Onko täällä ketään muita, jotka ovat olleet Itsenäisyyspäivänä Linnan juhlissa?
Kommentit (11)
Olen kerran, ihan omilla ansioillani. Tähän johtanut syy-seurausketju taisi kulkea enemmän silloisen presidentin puolison kuin hänen itsensä kautta.
Vierailija kirjoitti:
En itse mutta sukulainen monestikin, oli kirjamellisesti johtoportaan kusipää joten sopi hyvin porukkaan.
Tämmöset 'johtoportaan kusipäät' linnanjuhlissa on outo ilmiö. Oliko myös jotenkin väkivaltainen kusipää? Jos sinne päätyy niin eikö liene jonkunmoinen julkkis? Jos julkkis kusipää väkivaltainen niin eikö se olisi oikeastaan stoorin paikka SEISKA-lehteen... ehkä ALIBI-in?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen, avecina.
Kohta saan haukut täältä varmasti!
Et saa. On kunnia päästä Itsenäisyyspäivän juhlaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En itse mutta sukulainen monestikin, oli kirjamellisesti johtoportaan kusipää joten sopi hyvin porukkaan.
Tämmöset 'johtoportaan kusipäät' linnanjuhlissa on outo ilmiö. Oliko myös jotenkin väkivaltainen kusipää? Jos sinne päätyy niin eikö liene jonkunmoinen julkkis? Jos julkkis kusipää väkivaltainen niin eikö se olisi oikeastaan stoorin paikka SEISKA-lehteen... ehkä ALIBI-in?
Saattaahan tuo sukulainen olla joku ministeri, entinen tai nykyinen
Ei kai sinne kukaan enää mene avecina, minä sain ihan oman kutsun. Siitä on ainakin 20 vuotta, kun kutsu tuli "Mika Möttölä & avec".
Muutama tuttu pyörähtänyt linnassa, ei ollut kuulemma kovinkaan juhlallista.
No, Minkälaista oli? Oliko kova tungos? Kuuma? Hyvät sapuskat? Juttelitteko julkkiksille?
Vierailija kirjoitti:
No, Minkälaista oli? Oliko kova tungos? Kuuma? Hyvät sapuskat? Juttelitteko julkkiksille?
Se tungos on aivan sanoinkuvaamattoman käsittämätön, tv-kuvistakin saa vain kalpean aavistuksen. Saattaa joutua odottamaan monta minuuttia, että pääsee etenemään metrin, ja silloinkaan ei saa itse valita sitä, mihin suuntaan etenee. Olisi ollut melkoinen koronalinko pandemiavuosina.
Sapuskat oli hyvät ja tarjoilu pelasi, silloin kun niiden seisovien pöytien ääreen sattui pääsemään.
Juttelin lähinnä niiden muutaman siellä sinä vuonna olleen julkkiksen/poliitikon kanssa, jotka olivat hyvänpäiväntuttujani. Jos ei ole laajan ihmisjoukon naamasta tuntema ihminen, niin kyllä siellä aika rauhassa saa olla, jos ei mene lyöttäytymään mihinkään keskusteluun.
t. 2