Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erilaiset unelmat - suhde tuhoon tuomittu?

Vierailija
08.07.2013 |

Minun unelmani on elää matkustelua varten. Olen tottunutkin lapsesta saakka matkailemaan kerran/pari vuodessa, ja vaikka kaikki mantereet on jo nähty, niin into ei laannu koskaan. Tätä haluan elämältäni, luultavasti hamaan loppuun saakka.

Mieheni (4 vuotta yhdessä) ei tätä halua. Hän on matkustellut kanssani jonkin verran, mutta se into ja halu häneltä puuttuu. Hän on myös sanonut, ettei tämä tahti (eli kerran vuodessa) tule jatkumaan tulevaisuudessa. Häntä ei kiinnosta tarpeeksi että kuluttaisi niin paljon rahaa. Edes se ei kelpaa, että suosin äkkilähtöjä, silti on liian kallista.

Miehen unelmiin kuuluu oma talo ja hienot autot, veneet jne. Hän haluaa rauhallista ja hiljaista elämää. Sitä minäkin haluan, mutta elämän suolaksi tarvitsen ne matkat. Ja on vielä niin paljon näkemättä!

Riitelemme asiasta välillä, ja minua jo melkein pelottaa tulevaisuus tämän miehen kanssa. En halua luopua unelmistani hänen takiaan.

Tämä on ihan kauhea tilanne, koska suhteessamme ei ole mitään muuta vikaa. Mutta tämä vika on todella paha, ja kitka välillämme lisääntyy koko ajan.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenkö pitäisi luopua unelmistaan sinun takiasi? Oletpa helvetin itsekäs ämmä.

Ei toista voi muuttaa. Eikä saa yrittääkään. Vai pitäisikö miehen valittaa matkustamisestasi, ja laskea se sulle viaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla