Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsalainen Viktoria sai burnoutin, lopetti työt ja ryhtyi vanhan ajan kotirouvaksi: "Tämä on sitä, mitä minä tahdon"

Vierailija
31.07.2020 |

Viktoria tuskastui kiireiseen elämään ja päätti ryhtyä elämään menneiden aikojen tapaan.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ruotsalainen-viktoria-sai-burnoutin…

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tahdon. Tahdon pitää huolta kauniista kodista, sisustaa, kokata ja huolehtia miehestäni ja eläimistäni. Harrastaa ja harjoittaa vapaaehtoistyötä ja hyväntekeväisyyttä.

Minä tahdon sinun kaltaisen vaimon.

Ihan ohis, mutta halvallahan ei tällaista vaimoa ylläpidetä.

N43.

Suomessa pitää olla ylipäänsä tosi korkeat tulot jos meinaa yhden aikuisen palkan varassa elää.

Jos mies tienaa 10k bruttona niin käteen jää vain reilut 5k/kk, jolla elättää itsensä ja vaimon. Kyllähän tuolla summalla hyvin pärjää mutta ei sillä kauhean hulppeaa elämää lopulta eletä, etenkään jos on useampia lapsia.

Vierailija
22/40 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin mielelläni kotirouva jos mulla olisi kokki ja siivooja käytettävissä, koska inhoan kotitöitä. Ihan kaikkia.

Tai sitten olisin töissä hyväpalkkaisessa mielenkiintoisessa työssä, ja mies saisi olla kotimiehenä ja tehdä kotityöt jos haluaa tai palkata apua jos mun palkka olisi tarpeeksi hyvä.

Sillä ei ole mitään tekemistä feminismin kanssa. Minulla ei koskaan ole minkäänlaisia vapaa-ajan ongelmia, ja välttelen kotitöitä yhtä lailla olen töissä tai työttömänä. Mieskin inhoaa kotitöitä, ja omaa työtään, hän jäisi kotiin heti jos minä tienaisin yhtä paljon kuin hän.

Jos voittaisin lotossa muutaman sata tuhatta jäätäisiin molemmat kotiin, oltaisiin sitten kotirouva ja kotiherra.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin mielelläni kotirouva jos mulla olisi kokki ja siivooja käytettävissä, koska inhoan kotitöitä. Ihan kaikkia.

Tai sitten olisin töissä hyväpalkkaisessa mielenkiintoisessa työssä, ja mies saisi olla kotimiehenä ja tehdä kotityöt jos haluaa tai palkata apua jos mun palkka olisi tarpeeksi hyvä.

Sillä ei ole mitään tekemistä feminismin kanssa. Minulla ei koskaan ole minkäänlaisia vapaa-ajan ongelmia, ja välttelen kotitöitä yhtä lailla olen töissä tai työttömänä. Mieskin inhoaa kotitöitä, ja omaa työtään, hän jäisi kotiin heti jos minä tienaisin yhtä paljon kuin hän.

Jos voittaisin lotossa muutaman sata tuhatta jäätäisiin molemmat kotiin, oltaisiin sitten kotirouva ja kotiherra.

”Kotimiehenä” :D enpä ookkaa ennen kuullut tota sanaa. Haha.

Vierailija
24/40 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tahdon. Tahdon pitää huolta kauniista kodista, sisustaa, kokata ja huolehtia miehestäni ja eläimistäni. Harrastaa ja harjoittaa vapaaehtoistyötä ja hyväntekeväisyyttä.

N43.

Suomessa pitää olla ylipäänsä tosi korkeat tulot jos meinaa yhden aikuisen palkan varassa elää.

Jos mies tienaa 10k bruttona niin käteen jää vain reilut 5k/kk, jolla elättää itsensä ja vaimon. Kyllähän tuolla summalla hyvin pärjää mutta ei sillä kauhean hulppeaa elämää lopulta eletä, etenkään jos on useampia lapsia.

Käytännössä keskiverto nainen tienaa nettona pari tonnia ja mies hyvässä lykyssä jopa kolme, joten ihan normaalia elämää voisi elää jos toinen tienaisi viisi tonnia. Miksi elämän pitäisi olla hulppeaa kun ei se ole sitä silloinkaan kun molemmat on töissä?

Vierailija
25/40 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaiseksi kotivaimoksi, jonka mies viitsisi elättää, kelpaa vain sievä, isorintainen, seksikkääksi piketuva nainen. Onhan näistä esimerkkejä.

Olen juuri tuollainen. Ei tosin fillereitä eikä implantteja. Mutta silti tuo mies ei suostu vaan haluaa hemmetti minun olevan taloudellisesti itsenäinen. Olisin vielä koulutettuna ja taiteita ja tieteitä harrastavana hyvä järjestämään kultturelleja illanviettoja miehen kollegoille ja keskustelemaan kauniisti. Olen tainnut valita väärän miehen.

Ja kun olisi tosi paljon aikaa huolehtia ulkonäöstä, niin sitä olisi sitä kauniimpi. Eikä tarvitsisi edes pukeutua mihinkään jakkupukuihin vaan voisi olla ihanan naisellinen.

Suomessa vain on miehilläkin omituinen ajatus siitä, että naisten pitäisi tehdä töitä ja elättää itsensä. Ihailevat vielä perhana sitä!

Ei suomalaiset naiset ole yhtään naisellisempia vaikka eivät kävisi töissä. Vai onko työttömät tai kotihoidontuella kotona olevat naiset yleensä jotenkin erikoisen naisellisia? Suurin osa naisista pitää huolta ulkonäöstään juuri työssäkäynnin takia koska töissä pitää näyttää siistiltä, ja kotona ei ole väliä, voi olla minkälainen hyvänsä metsänpeikko, ja usein mieskin on vaikka käy töissäkin.

Vierailija
26/40 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ihanan idylliseltä elämäntavalta ja varmasti voi perhe hyvin. Tuossahan on nyt se että tämä nainen on ollut koko ikänsä työelämässä joten senkin takia tuo kodinhengettärenä olo on varmasti mieluisaa. 

Jos minulla olisi lapsia ja useampi pieni niin en kyllä suostuisi tekemään kahta vuoroa, ensin täysi työpäivä ja sitten kotiin laittamaan ruokaa, siivoamaan, pyykkäämään jne. 

Monille naisille se paras vaihtoehto on että ollaan ne "pahimmat" vuodet kotona ettei työmäärä käy aivan järkyttävän suureksi ja sitten muuten ollaan työelämässä. 

Aina pitäisi muistaa että jonkun ne lapsetkin pitää hoitaa, se tuntuu olevan nykyään monesti joku valintakysymys ja seuraukset kyllä näkyy ja kuuluu. 

Vierailija
27/40 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43.

Käytännössä keskiverto nainen tienaa nettona pari tonnia ja mies hyvässä lykyssä jopa kolme, joten ihan normaalia elämää voisi elää jos toinen tienaisi viisi tonnia. Miksi elämän pitäisi olla hulppeaa kun ei se ole sitä silloinkaan kun molemmat on töissä?

Enemmän rahaahan sitä menee, kun on kotona. Pitää laittautua nätiksi, sisustaa kotia, harrastaa. Töissä ollessa ei kerkeä tuhlata.

Vierailija
28/40 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa ihanan idylliseltä elämäntavalta ja varmasti voi perhe hyvin. Tuossahan on nyt se että tämä nainen on ollut koko ikänsä työelämässä joten senkin takia tuo kodinhengettärenä olo on varmasti mieluisaa. 

Jos minulla olisi lapsia ja useampi pieni niin en kyllä suostuisi tekemään kahta vuoroa, ensin täysi työpäivä ja sitten kotiin laittamaan ruokaa, siivoamaan, pyykkäämään jne. 

Monille naisille se paras vaihtoehto on että ollaan ne "pahimmat" vuodet kotona ettei työmäärä käy aivan järkyttävän suureksi ja sitten muuten ollaan työelämässä. 

Aina pitäisi muistaa että jonkun ne lapsetkin pitää hoitaa, se tuntuu olevan nykyään monesti joku valintakysymys ja seuraukset kyllä näkyy ja kuuluu. 

Kannattaa myös muistaa, että ns. ruuhkavuodet ovat ne ikävuodet, jolloin uralla edetään. Tämän huomaa siitä, että pikkulasten isille oikein tyrkytetään ylennyksiä. Jos on kotona lasten kanssa, urajuna ehtii mennä.

Vierailija
29/40 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Kotimiehenä” :D enpä ookkaa ennen kuullut tota sanaa. Haha.

Mä ottaisin myös sairaan mielelläni ”trad-husbandin” 😂 Ja elättäisin tietysti myös, vaikka 3500 euron nettotuloilla ei kaks ihmistä mitään tosi hienoa elintasoa saa.

Vierailija
30/40 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufojuttuja tehtaillaan oikeasti hallitusten toimesta. Hallitukset eivät salalile ufoja vaan pikemminkin keksivät tarinoita niistä.

Reptiliaanitaru on Venäjän trollitehtaan keksimä taru Ihmisten harhauttamiseksi. Venäläiset toimijat levittävät niinsanotulla puskaradiomenetelmällä tätä tarinaa tavallisten kansalaisten keskuudessa erilaisissa tilanteissa joskus vaikka kapakan pöydissäkin.

Usein taru myös naamioidaan uskonnollisuuden harsoon, varsinkin satanistien keskuudessa on suosittua uskoa Reptiliaanien olevan saatanallisia olenteja ennemmin kuin avaruusolentoja.

Myös muu hengellinenkin uskonto on tällaisen Venäläisen johdattelun kohteena. Eri kulteissa on näitä Venäläisiä ja Venäjämielisiä henkilöitä jotka ohjailevat kultin jäseniä Venäjämielisiksi. Satanistit ja monet muut pakanallisiksi itsensä mieltävät ryhmittymät ovat usein aatemaailmaltaan äärioikeistolaisia ja myös Putinmielisiä.

Vaikka puhuinkin alkuun Satanisteista ja muista pakanoista ei pidä olla sokea myöskään Kristinuskon suhteen. Ortodoksinen kirkko on myös sisältä hyvin Venäjämyönteinen myös Suomessa ja hyvin todennäköisesti myös Ortodoksismin sisällä on Venäjän myyriä. Tällaisen miesmieheltä luo etenevän toiminnan yhtenä tarkoituksena on tietenkin lamauttaa Suomen reserviin perustuva puolustus sodan alkaessa. Venäläisten suunnitelmiin kuuluu hyökätä Suomeen tietynlaisessa maailmantilanteessa ja tällaisessa tilanteessa he haluavat tietenkin suuren osan kansasta olevan värvätty heidän puolelleen ja eri uskonnot ovat siihen erinomainen ratkaisu.

Ja kun tämä lähtee sopivalla vauhdilla käyntiin Suomalaiset harhautetut hoitavat itse tämän levittämisen näiden ryhmien keskuudessa.

Reptiliaanitaru sopii myös erityisen hyvin Venäläisten suunnitelmiin, Liskoihminen on kenen tahansa sellaisten olemassaoloon uskovan mielestä pelottava ilmestys. Ja mikäli heihin uskova ihminen ajattelee heidän ohjailevan Venäjän hallitusta ja olevan heidän kanssaan yhteistyössä he alistuvat myös tietenkin itse yhteistyöhön Venäläisten kanssa, jos heille uskottelee Reptiliaanien kohtelevan heitä tällöin lempeämmin.

Tietysti tämän kaiken ympärille pitää rakentaa tarina siitä, että hallitukset salailevat avaruusolentojen vierailuja, eihän tarina tavallisestatallaajasta muuten tuntuisi uskottavalta.

Vierailija
31/40 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierojan työ on raskasta. Hierot joko päivän asiakkaita ja omat hartiat on ihan jumissa.

Vierailija kirjoitti:

Sai hierojan työssä burnoutin? Jepjep.

Vierailija
32/40 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*koko päivän

Vierailija kirjoitti:

Hierojan työ on raskasta. Hierot joko päivän asiakkaita ja omat hartiat on ihan jumissa.

Vierailija kirjoitti:

Sai hierojan työssä burnoutin? Jepjep.

Vierailija
33/40 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös isä voi tehdä osansa lasten- ja kodinhoidossa. Onko sellainen mahdollisuus pälkähtänyt mieleesi? Ei kaikki pienten lasten äidit ole yksinhuoltajia vaan useimmat ovat parisuhteessa.

Vierailija
34/40 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tuo olisi se mistä suurin osa naisista haaveilisi, mutta ei käy koska feministien aivopesu ja tasa-arvohömppä ja siksi nykyään on enemmän masennusta ja tuntuu ettei elämällä ole tarpeeksi merkitystä.

Minäkin haluaisin, mutta valitettavasti mies ei tienaa niin hyvin, että se olisi mahdollista. Feministien puheista en tässä välitä yhtään.

Vierailija
35/40 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut onni saada olla ensin kotiäitinä ja sittemmin kotirouvana ja onni myös olla naimisissa miehen kanssa, joka tätä elämäntyyliä arvostaa eikä myöskään yritä rajoittaa minua tai rahankäyttöäni millään tavalla. Me molemmat pidämme toisistamme hyvää huolta!

Vierailija
36/40 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43.

ootko progressiivisesta verotuksesta kuullut?

Jää meinaan aika hitosti enemmän rahaa käteen jos se 5000 tienataan puoliksi kuin jos sen tienaa vain toinen.

3000 eurosta jää käteen 2200

2000 eurosta jää käteen 1600

yht. 3800 (lisäksi kumpikin voi tehdä verovähennyksiä kuten kotitalousvähennyksen remontista)

5000 eurosta jää käteen 3150 euroa.

Vierailija
37/40 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen itsekin tyytyväinen näin. Eikä me olla erityisen rikkaita. Pitää tehdä oikeita valintoja.

Vierailija
38/40 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tulee avioero?

Vierailija
39/40 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti tuo olisi se mistä suurin osa naisista haaveilisi, mutta ei käy koska feministien aivopesu ja tasa-arvohömppä ja siksi nykyään on enemmän masennusta ja tuntuu ettei elämällä ole tarpeeksi merkitystä.

Et taida tietää entisajan aviovaimojen ongelmista mitään.

Kehotan tutustumaan.

Vierailija
40/40 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan naiset on huijattu pyörittämään kapitalistien pyramidipeliä, kun ei miehet riittäneet.

Ja maksamaan veroja, joilla ylläpidetään hyvinvointivaltio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän