Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myyntiedustaja tms. Kerro työtäsi.

Vierailija
08.07.2013 |

Mitä myyt, mitä tienaat? Työsi hyvät ja huonot puolet? Jos sinulla on perhettä, miten arki sujuu? Oletko oikealla alalla, miksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava tavata ihmisiä, mutta pitkät matkat ja pitkiksi usein venyvät päivät rasittavat, palkka ja päivärahat ovat hyvät (yli 5000e/kk), etenkin ulkomaankeikoilla. Myyn ja markkinoin tekniikan alan tuotteita, mutta pakko sanoa että matkustelun ja pitkien matkojen takia niin onneksi ei ole lapsia, ja koska mies on saman tyyppisessä työssä niin kotoa löytyy ymmärrystä.

Vierailija
2/3 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, kolmekymppinen. Olen työskennellyt ennen kampaamoalalla, nyt lääke/apteekki. 

Tämä työ on persoonakysymys, kaikki eivät pärjäisi eikä työ viehätä kaikkia. Hyviä puolia on vapaus suunnitella omat työajat, työ on joustavaa ja itsenäistä. Palkka on hyvä, tienaan n 70k vuodessa. ihmisiä saa tavata ja perusluonteen on suotavaa olla positiivinen. 

Haastavinta ainakin alkuun oli se, että myyt tuotetta tai palvelua oman alansa ammattilaiselle, joista et itse tiedä juuri mitään. Kaiken voi kuitenkin oppia ja kyky heittäytyä ja ylittää oma mukavuusalueensa on hyviä ominaisuuksia. 

kampaamopuolella päivät venyivät, työ oli todella tulosvastuullista ja paineet kovat. Apteekkipuolella on leppoisampaa. 

Mulla on kaksi lasta, olen yh ja kotona olen viimeistään viideltä. (ja menestyn työssäni hyvin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia, lisää kokemuksia saapi kirjoittaa. 

Ap on alaa harkitseva entisestä työstä yt-neuvoteltu pois. Ekstrovertti ja sosiaalinen, saattaisin pärjätäkin. Perheessä vaan on 3 lasta, joista yksi vielä päiväkoti-ikäinen. Pitkät päivät mietityttävät.