Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ihastuitte ja jäitte kaipaamaan, kauanko meni että helpotti?

Vierailija
01.08.2020 |

Ihan kamala ikävä. Kauanko pitää vielä kärvistellä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, joku? Edelleen kärvistelen.

Vierailija
2/26 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä rakastua rakastumisen tunteeseenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta mennyt jo, eikä ole vielä helpottanut.

Vierailija
4/26 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme minitsiä ehkä. Tai kun löytää uuden ihastuksen.

Vierailija
5/26 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein pari vuotta meni.

Vierailija
6/26 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2017 keväällä tiet erkaantui, ei ole vielä helpottanut.

Vierailija
7/26 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta

Vierailija
8/26 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on mennyt aika tarkalleen viisi vuotta ihastumisesta ja vajaa neljä vuotta siitä, kun näin hänet viimeksi. Enää en ajattele häntä joka päivä, niin että kai tämä vähitellen on alkanut helpottaa.

Vierailija
9/26 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sitä rakastua rakastumisen tunteeseenkin.

Mä olen joskus ollut. Ja opin siitä sen että sitä voisi verrata periaatteessa vaikka itsemurhan ajattelemiseen eli että haluaa helpotuksen. Haaveilua, sillon tietää ettei järki kulje.

Vierailija
10/26 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta mennyt eikä edelleen helpota.

Vierailija
11/26 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kymmenen vuotta meni, vieläkin tosin välillä ajattelen Hennaa.

Vierailija
12/26 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta. Nyt en samalla lailla tuskaisesti kaipaa enää kyseistä henkilöä, mutta en kyllä ole pystynyt kiinnostumaan kenestäkään muustakaan, saati ihastumaan/rakastumaan. Suhteita on muiden kanssa ollut, mutta ne ovat aina päättyneet siihen, etten olekaan sitten ollut motivoitunut panostamaan suhteeseen, kiinnostukseni läheisyyteen ja seksiin lopahtaa alun jälkeen (koska en tunne henkilöön vetoa) ja kukaan ei vaan tunnu oikeasti kiinnostavalta. Kukaan ei "kolahda" niin sanotusti. Eli ehkä en ole siinä mielessä päässyt yli.

Vierailija
13/26 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta, enkä toivo että tässä elämässä helpottaa. Olen parempi mies, kun hän on elämässäni, vaikka sitten vaan kaverina.

Vierailija
14/26 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastut toiseen. Ei tarvitse kauan kaivata.

Vierailija
15/26 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo sellainen, joka tuosta vain ihastuu ulkonäön perusteella. Vaatii molemminpuolista kemiaa ja mielenkiintoista persoonaa. Ei sellaisia joka nurkalla ole. -ap

Vierailija
16/26 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
17/26 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita miettiä huonoja puolia mitä siinä ihmisessä on. Niitä aivan varmasti on jokaisessa. Mulla tää auttoi ja tajusin jopa, että niitä huonoja oli alun alkaenkin enemmän kuin hyviä. Eipä tarvi itkeä perään enää.

Vierailija
18/26 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pystyy ihastumaan tahdon voimalla? Sehän näissä juuri on se ongelma, että ihastus jää päälle yhteen ihmiseen, ja sen vuoksi ei vaan kiinnostu muista eikä pysty ihastumaan muihin.

Vai tarkoitatko ihastuksella nyt jotain lievempää "onpas toi kiva tyyppi"-havainnointia?

Vierailija
19/26 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita miettiä huonoja puolia mitä siinä ihmisessä on. Niitä aivan varmasti on jokaisessa. Mulla tää auttoi ja tajusin jopa, että niitä huonoja oli alun alkaenkin enemmän kuin hyviä. Eipä tarvi itkeä perään enää.

En ole aloittaja, mutta olen itsekin saanut tämän neuvon joskus. En tosin käsitä, mitä se auttaa, kun eihän ihastus ole järkeen, päättelyyn ja realiteetteihin nojaavaa rationaalista toimintaa.

Vierailija
20/26 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aloittaja, mutta olen itsekin saanut tämän neuvon joskus. En tosin käsitä, mitä se auttaa, kun eihän ihastus ole järkeen, päättelyyn ja realiteetteihin nojaavaa rationaalista toimintaa.

Niin, en tiedä... Voi olla että mulla aika ja yhteyden katkeaminen auttoi myös siinä samalla. Kun ei ole missään tekemisissä eikä edes näe sitä ihmistä, pahin ihastusvaihe alkaa vähitellen laantua. Pahimmassa vaiheessa oli kyllä mahdotonta edes nähdä mitään huonoja puolia, vaikka ne olivat nenän edessä koko suhteen alusta alkaen. Jos aloittajalla on vielä se pahin vaihe menossa, voin kuvitella ettei neuvoni juurikaan auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi