Mies mikä näistä vartaloista on mieleesi? Kaikki painavat saman verran :)
Kaikilla sama paino, mutta jakautunut erilailla kuten kuvasta huomaa.
Mikä on suosikkisi ja mikä on vaimosi kroppa?
Kommentit (71)
Mikään noista ei ole vaimoni... eikä mikään oikein mieleeni...
Solveig helposti paras - vaimo on Rosanna, joka ei huono sekään.
Tuo Liz olisi mun ihanne, mutta oonkin nainen. Sellaisen pikku seikan havaitsin, että mä oon jotenkin aina nolostellut sääriäni, kun minusta ne on kamalan väärät. Ja noilla on jokaisella samanlaiset... eli en ehkä olekaan poikkeava, vaan normaali. Onkohan ne upeasääriset naiset sittenkin vähemmistö??
Paljonko tuo paino on kiloissa? Mikähän on suomalaisen naisen keskipaino?
Solveig ja sellainen löytyy myös kotoa.
KÄYKÖ TÄÄLLÄ MUKA MIEHIÄ? :D
Olen kuullut että miehet välttelee tätä palstaa kuin ruttoa, en tiedä miksi koska olen itsekin uusi täällä. Kertokaa te?
Rosanna on mun kroppani, nainen olen. Vaimoa ei oo, mutta Pisimmällä on suosikkikroppani.
Kyllä ihmettelen jos joku valitsee muun kuin viimeisen.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 16:10"]
Kyllä ihmettelen jos joku valitsee muun kuin viimeisen.
[/quote]
Minun makuun liian pitkä ja kurviton.
Mun silmään Thilinillä ja Rosannalla parhaat kropat, Thilinillä tosin vähän liian pitkät jalat suhteessa koko pituuteen.
Oma vartalo on parhaimmillaan Rosanna ja pahimmillaan Nikki, mutta tällöin on kyllä painoeroa semmonen 10 kg.
Kauheitä läskejä kaikki. Solveig näyttää sentään sopusuhtaiselta. Kuinkakohan pitkä se on?
Mun mielestä ensimmäinen on paras. Tykkään lyhyistä ja isopeppuisista/-lanteisista naisista.
Minusta paras on Liz. Muut eivät oikein herätä seksuaalista mielenkiintoa, esimerkiksi Solveig on liian pitkä.
Olis kiva tietää minkä pituisia nuo on. Mulla on aikalailla viimeisen kroppa, mutta en ole noin pitkä muihin naisiin verrattuna.
Solveig on paras, ehdottomasti, kotona asuu Nikki :)