Naapurin parikymppinen nainen nukkuu alasti verhot auki
Onko tämä uutta voimaantumista? Halutaan, että porukat vastapäisestä talosta näkevät kun makaa alasti sängyssä kaikki nähtävillä?
Kommentit (29)
Voi ei, tunnen itseni niin alistetuksi siinä kiikaroidessani. Kyllä naikkonen nyt näytti minulle mistä kana pissii!
Kuka toljottaa ylipäänsä naapurin ikkunasta sisälle? Poislukien tietysti jos ulkona pimeys ja sisällä valot eikä verhoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt vaikka lopettaisit sen kyttäämisen ja antaisit ne kiikarit äitillesi säilöön
Miksi ei saisi katsoa, jos joku noin itseään esittelee?
Naiset on sitten hassuja. Paljastelevat itseään ja sitten pahoittavat mielensä, jos joku katsoo.
Tsiigailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt vaikka lopettaisit sen kyttäämisen ja antaisit ne kiikarit äitillesi säilöön
Miksi ei saisi katsoa, jos joku noin itseään esittelee?
Saa sitä katsoa (kiikareilla ei, salakatselua), mutta silloin olisi varmaan parempi olla häiriintymättä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
MIten se nainen siten nukkuu? Seisoen ikkunan edessä?
No minä näen hyvin vastapäiset naapurini, koska asun korkeammalla kuin he. He kuitenkin laittavat verhot kiinni illalla.
Kotona saa tehdä ihan mitä vaan. Se on sitten pahempi juttu, jos silmissäsi on sellaiset magneetit, jotka vetävät naapurin asuntoa puoleensa.
Vuosituhannen vaihteessa asuin hoitsukoulun asuntolaa vastapäätä.
SIlloin tuli valvottua öitä ja tuhlattua paljon rahaa hyvään kaukoputkeen.
Vieläki joskus muistelen niitä kaikkia ketunnokkia ja ajeltuja kumpuja joita näki joka ikinen ilta.
t.setämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä näen hyvin vastapäiset naapurini, koska asun korkeammalla kuin he. He kuitenkin laittavat verhot kiinni illalla.
Vaikka verhoja ei laiteta kiinnikään, yleensä sammutetaan valot ja mennään sänkyyn peiton alle, joten on kyllä aikamoinen suoritus, että nukkuva alaston nainen sieltä silmille erityisemmin tulisi, vaikka olisikin esteetön näkyvyys.
Vierailija kirjoitti:
Missä? Minäkin haluaisin nähdä, onko hyvät tissit?
Ketunnokat. Hyvin törröt pötkylät. Isot pulleat nännit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka verhoja ei laiteta kiinnikään, yleensä sammutetaan valot ja mennään sänkyyn peiton alle, joten on kyllä aikamoinen suoritus, että nukkuva alaston nainen sieltä silmille erityisemmin tulisi, vaikka olisikin esteetön näkyvyys.
Päiväsaikaan nukkuu?