Meillä on miehen kanssa niiiin erilaiset huumorintajut. Esimerkki:
Mua nauratti viimeks ihan hirveästi, kun somessa joku ilmoitti että "Myytävänä mänty pöytä ja lipasto." ja joku ehätti heti kommentoimaan siihen "Av, kuinka korkea se mänty on? Onko oksat tallella?"
Mieheni mielestä minä olen _yksinkertainen_ kun nauran tällaisille, hän ei nähnyt tuossa mitään hauskaa.
No miestä taas naurattaa härskit vitsit. Tykkää myös katsoa näitä teinileffoja, joissa huumori on alapääjuttuja, kännäämistä tms.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi vaikuttaa lapsellisetla joka varmasti rakastaa South Park animaatioita jotka ei ole muuta kuin alapää vitsejä ja surkeaa C luokan huumoria -_- Joskus siinäkin voi tulla ihan hauskojakin vitsejä mutta harvoin. Tunsin hyvin yksinkertaisen miehen joka asui vielä äitinsä helmoissa, ei ollut mitenkään itsenäinen vaikka ihan aikuinen oli ja kiinnosti vain yksinkertainen teini jumputus musiikki eikä mikään muu ja alapäävitsit. Ei ollut mitenkään älyllistä keskustelumme ikinä kun ei hän siihen kyennyt.
En usko, että kovinkaan moni ihminen on nauranut jutuillesi :D
Se koira älähtää... ;)
Vierailija kirjoitti:
Miehesi vaikuttaa lapsellisetla joka varmasti rakastaa South Park animaatioita jotka ei ole muuta kuin alapää vitsejä ja surkeaa C luokan huumoria -_- Joskus siinäkin voi tulla ihan hauskojakin vitsejä mutta harvoin. Tunsin hyvin yksinkertaisen miehen joka asui vielä äitinsä helmoissa, ei ollut mitenkään itsenäinen vaikka ihan aikuinen oli ja kiinnosti vain yksinkertainen teini jumputus musiikki eikä mikään muu ja alapäävitsit. Ei ollut mitenkään älyllistä keskustelumme ikinä kun ei hän siihen kyennyt.
Vaikutat todella matalalahjaiselta. Yksinkertaiset eivät huomaa omaa yksinkertaisuuttaan ja ovat kovin kärkkäitä moittimaan toisia samasta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tulisi tuollaisen miehen ollenkaan toimeen. Inhoan härskejä vitsejä ja alapäähuumoria. Onneksi mieheni on samanlainen, ja huumorintajumme kohtaavat.
... ja äänestät punavihreitä?
Korreloiko puoluekanta huumorintajun kanssa? Onko oltava persu pitääkseen alapäähuumorista? Mielenkiintoinen kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha
Juu. Näin on.
On se ilmoja pidelly...
Ap
Ja mä repesin tälle :D.
En ymmärrä mitä vitsiä tuossa oli. Joku myy mäntypöytää ja toinen kyselee mittoja ja onko oksaista tavaraa.
t.miehesi.
Miten nämä kaksi asiaa liittyvät toisiinsa? (Pitäisikö tässä kohtaa jo hihittää? Seksi, hih hih.)