Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks jankkaaminen kans?

Vierailija
2/11 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

montako avausta ajattelit aiheesta tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstamammat saavat lihavana pysymiseen joka kuukausi isot sossutuet, onhan sossin kannustettava heitä työelämän pariin

Vierailija
4/11 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se tunnu olevan, tapahtuu ihan itsekseen. En edes käsitä miten.

t: sairaalloinen

Vierailija
5/11 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 13:01"]

palstamammat saavat lihavana pysymiseen joka kuukausi isot sossutuet, onhan sossin kannustettava heitä työelämän pariin

[/quote]ei niin vähillä rahoilla pysty lihomaan, tukien määrää pitää kasvattaa, se on ihan selvä,

Vierailija
6/11 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no miksi aina sanotaan että laihduttaminen on kovaa työtä ja vaatii kovaa itsekuria ym.? Ap, sun mielestä kaikki laihtuis tosi helposti itsestään, jos vaan lopettais sen kovan työn mitä tekee pysyäkseen lihavana, niinkö? Ei nyt ihan käy järkeen. Mun mielestä tupakan polton lopettaminen on tosi helppoa, senkun lopettaa, ei osta tupakkaa, eikä ota käteenkään enää koskaan yhtään tupakkaa, miksi siihenkin on sitten kehitetty kaikenmaailman lääkkeet?

Vierailija
7/11 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole kovaa työtä ollenkaan, ja hassu otsikko sinänsä että Mustajokea on siinä haastateltu, ja mitä olen hänen (muuten erinomaisia) kirjojaan lukenut, niin niissä hän juuri korostaa kuinka helposti pienikin tapasyöminen voi tuoda äkkiä ajan kanssa liikakiloja, tyyliin jos syö vain yhden ylimääräisen pullan tai kaljan päivässä... 

Vierailija
8/11 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ylipainoisen oli ihan älyttömän helppo pysyä, lähes 10v olin ylipainoinen, mutta se laihduttaminen oli aika työlästä, ylläpito taas todella helppoa...

Mutta mistä mä mitään tiedän...

Vierailija
9/11 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvalloissa lihavuustutkijat ovat huomanneet mm. sen että jos on kerran lihonu ja laihduttaa, pitää syödä 25% vähemmän kuin samanpainoinen ei-laihduttanut että paino pysyy samana. 

Lihomiseen vaikuttavat niin monet seikat että en lähtisi ihan suoraan syyttämään kaikkia lihavia ihmisiä laiskoiksi tai ahneiksi. Eräällä ystävälläni todettiin juuri cushingin tauti, lihonut hän oli useamman vuoden mutta aina sanottiin että laihtuu kun syö vähemmän kuin kuluttaa. Yksityisen kautta sai mitattua kortisoliarvot jotka ovat aika huikeat, niillä arvoilla ei kukaan kykene laihtumaan.

Vierailija
10/11 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 13:04"]

[/quote]ei niin vähillä rahoilla pysty lihomaan, tukien määrää pitää kasvattaa, se on ihan selvä,

[/quote]

Niillä vähillä rahoilla se nimenomaan on helpompaa. Ei tarvi edes tuotteiden valintaan käyttää päätä, kun ainoa, mihin raha riittää on ne valkoiset leivät, makaronit ja makkara.

Vierailija
11/11 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 14:06"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 13:04"]

[/quote]

Niillä vähillä rahoilla se nimenomaan on helpompaa. Ei tarvi edes tuotteiden valintaan käyttää päätä, kun ainoa, mihin raha riittää on ne valkoiset leivät, makaronit ja makkara.

[/quote]

En mä ainakaan mitään liho, vaikka leipää, makkaraa ja makaronia syönkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan