Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, joka tissuttelee lomalla joka päivä?

Vierailija
01.08.2020 |

Ei siis mitään valtavia määriä, mutta saunakalja menee joka ilta ja lisäksi usein myös pari lasia viiniä. En kaipaa moraalisaarnoja, kiinnostaa vaan että olenko ainoa tätä harrastava vai tunnustautuuko joku muu?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti ole ainoa!! Minä vedän viikonloppuisin yleensä ainakin 6 pientä olutta sekä perjantaina että lauantaina. Aloitan vasta illalla etten päätyisi ostamaan lisää ja kokkailen samalla.

Vierailija
22/38 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavasta tulee riippuvuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tissutellut lähinnä viikonloppuisin, nyt meni työt alta niin vähän pelottaa tuleeko sitä sit juotua joka päivä. Jos näin on, niin marssin varmaan AA kerholle.

Vierailija
24/38 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla on energiaa touhuta ja mennä sinne tänne, joten ei tule tissuteltua. Työpäivinä kyllä taas sitten tulee lähes joka ilta juotua lasi viiniä. Se on tapa rentoutua ja irtautua työstä kun päivän jälkeen on ihan rätti väsynyt ja loppuun ajettu. Huono tapa, mutta vaikea päästä irti. Pitäis varmaan vaihtaa työtä, mutta uutta ei tunnu löytyvän.

Vierailija
25/38 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että tekisi mieli viileää lasillista valkoviiniä. Olen kuitenkin päättänyt, että mitä hyvää raittiutta pilaamaan kun olen ollut juomatta huhtikuusta lähtien. Toiveena olisi hoikistua ja muuten vain testata luonnettani. Voisinpa haastaa kokeilemaan muitakin, onnistuu jos minultakin.

Vierailija
26/38 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, olispa varaa tissutteluun! Nuorempana parasta lomatekemistä oli olla mökillä, tissutella ja kalastella järven rannalla hissukseen..

Mutta nykyään köyhänä eläkeläisenä sitä on varat laitettava ruokaan ja muihin välttämättömyyksiin. Siispä nauti!

Vierailija
27/38 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävä tapa josta kannattaisi hankkiutua eroon! Kuka jaksaa katsella ihmistä, joka vain tissuttelee päivät pitkät?! Vaikutatpa todella ankealta tyypiltä!

Tissuttelee päivät pitkät (=koko päivön) on eri asia kuin juoda muutama joka ilta.

En kyllä näe eroa näissä.

Vierailija
28/38 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla saa latautua, ehtii nukkumaan ja harrastaa liikuntaa. On niin hyvä fiilis, ettei halua pilata sitä kohmelolla.

Eikö ihmiset oikeasti keksi muuta tekemistä lomalle? Onko se niin hienoa olla hönössä koko ajan? Sen ajan vois käyttää itselleen hyödyllisemminkin.

Vierailija
29/38 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet.

Vierailija
30/38 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomalla saa latautua, ehtii nukkumaan ja harrastaa liikuntaa. On niin hyvä fiilis, ettei halua pilata sitä kohmelolla.

Eikö ihmiset oikeasti keksi muuta tekemistä lomalle? Onko se niin hienoa olla hönössä koko ajan? Sen ajan vois käyttää itselleen hyödyllisemminkin.

Teen koti- ja pihahommia ja siinä samalla otan yhden oluen. Ruokaa laittaessa lasi viiniä ja ruoan kanssa toinen. Normipäivä lomalla, hönössä en koe olevani. Maanantaina töihin ja siihen tämä loppuu kuten ennenkin.

Vierailija
31/38 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vakaope palaan viikon päästä hoitamaan teidän pikku Pirkko-Elmereitä. Toivottavasti saan putken katkeamaan sitä ennen.

Vierailija
32/38 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti et, ja tuhannet kaltaisesi vetävät vallan kännit joka päivä lomalla. Lomien loputtua sitten katkaisuasemilla täristään niin että rakennuskin tutajaa.

Ei parista oluesta per päivä kyllä mihkään katkolle joudu

Se ei olekaan tissuttelua. Tissuttelu on sitä että pitkin päivää aamusta iltaan ottaa pikkuisen niin että on pikku hiprakassa koko ajan muttei kännissä.

Vierailija
33/38 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ideana lomailussa kyllä mun mielestä saisi olla, että saisi kerrankin olla tekemättä jotain hyödyllistä. 

Vierailija
34/38 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tissutella, lämmin kesä ja kylmää kaljaa mutta tosiasia on se että saan tuosta liikunnasta niin hyvät sävärit että se menee etusijalle. Toki olut lenkin jälkeen menee mutta ei varsinaista tissuttelua.

Miksi et juo alkoholitonta olutta. Lapin kulta on hyvä jos saa mainostaa. 0,0 %. 

Vierailija
35/38 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään jouda sokerittomia Hartwallin juomia ja menevät ihan alkoholin sijasta. Alkoholi ja helteet ei oikein sovi yhteen mun maun mukaan.

Vierailija
36/38 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joka päivä pilkkuun.

Vierailija
37/38 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies tekee noin myös. Aion pakottaa työterveyden etsimään apua alkoholismiinsa loman jälkeen.

Yrittäisit mieluummin korjata kielioppiasi, siinä on isompia ongelmia.

Vierailija
38/38 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 15 litraa pirtua hyllyssä ja loma alkoi. Olen aina valmistautunut. Joka asiassa. Toimii sekä sisäisesti että ulkoisesti. Haavatkin puhdistuu ja paranee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi