Ketä meinaa tänää korkata bissen?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Minä korkkaan naapurin herkkupeppu neitsyen.
M55
Soitin varmuuden vuoksi poliisit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkkupullon ajattelin avata. Paistan kohta lehtipihvin ja nautiskelen parvekkeella. Ruuan jälkeen kaivan maalaustarvikkeet esille.
N26
Minä haluaisin löytää tuollaisen taiteilijattaren elämääni. <3
M30
Mä haluaisin nuolla hellästi sun peräaukkoa :3
t. Pertsa 56v
Kuole homo kuole homo kuole homo kuole!!!
Söpöä kun tappelet vastaan noin tosissas <3333333 Peräreikäs varmaan jo sykkii ajatuksesta että tungen sinne kohta kieleni
Millainen aivovaurio on kun kirjoittaa tässä otsikkoon ketä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä, kohta. Meen kuitenkin 24 jo nukkumaan. En koskaan jaksa valvoa pidempään. Kaljaa ja joku hyvä elokuva.
Telkusta tulee Rain Man, mutta itse hain kirjastosta Rankka päivä ja Takaa ajettu -leffat. Tässäpä mukava ilta.
Ihanan uusia leffoja...
En tiedä miltä vuodelta nuo ovat, mutta parhaita on 80-luvun ja 90-luvun elokuvat. Kippis.
Näissä on kieltämättä omanlainen fiiliksensä. Toisaalta sitten kun niitä alkaa katsomaan niin enpä tiedä onko ne oikeasti aina niin hyviä mitä muisteli.
Kyllä nykyisinkin tehdään hyviä elokuvia. Tosin USA on aikalailla taantunut leffatuotannossa ja valitettavasti suomen televisiossa silti näytetään vaan pääasiassa USA:laisia elokuvia. Hyviä elokuvia tehdään ympäri maailman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkkupullon ajattelin avata. Paistan kohta lehtipihvin ja nautiskelen parvekkeella. Ruuan jälkeen kaivan maalaustarvikkeet esille.
N26
Minä haluaisin löytää tuollaisen taiteilijattaren elämääni. <3
M30
Mitä alapeukuttamista tuossa on? Ei 4v ikäeroa mitenkään outoa ole!
Eri
Mistä nuo kuvottavat vanhat ukot ilmestyivät tänne jankkaamaan?
Kylmää sahtia juon. Harmi vaan että sitä saa alkostakin niin niukasti, pitäisi opetella valmistamaan sitä itse mutta vaikuttaa aika monimutkaiselta prosessilta.
En tiedä miltä vuodelta nuo ovat, mutta parhaita on 80-luvun ja 90-luvun elokuvat. Kippis.