Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lastentarhanopettaja ja huomenna alkaa työt, mistä tiedät vanhempana etten ole oireeton koronan tartuttaja?

Vierailija
01.08.2020 |

Työpaikallehan ei kuulu miten vietin kesälomani tai missä ylipäänsä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään. Ja sinä et tiedä onko lapseni sellainen. Etkä ravintolassa käydessäsi tiedä että minä, tarjoilija, vietin lomani Espanjassa.

Vierailija
2/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain ulkomaillako olet töissä? Suomalaisissa varhaiskasvatusyksiköissä työskentelee vakaopeja.

Suomessa ei ole tarhattu lapsia sitten 70-luvun, onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen nimitys on varhaiskasvatuksen opettaja, mikäli olet yliopistosta valmistunut.

Vierailija
4/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että yskin edelleen.

Vierailija
5/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen nimitys on varhaiskasvatuksen opettaja, mikäli olet yliopistosta valmistunut.

Tai varhaiskasvatuksen sosionomi, mikäli on ammattikorkeakoulusta valmistunut.

Vierailija
6/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina alkaa työt?

Vierailija
8/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huolestuttavaa jos alan ammattilainen ei ota työtään vakavasti vaan elää jossain muinaisessa lastentarhamaailmassa.

Laadukas varhaiskasvatus on jokaisen lapsen oikeus. Lapsen saamalla varhaiskasvatuksella on keskeinen vaikutus mm. tulevaan koulumenestykseen sekä syrjäytymisen ehkäisyyn. Varhaiskasvatuksen opettaja on se henkilö joka on vastuussa varhaiskasvatuksen toteuttamisesta.

Vierailija
9/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitat siis sunnuntaina työt? Vai niin.

Vierailija
10/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kyllä kiinnosta sitten pätkääkään, töihin on mentävä ja lapset vietävä tarhaan. 

Vierailija
11/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinunkin verorahoistasi maksetaan suurin osa minun ja lasteni sairaalahoidosta joten ihan reilu peli. Työkaverinikin tulevat töihin tartuttamaan muut ja sitten ihmettelevät, kun joutuvat hoitamaan muidenkin työt.

Vierailija
12/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla sitä ei tiedä kenestäkään kohtaamastaan ihmisestä, onko hän oireeton koronatartuttaja. Minua huolestuttaa koronaa enemmän se, miten selviydytään tavallisista syysflunssista, kun lasta ei saa pienessäkään nuhassa tuoda hoitoon. Työnantaja ei tykkää, kun tulee poissaoloja. Lisäksi joutuu olla palkatta, jos tulee pitkiä poissaoloja. Jatkuva epävarmuus on paljon stressaavampaa, kuin pelko koronatartunnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi