Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäättekö tällaisista blogeista? Sis. linkki

Vierailija
08.07.2013 |

http://toobigtobeme.fitfashion.fi/2013/07/06/ostetaan-jalat/

Tuolla Fitfashionissa on nyt tosi paljon näitä positiivisia liikunta- ja laihdutusblogeja, mutta joku niissä hiertää. Mikä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa kurkattua blogia pitkästä aikaa ja huh no eipä oo enää fittnes,vaan yli sata kiloa mittarissa.ohoh,ei raskaus ole mikään syy painon nousta 30 kiloa ja vielä tämmönen "fitness"tyyppi..kyllä Se taipumus ylipainoon taitaa melkonen olla.

Vierailija
2/12 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee se positiivisuus. Tuntuu niin feikiltä ja päälleliimatulta. Kaikki hehkuttaminen terveellisen syömisen ja liikunann tuomasta hyvästä olosta, ärsyttää ennemmin kuin inspiroi.

Liikun itse paljon, eikä liikunta ole aina kivaa ja helppoa. Muutakin sisältöä pitää olla.

Haluaisin lukea treeniblogia jossa olisi fiksuja ajatuksia, hauskoja juttuja ja normaalielämää eikä kuvia puurosta ja positiivisuuslöpinää. Tuntuu että kaikki ovat pelkästään vakavia treenipäiväkirjoja tai huttua. [quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 10:28"]

Tuolla Fitfashionissa on nyt tosi paljon näitä positiivisia liikunta- ja laihdutusblogeja, mutta joku niissä hiertää. Mikä?

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se, että itse et pysty samaan? Haaveilet elämänmuutoksesta muttet tee mitään sen eteen?

Tuo Anna on tehnyt aivan huikean elämäntapamuutoksen.

Vierailija
4/12 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 10:51"]

Ehkä se, että itse et pysty samaan? Haaveilet elämänmuutoksesta muttet tee mitään sen eteen?

[/quote]

No joo, mä olen ollut liikunnallinen jo viimeiset 17 vuotta. Aloitin abina treenaamisen, joka on jatkunut siitä saakka katkeamatta. Ei siis ole tarvinnut tehdä elämänmuutosta, kun treenitunteja kertyy kuukaudessa 30 muutenkin ja paino on pysynyt koko ajan kurissa. BMI on 21. En siis usko, että kateudesta on kiinni. Periaatteessa siis mun pitäisi olla just tollasten blogien kohderyhmää.

Vierailija
5/12 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laihtunut samaa tahtia Annan kanssa ja saanut hirveästi motivaatiota tuon blogin kautta. Ei häiritse blogissa mikään ja jos häiritsisi, en lukisi! Helppo ratkaisu sullekin ap?

Vierailija
6/12 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. No eihän kaikki tykkää kaikesta. En mäkään lue kaikkia fitfashionin blogeja, vaikka kaikkia olen kyllä vilkaissut kun ne sinne siirtyivät. Osaa seuraan säännöllisesti. Mikä sun elämäntilanne muuten on? Itseäni ei jaksa kiinnostaa kauheasti 2-kymppisten treeniblogit, elämäntilanne kun on aivan eri ja voi pyöriä sen oman napansa ympärillä 24/7. Sen sijaan tykkään lukea perheellisten treenaajien blogeja, vaikka en niitäkään kaikkia.

Vierailija
7/12 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä et kuitenkaan ole tuon blogin kohderyhmää sitten, jos olet aina harrastanut liikuntaa, pitänyt painon kurissa ja elänyt terveellisesti. Tuo blogi perustuu hyvin pitkälle elämäntapamuutokseen ja sitä lukevista suurin osa miettii muutosta, on tekemässä tai tehnyt sen. Vaikka nyt Annan tilanne on jo aivan eri kuin blogia aloittaessa, ei hän unohda lähtökohtiaan. Lue jotain muuta blogia, joka on enemmän sua varten. Nettihän on pullollaan erilaisia blogeja.

Vierailija
8/12 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei niissä hierrä välttämättä mikään mutta ei toisaalta kiinnostakaan. Noita blogeja on tullut viime aikoina tosi paljon (toisaalta varmaan kysyntääkin on) mutta luulisin että jotta ne olisivat tarpeeksi kiinnostavia, pitäisi olla itse samassa tilanteessa eli laihduttaa/treenata. Tällaiselle tavalliselle tallaajalle joka ei erityisemmin harrasta kumpaakaan niin eipä noissa juuri mitään kiinnostavaa ole (eikä tietenkään pitäisikään, jos aiheena nimenomaan on kuntoilu ja fitness).

Vierailija
9/12 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 10:58"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 10:51"]

[/quote]

No joo, mä olen ollut liikunnallinen jo viimeiset 17 vuotta. Aloitin abina treenaamisen, joka on jatkunut siitä saakka katkeamatta. Ei siis ole tarvinnut tehdä elämänmuutosta, kun treenitunteja kertyy kuukaudessa 30 muutenkin ja paino on pysynyt koko ajan kurissa. BMI on 21. En siis usko, että kateudesta on kiinni. Periaatteessa siis mun pitäisi olla just tollasten blogien kohderyhmää.

[/quote]

Höpö höpö. Tuo Too big to be me  on hyvä blogi sellaisille, jotka tarvitsevat tsemppiä elämäntapamuutokseen tai jotka ovat vaikka pienten lasten äitejä ja tarvitsevat potkua treenailuun.

Netissä on paljon treeniblogeja, ihan toisenlaisia kuin tuo. Sinä ehkä tarvitset korkeintaan jotain vertaistreeniblogia, jos haluat vain jakaa kokemuksia ja keskustella treeneistä. Tai sitten riittää vaikkapa Pakkis.

Ihan turha leimata kaikki liikunta-aiheiset blogit yhden perusteella.:)

Jos puhutaan Fitfashionin blogeista niin musta Kaurapuuroa ja kimalletta on melko turha blogi. Bloggaaja kirjoittelee ihan muusta kuin liikunnasta ja treenaamisesta ja blogi on sellainen perinteinen naisen pitämä blogi, joka ratsastaa sillä, että hyvännäköinen nainen touhuilee sitätätä, ottaa siitä kuvia ja lopputulos on kevyttä höttöä. Mutta sanottakoon, että en sitten ilmeisesti itse ole tuon blogin kohderyhmää.:)

Vierailija
10/12 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan kyllä itse liikuntaa, mutta tällaiset blogit menevät minulla täysin yli hilseen. Yhteisöllisyyden ja toistensa kannustamisen netissä ymmärrän, mutta miksi kukaan jaksaisi lukea ns. "suurena yleisönä" (eikä siis toisiaan kannustavina kavereina jollain nettifoorumilla) jonkun treenipäiväkirjaa, en ymmärrä. Jos blogi sisältäisi jotain hyödyllistä asiantuntijatietoa, niin sitten toki, mutta muuten... eh.

En siis ole näiden kohdeyleisöä ollenkaan ;)

Vierailija
11/12 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 10:28"]

[/quote]

Vähän ohis, mutta mä en voi käsittää, miksi lähes samanlaisia kuvia pitää laittaa monta peräkkäin. Kyllä yhdelläkin kuvalla tulee asia selväksi... Loppuhuipennuksena tuo leipä. Ensin kuva vähän kauempaa ja heti perään 5 cm lähempää. Miksi???

Tämä ei siis kritiikkinä vain tätä yhtä bloggaajaa varten, vaan ihan yleisestikin ihmettelen...

Vierailija
12/12 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä