seksuaalista hyväksikäyttöäkö?
Tiivistän pähkinänkuoreen: Eli kun olin 17- vuotias, harrastin seksiä ja tavallaan seurustelin itseäni 20 vuotta vanhemman eli silloin 37 -vuotiaan miehen kanssa. Nyt jälkikäteen tajuan, että minua on käytetty hyväksi, mutta ei taida olla tuomittavaa lain puitteissa?
Juttu on jättänyt jälkensä minuun ja tekisi mieli julkaista tämän moraalittoman ukon nimi, koska sattuu tämä mulkku olemaan vielä melko vaikutusvaltainen ihminen ja aika ajoin julkisuudessakin.
Eli kysymys kuuluu onko mies tehnyt lain mukaan rikoksen vai onko vain nieltävä tämä juttu? Aikaa tästä nyt 7 vuotta...
Kommentit (22)
17 vuotias on lähes täysi-ikäinen, aloittajaa ei ole pakotettu vaan omasta seikkailuhalustaan on ollut antelias. Jos nyt kaduttaa se on voi voi, käännä lehteä ja jatka elämää. Kaikki mokaa joskus ja niihin ei pidä jäädä räytymään.
Ilmeisesti aloittajan touhuja ei vanhemmat ole seurailleet lainkaan, johan tuollainen puolen vuoden seurustelu pitäisi tulla ilmi normaalissa perhe-elämässä.
Uskon että enemmän aloittajaa vaivaa että otti korvausta puuhistaan.
Minulla on 17 vuotias tyttö ja on ajatusmaailmaltaan sellainen että vain ikäisensä kanssa voi seurustella, on ollut pari vuotta saman pojan kanssa. En voisi kuvitella hänen hakevan lähes nelikymppisen miehen seuraa.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 23:37"]
ap täällä.
Olin täysissä sielun ja ruumiin voimissa, sekstasin vapaaehtoisesti, mutta aina humalassa. (erittäin auliisti juomapuolta tarjoiltiin ja kovasti kehotettiin juomaan, koska silloin olin helpompi)
Mietin sitä olisiko tapaus hyväksikäyttöä ison ikäeromme vuoksi ja koska siis olin alaikäinen, mutta sehän tässä ketjussa on tullut jo ilmi että olin yli suojaikärajan. Nyt jäkeenpäin koen, että kypsymättömyyttäni ja sinisilmäisyyttäni on käytetty railakkaasti hyväksi ja koska sain tältä ukolta myös ns shoppailurahaa olin niin koukussa koko touhuun.
Mutta vastaus edellä jo tullut. Omaa tyhmyyttä...
[/quote]
Mielestäni tuossa on nyt rikottu lakia, sillä alaikäiselle ei saa juottaa alkoholia ja jos juottaa toiselle alkoholia juopumistarkoituksessa että pääsisi panemaan, on sekin luettavissa hyväksikäytöksi, eli kansankielellä raiskaukseksi. Hyväksikäyttä on vain lakitermi. Asia erikseen onki rikos vanhentunut.