Miksi homot ja lesbot ovat suvaitsemattomia?
Luulisi, että kun itse kuuluu vähemmistöön, oppisi suvaitsemaan muita, mutta noissa piireissä ollaan monesti tosi ahdasmielisiä. Lesbonaiset saattavat suorastaan vihata miehiä ja keskinäinenkin kyräily on enemmän sääntö kuin poikkeus.
Jotenkin alkanut ärsyttääkin, kun homot aina julistavat oikeuksistaan, mutta eivät itse erityisen suvaitsevasti käyttäydy.
Tronari
Kommentit (28)
On Se kumma miten näillä homovihaajilla on aina niin paljon lesbokavereita ja ne on kaikki aina ihan samanlaisia.
Äläpä yleistä. Suvaitsemattomuutta on ihan missä tahansa ihmisryhmissä, tuskin keskittyy nimenomaan lesboihin/homoihin. Ei kaikki lesbot vihaa miehiä,ihan turhaa kärjistämistä.
Jos lesboilla on agressioita miehiä kohtaan niin oliskohan se puolustusreaktio sitä kohtaan että niitä aina painostetaan seksiin miesten kanssa vaikka ei yhtään kiinnosta. Kyllä varmaan heteronainenkin rupeaisi tuntemaan antipatiaa mitä tahansa miesryhmää kohtaan jos kokisivat vastaavaa painostusta.
Musta homojen aggressiivisuus kuuluu siihen kulttuuriin. Mun homomieskaveritkin ovat jotenkin kylmiä ja ilkeitä. En mä tunne niitä ystäviksi, en luota niihin. Osa niistä on ihan normaalin oloisia, mutta en mä luota niihinkään. Osa taas on aivan uskomattomia pintaliitäjiä, joiden elämä pyörii (pusikko)seksin ja muodin ympärillä.
Jos ette usko mua, käykää lukemassa Ranneliike.netiä. Siellä homomiehet tunnustavat ihan avoimesti homokulttuurin kielteiset piirteet.
Tilastojen mukaan homomiesten suhteet kestävät kaikista ihmissuhteista parhaiten, kun taas lesbojen suhteet kestävät huonoiten. Lesboilla kai tuo mustasukkaisuus on yleinen ongelma. Naisellinen hormonitoiminta kertaa kaks saattaa olla kaaos.
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=479291
Myös syrjiminen kuuluu kulttuuriin. Siihen kasvetaan. Kun ympärillä on jengiä, joka opettaa syrjimistä, niin oppiihan siinä syrjimään.
http://ranneliike.net/keskustelu.php?act=rthrd&grpid=24&thrdid=4125
Niinkuin että Jennica tulee kotiin miesystävän kanssa, mutta vanhemmat on pyörtyä kauhusta koska se ei ole INSINÖÖRI. Insinööri on ainoa vaihtoehto. Kotiin ei ole tulemista jos vävy ei ole insinööri. Ai että kiinnostais vain tämä nimenomainen poliisi...? Eiei ja vielä kerran ei, sairasta, perverssiä, emme voi hyväksyä kuin insinöörin, terve nainen ei voi kiinnostua kuin insinööreistä. Mitä luulet, olisko sana insinööri sen jälkeen Jennicalle täysin neutraali?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 09:43"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 09:41"]
Lesbokavereitani ja heidän tuttaviaan. Kyllästyttää kuunnella sitä miesvihaa ja paskan puhumista toisista selän takana. Syyksi riittää esimerkiksi pukeutuminen.
Tronari
[/quote]
Aha, eli sulla on törppöjä lesbokavereita. Mikä älynväläys on sen perusteella väittää, että "homot ja lesbot ovat suvaitsemattomia"..
[/quote]
Kyllähän tuo on ihan normaali rinnastus ryhmään. Samalla tavalla kuin vihreät leimaavat kaikki turkistarhaajat ja muut. Tai jotkut leimaavat maalaiset, toiset leimaavat kaupunkilaiset.
Homoilla ja lesboilla on oikeus syrjiä muita siinä missä heteroillakin.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 22:03"]
[/quote]
Aivan. Ja turhaan lehdet kirjoittaa lööppejä jostain vihapuheista, kun toinen ei tykkää toisesta.
[/quote]
Joo, kunhan sitten ottaa sopuisasti vastaan sen, minkä itse kylvää. Mä oon bissemies eikä mulloo mitään lesboja vastaan, mut niillä on mua vastaan (myös miehiä vastaan ja joillakin erityisesti homomiehiä vastaan). Jos mä tän suhtautumisen jälkeen suhtaudun nuivasti lesboihin, ei pitäis ihmetellä.
Me yritettiin esimerkiks järjestää yhteisiä viikottaisia tapaamisia kahvilaan, mut lesbot ei suostunu tulee paikalle, koska sinne tulee homomiehiä. Että näin suvaitsevaista tää homokulttuuri on.
Aivan erityistapaus on nää lesbot, jotka opiskelee jotain naistutkimusta ja oikein lietsoo ittensä pyhään miesvihaan.
Sitäpaitsi jotkut vanhemmat lesbonaiset käyttää hyväkseen nuoria skeneen tulevia arkoja ja kokemattomia tyttöjä yhtään häpeemättä. Nää tytöt saattaa olla täysin kokemattomia maalta kaupunkiin tulleita opiskelijoita, joille nää vanhat hyväksikäyttäjät lupaa maat ja taivaat, vaikka ei oo ku seksin perässä.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 22:11"]
[/quote]
Sitäpaitsi jotkut vanhemmat lesbonaiset käyttää hyväkseen nuoria skeneen tulevia arkoja ja kokemattomia tyttöjä yhtään häpeemättä. Nää tytöt saattaa olla täysin kokemattomia maalta kaupunkiin tulleita opiskelijoita, joille nää vanhat hyväksikäyttäjät lupaa maat ja taivaat, vaikka ei oo ku seksin perässä.
[/quote]
Eli toimii kuten heteromiehet kautta historian. Pitäisikö heteromiehiltä nyt poistaa yhtäläiset ihmisoikeudet?
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 22:11"]
[/quote]
[/quote]
Eli toimii kuten heteromiehet kautta historian. Pitäisikö heteromiehiltä nyt poistaa yhtäläiset ihmisoikeudet?
[/quote]
Ei tartte, mutta turha sit kuseskella miehille, et niil on joku vit**n patriarkaatti. Kaikissa porukoissa on mukavii ja vähemmän mukavii ihmisii, mut kyl mun kokemuksen mukaan seksuaalivähemmistöt on jotenkin tosi pahasti itteensä käpristyneitä ja kompleksisia. Samalla kun ne vaatii ymmärrystä ja oikeuksii, joita ne ei käytä (haluu esim kirkkovihkimisen mut ei kuitenkaan käyttäis sitä kuin jotkut harvat), niin ne syrjii muita. Etenkin me miesbisset ollaan lesboille ehdoton nounou. Homomiehille nyt seksi tietenkin kelpaa aina.
Mua ärsyttää mun lesbokavereissa se "homokammo-kortin" jatkuva esiin vetäminen. Jos jonkun poikkipuolisen sanan sanoo vaikkapa heidän käytöksestään niin saa kuulla olevansa homokammoinen juntti. Oikeesti, mulle on ihan sama kenen kanssa te bunkkaatte.
Miksiköhän seksuaalivähemmistöt on kompleksisia? Hmmmm? Hetkinen, mulla on ratkaisu! Lopetetaan syrjintä ja odotetaan pari sukupolvea.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 22:31"]Miksiköhän seksuaalivähemmistöt on kompleksisia? [/quote]
Miehil on se ongelma, et ne tahtoo aina panna. Kun on mies naissuhde, niin nainen jotenkin rajottaa sitä panemista. Kaks miestä, jotka tahtoo panna, ja bang, koko elämä on panemista. Ja kun koko elämä on panemista, niin siitä tulee vaan jotenkin omituista. Aamu alkaa panemisella, päivä jatkuu panemisella ja illalla pannaan. Kaikki on panemista ja välissä petetään, kumpikin, mut silti pysytään yhdessä.
Kaks naista, naisen mieli ja kaikki on tosi monimutkasta, etenkin mustasukkasuus ja huomiointi. Ihme tulkintoi tehdään ja mikään ei tarkota mikään, kun kaikesta vedetään kilarit.
Tossa noi perussyyt. Kyl se niin vaan on, et mies ja nainen tasapainottaa jotenkin toisiaan ja siks niitten suhteetkin on jotenkin "normaalempia".
Vaikka kulus kuinka monta sukupolvee ja lesbous ja homous ois ihan normi, niin nää samat ongelmat tulee jatkuun. Homojen seksikeskeisyys ja lesbojen keskinäinen kilahtelu, mustasukkaisuus ja kaiken monimutkaisuus.
Ja emmä sitä väitä, etteikö lesboissakin olis tosi kivoja tyyppejä. Ne on niitä, jotka ei kulje kaupunkipiireissä. Oon tavannu esim lapissa tosi kivoja lesboja, sellasia ihan tavallisia ihmisiä, jotka ei pelaa mitään ihme pelei tai rakenna jotain rinkei.
Eiköhän pääkaupukiseudun heteropiireissäkin voi olla aika sairasta menoa, vrt. Nää bb-talon asukit jne. Suurin osa ihmisistä on silti ihan tavallisia eikä missään piireissä. Ja mikä sulla nyt sitte on ratkaisu tähän ettähomomiehet panee paljon ja lesbot sitä ja tätä? Paluu kaappiin feikkeihin heterosuhteisiin? Kaikissa suhteissa on ongelmia, herosuhteissa miehet ei yleensä saa puoliakaan siitä mitä haluais. Onko se nyt oikeasti kauhea ongelma että homomies saa kyllikseen seksiä?
Homot ja lesbot on ihan tavisihmisiä vikoineen ja puutteineen, ihan kuten sinäkin. Oliko tämä yllätys?
On se sikäli yllätys, että kun itse kuuluu vähemmistöön, niin luulisi, että samalla oppii arvostamaan ihmisiä sellaisina kuin he ovat, mutta sen sijaan vaikuttaa siltä, että keskiverto lesbo on paljon suvaitsemattomampi kuin keskivertohetero.
Tronari
Muistatko sinä olla kiitollinen päivittäin siitä, että sinulla on lain suomat oikeudet kaikilta osin käytössäsi? Että sinua ei syrjitä? Näytät sen kiitollisuuden varmasti jotenkin? Vai onko ihan itsestäänselvyyksiä?
En ymmärrä, miten tuo liittyy kysymykseeni. Miksi lesbot katsovat oikeudekseen syrjimisen, myös omissa porukoissaan, mutta aina jaksavat metelöidä siitä, että heitä syrjitään.
Lesbojen maailma on uskomattoman julma.
Tronari
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8300608