Miksi homot ja lesbot ovat suvaitsemattomia?
Luulisi, että kun itse kuuluu vähemmistöön, oppisi suvaitsemaan muita, mutta noissa piireissä ollaan monesti tosi ahdasmielisiä. Lesbonaiset saattavat suorastaan vihata miehiä ja keskinäinenkin kyräily on enemmän sääntö kuin poikkeus.
Jotenkin alkanut ärsyttääkin, kun homot aina julistavat oikeuksistaan, mutta eivät itse erityisen suvaitsevasti käyttäydy.
Tronari
Kommentit (28)
Saahan syrjimisestä huomauttaa, mutta miksi lesbot syrjivät muita? Miksi lesbomaailmassa erilaisuutta siedetään niin huonosti?
Miksi lesbot katsovat oikeudekseen syrjiä?
Tronari
Kertoisitko AP nyt vielä, että mitä ovat nämä "lesbopiirit"?
Eli kun jotakuta syrjitään, hänen pitäisi sen takia olla jotenkin extrahyvä ihminen vailla heteroille sallittuja luonteenpiirteitä? Vai mitä sinä nyt yrität sanoa? Ihmiset on ihmisiä.
Lesbokavereitani ja heidän tuttaviaan. Kyllästyttää kuunnella sitä miesvihaa ja paskan puhumista toisista selän takana. Syyksi riittää esimerkiksi pukeutuminen.
Tronari
En minä salli syrjimistä heteroillekaan, eivätkä tuntemani heterot syrji niin kuin lesbot. Syrjiminen näyttää kuuluvan nimenomaan lesbokulttuuriin.
Tronari
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 09:41"]
Lesbokavereitani ja heidän tuttaviaan. Kyllästyttää kuunnella sitä miesvihaa ja paskan puhumista toisista selän takana. Syyksi riittää esimerkiksi pukeutuminen.
Tronari
[/quote]
Aha, eli sulla on törppöjä lesbokavereita. Mikä älynväläys on sen perusteella väittää, että "homot ja lesbot ovat suvaitsemattomia"..
Hanki parempaa seuraa. Tuskin siedät tuollaisia heteroitakaan?
Ja jos heteroa syrjitään, hän ei nosta siitä meteliä?