Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ajan päästä on soveliasta paljastaa tykkäävänsä jostain bändistä?

Vierailija
09.07.2013 |

Olen löytänyt vastikään uuden yhtyeen, josta pidän kovasti. Milloin voin kertoa julkisesti fanittavani tätä bändiä (esim facebookissa)? En halua leimautua teennäiseksi tai wannabeeksi. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Genrestä riippuen kolmesta viiteen vuoteen.

Vierailija
2/4 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuulen yhden hyvän biisin niin se on siinä. FANI! Liputan täysillä ja nautin. Enkä mä asiaa julkista missään... tai no laitan lukemattoman määrän bändin musavideoita FB seinälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 18:40"]

Jos kuulen yhden hyvän biisin niin se on siinä. FANI! Liputan täysillä ja nautin. Enkä mä asiaa julkista missään... tai no laitan lukemattoman määrän bändin musavideoita FB seinälle.

[/quote]

Noin minäkin haluaisin tehdä. Ainoa ongelma on, että lähipiirissäni on paljon musiikkielitistejä, jotka varmasti kuittailevat fanituksestani, jos mahdollisuus tulee. Tässä on vielä kyse bändistä, jonka kaikki tietää mutta itse olen löytänyt musiikillisesti vasta ihan lähikuukausina, Led Zeppelin. Miten kyseisestä bändistä voisi alkaa keskustelemaan ja pitämään ilman, että saisi kuulla jatkuvaa kettuilua siitä, miten en oikeasti fanita tai miten tyhmä olen, kun vasta nyt olen löytänyt bändin tai muuta vastaavaa.

AP

Vierailija
4/4 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen musiikin suurkuluttaja (ja ei, se ei tarkoita sitä että kuuntelisin paljon radiomusiikkia) ja mielestäni sinun ei tarvitse yhtään häpeillä sitä, että aloit tykätä bändistä vasta nyt. Saat tykätä Facebookissa ja linkata biisejäkin (jos ei nyt ihan överiksi mene) ihan silloin kun haluat. Oikeasti musiikkia ymmärtävät ihmiset eivät tuomitse, vaan ovat iloisia puolestasi että olet löytänyt musiikkia joka tuo sinulle iloa :) Muiden mielipiteiden ei pidä antaa olla esteenä tälle asialle.