Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen on puhdas idiootti?

Vierailija
09.07.2013 |

Ajatuksia? Oletko tavannut in person tällaista?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 12:36"]

Tuollaisia tapauksia ovat mm. uskovaiset.

[/quote]

Ja muut "totuuteen" hurahtaneet. Olipa se totuus sitten uskonto tai vaikka karppaus, lenkkeily, ateismi, tv-sarja, puolue, maahanmuuttokriittisyys, pelikonsoli...

[/quote]

Tai vaikka suvaitsevaisuus, feminismi, kommunismi, elitismi ...  ovat ainakin pesunkestävän idiotiin perustuntomerkkejä.

Vierailija
2/15 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyydelleen ei kukaan voi mitään, mutta kun siihen yhdistetään vielä tarpeeksi negatiivisia luonteenpiirteitä (itsekkyys, omahyväisyys, julmuus, rasisimi, välinpitämättömyys, väkivaltaisuus, ahneus, pessimismi, narsismi, puhdas kusipäisyys.. Jne.), niin jossain vaiheessa nämä kaikki piirteet kaatuvat painonsa alla, niin että maailmaan syntyy uusi pesunkestävä idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletko akateeminen? Olen akateeminen. -tyypit" nämä ovat kaikki olleet puhtaasti tolloja. 

Lahkolaiset (sama mikä lahko). Omien parissa viihdytään, koska muualla ei pärjätä. 

Viherpiipertäjät. Itse kierrätän, ostan keräily& vanhantavaran liikkeistä ja kirppareilta, duunaan ja teen itse. Kasvimaa on. Mutta en ymmärrä näitä "ilmaston puhdistajia ja maastureiden vihaajia" suomessa - varsinkaan Soulin matkan jälkeen. Tippaakaan enää.

Aasia on valtava maailman suurin kulutusjuhlakeskus ja saastuttava työpaja! Sille ei ole vertaa missään. Eurooppa on tosiaan hyttysen pieru saharassa siihen verrattuna. 

Vierailija
4/15 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallinen määritelmä taitaa olla ÄO alle 20 ja sitten tosiaan jos on pesty ja sukupuolisesti kokematon, niin voidaan kai määritellä puhtaaksi. Nykyäänhän tuota termiä ei taideta lääketieteellisenä määreenä käyttää, ainoastaan ei niin fiksut nimittelevät sellaisiksi toisiaan.

Vierailija
5/15 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut. Kyseinen henkilö ei osaa edes niitä yksinkertaisiakaan asioita mitä koulussa on opetettu ja ei omista minkäänlaista loogista päättelykykyä tai maalaisjärkeä. Eikä se tajua sarkasmia tai sitä jos joku tekee pilkkaa sen tyhmyydestä (piilovittuillen). Lisäks se tekee valintoja elämässään mitkä eivät ole ihan järkevimmästä päästä tai ainakaan ne syyt miks se niin tekee.

Vierailija
6/15 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti on mm. sellainen joka tieten tahtoen vaarantaa oman ja perheensä turvallisuuden.

Vierailija
7/15 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 12:37"]

suihkunraikas?

[/quote]

Tai kesällä rantasaunasta kesämökille kävelevä idiootti.

Vierailija
8/15 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen aika yksinkertainen, mutta kuitenkin sen verran fiksu, että osaa pitää huolta henkilökohtaisesta hygieniastaan

Vierailija
9/15 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 15:44"]

"Oletko akateeminen? Olen akateeminen. -tyypit" nämä ovat kaikki olleet puhtaasti tolloja. 

Lahkolaiset (sama mikä lahko). Omien parissa viihdytään, koska muualla ei pärjätä. 

Viherpiipertäjät. Itse kierrätän, ostan keräily& vanhantavaran liikkeistä ja kirppareilta, duunaan ja teen itse. Kasvimaa on. Mutta en ymmärrä näitä "ilmaston puhdistajia ja maastureiden vihaajia" suomessa - varsinkaan Soulin matkan jälkeen. Tippaakaan enää.

Aasia on valtava maailman suurin kulutusjuhlakeskus ja saastuttava työpaja! Sille ei ole vertaa missään. Eurooppa on tosiaan hyttysen pieru saharassa siihen verrattuna. 

[/quote]

mielestäsi ei kannata vähentää saastuttamista, mikäli jossain joku saastutta sinua enemmän? Idiootin määritelmä: sinä.

Vierailija
10/15 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitysvammaisten hoitokodista voisi löytyä.

Vierailija
11/15 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteen NHL-lupaus.

Vierailija
12/15 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sellainen, joka jankuttaa ja tuo julki omia henkilökohtaisia mielipiteitään absoluuttisina totuuksina, muttei mitenkään pysty perustelemaan mielipiteitään,

eikä muutenkaan keskustelemään järkevästi ja maltillisesti.

Vierailija
13/15 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 12:01"]

Ainakin sellainen, joka jankuttaa ja tuo julki omia henkilökohtaisia mielipiteitään absoluuttisina totuuksina, muttei mitenkään pysty perustelemaan mielipiteitään,

eikä muutenkaan keskustelemään järkevästi ja maltillisesti.

[/quote]

Vierailija
14/15 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkunraikas?

Vierailija
15/15 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2013 klo 12:36"]

[/quote]

Ja muut "totuuteen" hurahtaneet. Olipa se totuus sitten uskonto tai vaikka karppaus, lenkkeily, ateismi, tv-sarja, puolue, maahanmuuttokriittisyys, pelikonsoli...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi