Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nelikymppinen nainen ja tykkään kolmekymppisistä miehistä.

Vierailija
10.07.2013 |

MITEN tuo yhtälö saadaan toimimaan mitenkään? Kolmekymppiset tykkäävät parikymppisistä, jotka voisivat olla omia lapsiani..

Voi helvetti että minusta on tullut vanha!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ku omasta suustani.. samaa olen miettinyt. nuorin poitsu oli 21v..

Vierailija
2/14 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. 42 ikää, ja kunto hyvä. Sekä fyysinen että naiskunto. En oikeasti treenaa ja hoida kauneutta sitä varten että joku ikäiseni ärsyttävä harmaapäinen kaljamaha saisi minut vaimokseen. Olen mielummin ilman jos en hyväkuntoista kolmekymppistä saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 40v ja olen naimisissa 31v miehen kanssa. ja hyvin toimii

Vierailija
4/14 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei läheskään kaikki kolmikymppiset tykkää automaattisesti kakskymppisistä, kyllä siihen parinvalintaan muutkin asiat vaikuttaa. Mutta se on fakta, että jos mies haluaa lapsia niin nelikymppinen ei oo enää se paras vaihtoehto.

Vierailija
5/14 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi nelikymppinen saada lapsia. varsinkin jos ei ensimmäistä kertaa niin synnytys on ihan hyvin mahdollista.

Vierailija
6/14 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletty tunne. Nelikymppisen pitää joko ottaa 40-60v perinteinen mies, tai sitten hänen on oltava todellinen puuma joka metsästää 16-20 -vuotiaita.

Mutta jos joku nainen pitää itseään 5-10 vuotta nuoremmista, joka hyväkuntoiselle nelikymppiselle olisikin hyvin luonnollinen valinta, niin silloin hän on todella säädytön ja kummallinen.

Vierailija
7/14 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kaikki kolmekymppiset tykkää kaksikymppisistä. Minä menin viime kesänä naimisiin 38-vuotiaana juuri 30 täyttäneen miehen kanssa :) Me ollaan muutenkin varmaan ulkoisesti epäsuhta pari, esim. mies on komea ja hoikka ja minä olen ylipainoinen ja melko ruma muutenkin. Mutta me rakastuttiin (työ)kaveruuden kautta toistemme luonteisiin ja "sieluun", eikä tuollaisilla seikoilla kuin ikä tai paino ollut enää väliä. 

Vaikea minun oli kyllä alkuun uskoa että mies haluaisi olla minun kanssa ihan tosissaan, vakavasti. Uskoin sen vasta kun kosi. Sitä ennen ajattelin että haluaa vaan seksihuvitella kokeneemman naisen kanssa ja sekin olisi ollut minulle ok.

Vierailija
8/14 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni löysi miehen nelikymppisenä. siihen asti oli aikalailla vain liidellyt kukasta kukkaan. mies oli häntä 15 vuotta nuorempi. ovat edelleen yhdessä. kymmenen vuotta myöhemmin.

Vierailija
9/14 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2013 klo 02:17"]

voi nelikymppinen saada lapsia. varsinkin jos ei ensimmäistä kertaa niin synnytys on ihan hyvin mahdollista.

[/quote]

On se mahdollista, itsekin sain ensimmäiseni 41-vuotiaana. Mutta todennäköisyys lapsen saamiselle laskee kuitenkin rajusti iän myötä, joten jos miehelle lapsiasia on tosi tärkeä niin onhan se varmempaa ottaa kolmi- kuin nelikymppinen. Vaikka sitten hyvällä tuurilla ja/tai lapsettomuushoidoilla voi se nelikymppinenkin vielä lapsen saada toisinaan.

Vierailija
10/14 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet 40v. naiset raskautuu ihan luomuna ja helposti. Koettakaa tajuta se.

Vierailija
11/14 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on ellet ole erityisen kaunis, fiksu ja pitkäsäärinen ja pystyrintainen.

Vierailija
12/14 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 38 v ja mieheni on 31 v. Ollaan oltu yhdessä kuusi vuotta ja kaksi lasta saatu aikaiseksi. Ikä ei oikeastaan näyttele mitään roolia suhteessamme. Tuli ennen omaa miestä tapailtua hänen ikäluokkansa miehiä, mutta ei siinä mitään tarkoitushakuista ollut. Aina kun tuli tavattua kiinnostava ihminen niin sitten vaan selvisi jossain vaiheessa se ikä, mutta ei se mikään lähtökohta ollut. Mietin joskus, että ehkäpä oman ikäiset tai vanhemmat miehet olivat jotenkin niin hirveän ukkoutuneita ja epänuorekkaita, että ihastuksen kohteet ovat osoittautuneet aina nuoremmiksi. Mun ikäni oli omalle miehellekin yllätys, sillä hän oli kuvitellut minut itsensä ikäiseksi.

Vierailija
13/14 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkyyn saat varmasti, monta kertaa, jos olet hyvin säilynyt. Ja juttuseuraa siinä sivussa.

Vierailija
14/14 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. En halua lapsia.