Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin parikymppinen nainen nukkuu alasti verhot auki

Vierailija
01.08.2020 |

Onko tämä uutta voimaantumista? Halutaan, että porukat vastapäisestä talosta näkevät kun makaa alasti sängyssä kaikki nähtävillä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on valehtelija.

Ei kun p**vo.

Vierailija
22/29 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIten se nainen siten nukkuu? Seisoen ikkunan edessä? 

No minä näen hyvin vastapäiset naapurini, koska asun korkeammalla kuin he. He kuitenkin laittavat verhot kiinni illalla. 

Vaikka verhoja ei laiteta kiinnikään, yleensä sammutetaan valot ja mennään sänkyyn peiton alle, joten on kyllä aikamoinen suoritus, että nukkuva alaston nainen sieltä silmille erityisemmin tulisi, vaikka olisikin esteetön näkyvyys. 

Päiväsaikaan nukkuu?

Miten niin päiväsaikaan? Päivälläkö laitetaan valot eikä mennä peiton alle vai mitä ihmettä tarkoitat? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkinaapurin kolmekymppinen rouva ottaa alasti aurinkoa laiturilla. Reidet levällään. Monesti oon kiikaroinut ja niin tosiaan on.

Vierailija
24/29 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako myös àhtériin?

Vierailija
25/29 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökkinaapurin kolmekymppinen rouva ottaa alasti aurinkoa laiturilla. Reidet levällään. Monesti oon kiikaroinut ja niin tosiaan on.

Rouva on siellä rentona omalla laiturillaan ja raukka tuhlaat aikasi kiikaroimiseen. Ei sinulla kyllä kaikki muumit ole ihan laaksossaan. Huh, huh.

Vierailija
26/29 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsiigailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt vaikka lopettaisit sen kyttäämisen ja antaisit ne kiikarit äitillesi säilöön

Miksi ei saisi katsoa, jos joku noin itseään esittelee?

Saa sitä katsoa (kiikareilla ei, salakatselua), mutta silloin olisi varmaan parempi olla häiriintymättä asiasta.

Miten tuo eroaa, kun itse asuin vastapäätä miespaljastelijaa? Aina kun vaimo lähti, niin mies heitti vaatteet pois ja tuli ikkunan eteen keikistelemään. Se häiritsi, vaikka yritti olla katsomatta. Kaupungissa on vain tie talojen välissä, eli näkymä on selkeä.

Vierailija
27/29 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset mee panee sitä?

28/29 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai muistat joka ilta tarkistaa että onko tämä suorastaan hävytön toiminta jatkuvaa.

Vierailija
29/29 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kodissaan saa olla ihan niin pukeutuneesti kuin haluaa. Jos se sinua häiritsee, niin älä kyttää muiden ikkunoista sisään vaan kännä katse pois. Voi jumaliste tätä nykyajan avuttomuutta ja kaikesta loukkaantumista.