Googletin osoitteeni
ja joku firma ilmoittaa sen toimipaikakseen, on varmaan tosi kätevää. Ei taida kovin hyvin menestyä jos ei ole osaamista päivittää nettisivujaan. Mahtaa liiketoiminta kukoistaa.
Kommentit (14)
Mä olen tehnyt saman eli googlettanut ja yllätyin miten paljon kaikenmaailman "firmoja" löytyi naapureista yms.
Yksi osoittautui aidoksi ja muut katto hoomoilasena kun kysyin mites bisnekset?
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 21:07"]
Jospa miehelläsi on jotain hämäbisneksiä?
[/quote]
Se olisikin hauskaa kun kyseessä on kauneusalan yritys :)
Jos osote näky jonkun yritysrekisterin sivulta, niin nehän tienaa sillä, että pitävät vääriä yhteystietoja siellä. Yritykset joutuu maksamaan saadakseen ne päivitettyä - tai tyhmät maksaa. Eihän niitä rekistereitä oikeasti kukaan käytä ja ovat kusetusta alusta loppuun. Fonecta on ainoa, johon voi yhtään luottaa.
Minunkin entiseen osoitteeseen tuli parin eri firman postia. Olivat edellisten asukkaiden firmoja. Aluksi vein kirjeet postiin. Viiden vuoden asumisen jälkeen tuli lähinnä perintätoimistojen kirjeitä. Heitin ne roskiin.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 21:41"]
Minunkin entiseen osoitteeseen tuli parin eri firman postia. Olivat edellisten asukkaiden firmoja. Aluksi vein kirjeet postiin. Viiden vuoden asumisen jälkeen tuli lähinnä perintätoimistojen kirjeitä. Heitin ne roskiin.
[/quote]
Ei ole hirveän iso vaiva kuljettaa kirjeitä ohi kulkiessaan postin keltaiseen laatikkoon, osoitteet yliviivattuna.
Yksityisyrittäjät voivat ilmoittaa yrityksensä viralliseksi osoitteeksi kotiosoitteen. Ei ole kovin tavatonta... siksi kerrostaloissakin voi olla yrityksiä.
Olen ollut vuonna 2008 PartyLiten konsultti. Jouduin perustamaan y-tunnuksen. Erosin samana vuonna ja lopetin "yritystoimintani". Silti Fonectan sivuilta löytyy yritys....
Asutkohan mun vanhassa talossa. Oon vissiin unohtanut muuttaa (pöytälaatikko)firmani osoitteen.
Jos olet, niin olisit voinut siivota tämän kämpän ennen kuin muutit pois. Vieläkin oksettaa kun ajattelen, miten ällöttävän likaista täällä oli kun muutettiin.
Anneli Auerin firmakin on vielä siellä Tähtisentiellä, mistä muuttivat pois heti murhan jälkeen.
Onneksi en sentään asu sielläpäin (AP)
Ohis, mutta mitähän sille Auerin kämpälle on tapahtunut? Onko se tyhjillään, vai asuuko siellä joku muu?
Mä googletin havittelemamme omakotitalon osoitteen ja päädyin av:lle vanhaan viestiketjuun :D
Jospa miehelläsi on jotain hämäbisneksiä?