Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laittoi nauhurin työlaukkuuni!

Vierailija
09.07.2013 |

Epäilee siis minua uskottomuudesta ilmeisestikin, vaikka tosiasiassa mies on se, joka on minua pettänyt ja itse en koskaan tekisi mitään sellaista.

Mitä tekisit tässä tilanteessa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda sen paikkaa vaan, pistä se vaikka miehesi autoon. Tuskin alkaa kyselemään nauhurinsa perään, mutta sä voit hyödyntää sitä.

Vierailija
2/12 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sen mukaan tylsään työpalaveriin jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie se työpaikallasi miesten vessaan mennessäsi töihin ja ota se mukaan lähtiessäsi.. Siinäpähän miehesi kuuntelee ja ihmettelee :D

Vierailija
4/12 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha viisaus sanoo, että siitä toista epäilee, kuinka itse tekee ;) 

Lyö se nauhuri miehelles nenän eteen ja sano, että ootte liian aikuisia leikkimään salapoliisia. Jos on kysyttävää, kysyköön suoraa.

Vierailija
5/12 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitonta. Voit tehdä ilmoituksen poliisille. Miehesi saa vähintään sakot, ja ihan aiheesta.

Vierailija
6/12 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selosta nauhuriin koko päiväsi, kaikki mitä teet. "Nyt istun tässä tuolilla ja teen töitä." "Lähdenpä tästä lounaalle." "Huh kun tuli ilmaa siitä papusalaatista." "Jaahas, aika lähteä kotiin, onpa nätti iltapäivä!" "Vatsa vähän löysällä, muistitko ostaa vessapaperia?" Sitten laitat nauhirin sinne mistä otit sen ja olet kuin ei mitään, odotat vaan miehesi kannanottoa.

Vierailija
7/12 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 22:01"]

Vie se työpaikallasi miesten vessaan mennessäsi töihin ja ota se mukaan lähtiessäsi.. Siinäpähän miehesi kuuntelee ja ihmettelee :D

[/quote]

Hahaa, mä virittelin mielessäni ihan vastaavaa ideaa, mutta se olikin jo kirjoitettu! :-D

Vierailija
8/12 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelepa joku vähän pitempi matka autolla, soita hyvää musiikkia ja laulelet mukana joka ikisen biisin, pari kappaletta voit vaikka ottaa uusiksi muutamaan kertaan, vaikka jotakin "aikuista naista".

Vierailija
9/12 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kertoisin työkaverille asiasta ja sitten istuisimme työhuoneessani miettimässä nauhurin ääressä, mitä ihmettä tehdä, kun olet saanut tuntemattomalta naiselta tekstarin, jonka mukaan miehellä on hänen kanssaan suhde.

Vierailija
10/12 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 21:53"]

Mitä tekisit tässä tilanteessa?

[/quote]

Hajoaisin siihen, millaista paskaa elämäni on.

Vierailija
11/12 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 23:10"]

Varmaan kertoisin työkaverille asiasta ja sitten istuisimme työhuoneessani miettimässä nauhurin ääressä, mitä ihmettä tehdä, kun olet saanut tuntemattomalta naiselta tekstarin, jonka mukaan miehellä on hänen kanssaan suhde.

[/quote]

Paras!!

Vierailija
12/12 |
10.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 = 12

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän