valittaa että haku ei toimi
Onhan vauvapalstalla jo osastointia. Noihin muihin palstoihin täytyy visiin rekisteröityä, mutta munkin mieleestä tämän palstan hienous onkin, kun voi jutella ihan kaikesta. Etsi joku toinen keskustelupalsta, jos tämä on liian hankala.
Mikä aihe tai ketju täällä muka on niin mielenkiintoinen, että siihen tekisi mieli palata tuntien, päivien, viikkojen jälkeen? Minusta ei yhtään mikään. Tosi tylsää, että vanhat ketjut edes säilytetään. Voisivat poistua vuorokaudessa tai viikossa, niin loppuisivat nuo jatkuvat omien ketjujenbnostelut (blogimaisnostajat, huomionkipeät hullut, väyneet provot)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 09:25"]
kyllä minä olen aina haulla löytänyt kun laittaa ketjun nimen ensimmäiset sanat, en tiedä miksi kaikki valittaa että haku ei toimi
[/quote]
joo useimmiten mäkin! muutama ketju on sitten ollut sellainen, etten ole av:n haulla löytänyt jolloin olen etsinyt sen googlen avulla. mikään ketju ei ole vielä jäänyt löytymättä :) johtuisko tuo haun toimimattomuus vaan siitä, että haetaan väärillä sanoilla, eli haetaan vaikka sanalla viina, jos ketju on ollut alkoholista tms.
Google.Fi löytää vanhat ketjt parhaiten. aihe vapaa idea katoais jos tehtäis jakoa nyt kaikki tulee kommentoimaan kaikkea ja kun kaikki lukee kaikki otsikot niin todennäköisyys että joku asiasta tietävä oikeesti sattuu paikalle.
Esim jos laitat kysymyksen jostain tietystä lastenratasmerkistä osioo lastentarvikkeet niin mikä on todennäköisyys että joku asiasta tietävä tulee paikalle? lastentarvikeosiossa pyörii vain muita jotka etsivät tietoa lastentarvikkeista.
No ei missään nimessä mitään lokeroita, minä voin samassa avauksessa puhua muodista ja ruuasta =) Siksi tämä on aihe vapaa