Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan sinkku kokeillut kuinka kauan pärjää käymättä kaupassa ja syö vain kaapissa olevia ruokia?

Vierailija
31.07.2020 |

Itse olen 40 vuotias nainen ja luulen pärjääväni jouluun asti jos yritän.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pärjäisin kauan, mutta en viitsi. Alkaisi tympiä aika äkkiä.

Miksi sinulla on huono valikoima kaapeissasi??

ap

Itseäni alkaisi kyllästyttämään maitotuotteiden ja tuoreiden kasvisten puute. Niitä ei voi kovin pitkään säilyttää.

Muuten olisi kyllä ihan mielenkiintoinen kokeilu.

Eri

Tietysti jos olisi kasvimaa niin ei sen takia tarvitsisi käydä kaupassa. Olisikin kiva olla omavaraisempi.

Minulla on kasvimaa, mutta eipä se juuri mitään tuota. Omaa lehmääkin voisi pitää, mutta mieluummin ostan maidot kaupasta.

Vierailija
22/27 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pärjäisin varmaan n. 18 kk, mutta mulla onkin pakastekuivain ja komero täynnä ruokaa.

Luultavasti mitään ei taas kuulu.

Mutta mitäs maksoi tuo kuivain ?

Zinc

Reilu 2000 € kaikkineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arviolta kaksi tai kolme viikkoa pärjäisin mutta surullinen tosiasia on, että nyt työttömänä ja yksin asuvana kun on "liikaa aikaa" ja kauniita kesäåäiviä niin jaan kauppaostokset useammalle päivälle, niin on tavallaan muka jotain eriyistä tehtävää kun lähden käymään kaupassa....  Saatan sitten pyöräillä kaupungin toiselle puolen jonkun tarjouksen perässä...  Järkeäkö? No ei kamalasi mutta käy kuntoilusta. Ja vaihtelusta päivittäiselle työpaikkahakemusien tekemiselle. 

Vierailija
24/27 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Warmaan niin kauan "pärjää" kunnes ruuat loppuu.  Ilman vitamiineja voi tosin hampaat tippua, mutta jos se ei ap:ta haittaa.

Zincc

Hampaiden tippumista tietääkseni aiheuttaa keripukki, joka johtuu C-vitamiinin puutteesta. Keripukin voi ehkäistä esimerkiksi syömällä pakastemarjoja tai juomalla C-vitaminoitua appelsiinimehua, joka säilyy avaamattomana huoneenlämmössä kuukausia ellei vuosia.

Olen kuullut huhua, että yksi tyrnimarja tai ruusunmarja tyydyttäisi päivän C-vitamiinin tarpeen. Tyrnit ovat niin pieniä, että niiden muodossa olisi helppo säilöä pakkaseen C-vitamiinit pitkäksi ajaksi. Koulussa opetettiin, että pakastamisen jälkeen C-vitamiinista on jäljellä vielä 75 %.

Mansikoissa ja mustaherukoissakin on C-vitamiinia aika hyvin, ja niitäkin voi säilöä pakastimessa.

Vierailija
25/27 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enintään neljä päivää. Tuoreet loppuu enkä hamstraa ruokaa muutenkaan. Pakastan ylijäämä ruokaa, mutta otan sieltä lounaita töihin.

Keväällä olin kaksi viikkoa karanteenissa ja tulin tosi vähällä toimeen, mutta olinkin kotona koko ajan. Silloinkin naapurini kävi minulle alakerran lähikaupassa ja sain mitä pyysin.Olisin saanut vaikka joka päivä tuoretta ruokaa mutten kehdannut vaivata enempää. En aio jatkossakaan hankkia mitään järjetöntä kotivaraa.

Vierailija
26/27 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso oli viikon poissa, niin huomasin, että en oikein viitsi pelkästään itselleni kokata. Loppuviikosta helposti korvasin aterian jollain voileivällä. Kerran tein sosekeittoa ja söin sitä  kolmena päivänä. Ruokia kyllä olisi ollut kaapissa ja pakastimessa.

Vierailija
27/27 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna en viitsi vain kyyhöttää kotona käymättä missään. Kun käyn jossain, käyn samalla kaupassa.