Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

etelänmatka rv20? Oletteko olleet? Onko mitään syytä miksei kannattaisi lähteä?

Vierailija
14.07.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin alkukesästä etelässä ja olin silloin raskausviikolla 25. Hyvin meni. Mutta turhaa hötkyilyä paikasta toiseen kannattaa välttää. Ota rennosti, juo riittävästi ja katso vähän tarkemmin, mitä suuhusi pistät. Ja nauti! Hyvää matkaa!

Vierailija
2/5 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karibialla. Uudelleen en lähtisi, sillä malaria-lääkkeiden syönti ja pitkät lennot ei ole terveellisiä raskaana olevalle. Välimerelle lähtisin kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muistaakseni suunnilleen viikoilla 20 ja 29 matkustaessani. Vatsa oli kuitenkin molemmilla matkoilla jo näkyvissä... Alankomaissa oli keväällä, joten siellä ei ollut vielä kuuma, mutta Saksassa taas keskikesällä ja mittari hipoi 30 astetta. Hyvin se kuitenkin meni - aivan kuten kotosuomessakin kesällä; piti levätä kun jalat alkoivat painaa ja juoda paljon. :o) Lähde vain - minusta sille ei ole mitään estettä ja lähtisin edelleen itsekin, mutta en mihinkään sellaiseen maahan, jossa olisi vaara saada jokin vaikea sairaus, kuten malaria...

Vierailija
4/5 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen kerran olin noilla viikoilla Bulgariassa. Ei siinä mitään ongelmaa ollut.

Vierailija
5/5 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toksoplasmoosi-vaara paaaaaljon suurempi kuin Suomessa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan