Ketä meinaa tänää korkata bissen?
Kommentit (29)
Huhtikuun puolenvälin jälkeen ottanut yhden oluen kesäkuussa terassilla. Huomiselle ostin saunajuomaksi alkoholittoman oluen.
Mä korkkaan ENSIN bissen, ja myöhemmin illalla neitsyen. Poksahtelua ja sihautuksia tiedossa, voi olla myös kilahduksia. Riippuu teinistä.
Ehkä voisi pari lasia hyvää punkkua ottaa illemmalla. En olekaan juonut alkoholia uudenvuoden jälkeen.
Mä, kohta. Meen kuitenkin 24 jo nukkumaan. En koskaan jaksa valvoa pidempään. Kaljaa ja joku hyvä elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Punkkupullon ajattelin avata. Paistan kohta lehtipihvin ja nautiskelen parvekkeella. Ruuan jälkeen kaivan maalaustarvikkeet esille.
N26
Minä haluaisin löytää tuollaisen taiteilijattaren elämääni. <3
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punkkupullon ajattelin avata. Paistan kohta lehtipihvin ja nautiskelen parvekkeella. Ruuan jälkeen kaivan maalaustarvikkeet esille.
N26
M30
Mä haluaisin nuolla hellästi sun peräaukkoa :3
t. Pertsa 56v
Tänä viikonloppuna ajattelin itsekseni "Pekka, sinun täytyy lopettaa juominen". Korkkasin oluen. Kiitän luojaani että nimeni ei ole Pekka.
Vierailija kirjoitti:
Mä, kohta. Meen kuitenkin 24 jo nukkumaan. En koskaan jaksa valvoa pidempään. Kaljaa ja joku hyvä elokuva.
Telkusta tulee Rain Man, mutta itse hain kirjastosta Rankka päivä ja Takaa ajettu -leffat. Tässäpä mukava ilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
M30
Mä haluaisin nuolla hellästi sun peräaukkoa :3
t. Pertsa 56v
Kuole homo kuole homo kuole homo kuole!!!
Vierailija kirjoitti:
N26
Kerro huomenna tänne, millainen kännimaalauksesta tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telkusta tulee Rain Man, mutta itse hain kirjastosta Rankka päivä ja Takaa ajettu -leffat. Tässäpä mukava ilta.
Ihanan uusia leffoja...
Vierailija kirjoitti:
N26
Maalaa joku alaston nainen Picasson tyyliin niin voin ostaa sen.
Ei tänään, mut huomenna korkataan. Kello 00.00 sihahtaa !!
Olin kesän kokonaa dokaamat kaljaa ja kun Elokuu saapuu niin kalja hanat aukaistaan isolla kädellä.
Join kuoharia jo kun muuta ei löytynyt, olen jo humalassa. Koitan selvitä, että pystyn nukkumaan.
Minä korkkaan naapurin herkkupeppu neitsyen.
M55
Tätä. Olen juuri hakemassa olutta, täytyi vain pysähtyä hetkeksi pitämään sadetta.
N26