mitä "palkaksi" tuttavalle joka ottaa poikani (7v)
Kommentit (8)
Joo minäkin menisin hakemaan poikaa vaikka kuohuviinin ja mansikoiden kanssa. Riippuu tietysti ystäväsi tyylistä. Voisin viedä myös paketin fiinimpää nautiskelukahvia ja sulkaata. Jos on puutarhaihminen, vie joku perenna. Pari leivosta jos ystävälläsi on vaikka iltakahviaika tulosa tms. :D
Maksa reilusti rahalla huomioiden myös ruokakustannukset sun muut menot!
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 12:22"]
Maksa reilusti rahalla huomioiden myös ruokakustannukset sun muut menot!
[/quote]
Minulle tulisi kamalan vaivaantunut olo jos ystävä tarjoaisi satunnaisesta lastenhoitoavusta vaikka 20 euroa. Ilahtuisin taas valtavasti jos saisin vaikka viileän valkkarin illaksi palkkioksi.
Hoidat vastapalveluksi tutun muksua joku päivä.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 12:28"]
Hoidat vastapalveluksi tutun muksua joku päivä.
[/quote] juuri näin!!!!
T. Yh
Onko kaverillasi saman ikäisiä lapsia?
Mä olen opettaja, joten lomat osuu aina koululaisten lomien kanssa yhteen. Parikin tuttua käyttää tätä hyväkseen silloin kun itse eivät voi lomaa pitää. Mä oon sanonut, että saavat tulla meille lomillaan leikkiin samanikäisen lapseni kanssa. Mullehan se on helpompaa kun ei tarvi keksiä tekemistä kouluikäisille. Eikä se niin rankkaa ole sitä lounasta valmistaa pikkusen enemmän.
En tarttisi palkkaa tästä, mutta kaverit on muistaneet minua sitten tuliaisilla kesälomamatkoiltaan, kesäkukilla ja herkkukasseilla. Milloin milläkin.
voisin ilomielin hoitaa heidän lapsiaan,mutta eivät anna lapsiaan hoitoon edes mummolaan.koska ovat aina kotona ja eivät kuulemma tarvitse vaapa-aikaa lapsistaan (heillä on 4 lasta).Taidan viedä jotain erikoiskahvia ja kulhollisen mansikoita :)
Viinipullo? Kukka? Itse ainakin pitäisin tuollaisista.