Olen 47, ja mies ilmoitti että pitkät hiukset eivät ole enää iässäni sopivat
Nytkö sitten polkkatukka tai permanentattu mummokypärä?
Kommentit (13)
Se oli vain yhden ihmisen mielipide.
Sillä on ikäkriisi. Naisella (ja miehellä) on hyvät juuri sen pituiset hiukset missä itse viihtyy.
Jos sinulle on tärkeä miellyttää miestäsi niin en kyllä usko, että hän pitää mummokypärää yhtään seksikkäämäpänä... Ehkä haluaisi, että olet nuorempi?
Olen 46 ja mies tykkää siitä, että hiukseni ovat nyt pidemmät, kun aiemmin pidin long bob-mittaisia hiuksia.
Arvelee, että sopisi paremmin yhteen harmaan karvaryjysi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Arvelee, että sopisi paremmin yhteen harmaan karvaryjysi kanssa.
Mikä on karvaryjy? Ensi vuonna kertaat taas apukoulua - hyvä siitä tulee.
Monet keski-ikäiset ja sen kynnyksellä olevat naiset Suomessa leikkaavat lyhyet hiukset, minkä takia katukuvassa näkyy enimmäkseen lyhyt- ja polkkahiuksisia keski-ikäisiä naisia. Jotkut päättelevät sen, mikä on sopivaa, katukuvan perusteella.
Tyylillisesti ja esteettisesti pitkissä hiuksissa sinänsä ei ole mitään vikaa keski-iässäkään tai vielä vanhempana. Kokonaistyyli ennemminkin ratkaisee.
Eikä tietysti edes tarvitse olla muiden silmissä tyylikäs.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Minkälainen mies ei pidä pitkähiuksista naista miellyttävämpänä, kuin lyhyt hiuksista? Naisten hiukset ovat naisten kruunu. Veikkaan miehesi purkavan pahaa oloaan sinuun.
Oon 47 ja mun mies sanoo että missään nimessä ei saa leikata lyhyiksi. No en oo kyllä edes ajatellut leikata.
Pistä nuttura, kun ukko on paikalla.
Tai sano, että on ukonvaihtoviikko menossa.
Miehelläsi on vakava mielenterveyshäiriö. Tai hän on jotenkin vammainen? Mitä tekemistä iällä on hiusten pituuden kanssa? Ja miten jonkun toisen kampaus liittyy häneen?
"Jätä se sika."
Et osaa muodostaa omaa mielipidettä hiuksistasi?