Vierailija

Vaikka koronan varjolla.

Omastakin puolesta saa tosiaan antaa hanaa vaan.

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No velat on tunnettuja siitä että he osaavat ajatella vain ja ainoastaan ITSEÄÄN. Minäminäminä on tärkein asia koko maailmankaikkeudessa. Ihan yllätyksetön ja odotettavissa oleva keskustelun avaus taas kerran. Koko maailmankaikkeus on vain ja ainoastaan velan tarpeita varten. Muista viis.
Kunpa vielä voisi lain mukaan mennä itsensä kanssa naimisiin!

Vierailija

Itse olen vela, mutten todellakaan kannata mitään ”kaikki läskiksi vaan!” -taktiikkaa, kun itse ajattelin tällä maapallolla (ja Suomessa) elellä vielä ainakin sellaiset 60+ vuotta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä vähemmän maailmassa lapsia sitä vähemmän saastumista.

Ei helvetti että repesin! Lapsi ei saastuta, mutta lentokoneella suhaava vela kyllä saastuttaa.. ks kun tämä unohtui.

Vierailija

Ei ole lapsia, eikä velkaa.
Vastoin kuin suurimmalla osalla lapsiperheistä.

Yhtälöhän menee että mitä enempi lapsia, sitä isommat velat.

Vierailija

Enpä olekaan tullut ajatelleeksi asiaa tuolta kantilta. Tosiaan, nyt kunnolla lisää velkaa! Ainut mikä vähän pelottaa on se, että kun valtion rahat ovat oikeasti vähissä muutaman vuoden päästä aletaan vaatia, että me varakkaat kustannamme itse esim sairaudenhoidon.
No vielä on muutama vuosi aikaa piilottaa omaisuus Suomen vasemmistoviranomaisilta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

maailmalla onkin merkitystä jos ihmisiä ei ole. pallo jokatapauksessa tuhoutuu joku päivä.

Vierailija

Niin eihän lastenkaan tarvitse ottaa perintöä, eli velkoja vastaan.
Ja sen kyllä huomaa kun lapsiperheet elää kuin viimeistä päivää, otetaan velkaa velan päälle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lapsettomien verotusta pitää nostaa paljon, lapsettomat ajavat tämän maan tuhoon.

Velat tuhoaa Suomen, lapselliset koko ihmiskunnan. Kumpi voitti?

PS. Tulin näemmä vahingossa kirjoittaneeksi samalla ovelan sanaleikin. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Enpä olekaan tullut ajatelleeksi asiaa tuolta kantilta. Tosiaan, nyt kunnolla lisää velkaa! Ainut mikä vähän pelottaa on se, että kun valtion rahat ovat oikeasti vähissä muutaman vuoden päästä aletaan vaatia, että me varakkaat kustannamme itse esim sairaudenhoidon.
No vielä on muutama vuosi aikaa piilottaa omaisuus Suomen vasemmistoviranomaisilta.

Ei näin ole käynyt Italiassakaan. Päinvastoin he saavat tukea EU:lta, kun ovat onnistuneet velkaantumaan riittävästi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin eihän lastenkaan tarvitse ottaa perintöä, eli velkoja vastaan.
Ja sen kyllä huomaa kun lapsiperheet elää kuin viimeistä päivää, otetaan velkaa velan päälle.

Kerropa mulle, miten tuosta valtion velasta kieltäydytään? Teen sen heti ja neuvon lapsillekin, miten toimia aikanaan.

Vierailija

Velat on useimmiten niitä nettomaksajia ja lapsiperheet enimmäkseen nettosaajia. Onko ap varma että hänen lapsistaan tulee nettomaksajia, jotka oikeasti osallistuvat velkatalkoisiin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei helvetti että repesin! Lapsi ei saastuta, mutta lentokoneella suhaava vela kyllä saastuttaa.. ks kun tämä unohtui.

Miten se lentokoneella suhaava lapsiperhe saastuttaa vähemmän?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat