Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten perheesi ja lapsuudenperheesi nykyiset ruokatottumukset

Vierailija
07.07.2013 |

Miten vanhempiesi ruokatottumukset eroavat perheesi ruokatottumuksista? Mitä sama löytyy?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti laittoi viikolla hyvin perinteistä suomalaista kotiruokaa, mutta viikonloppuisin isä kokkasi intialaista, kiinalaista, ranskalaista tai espanjalaista ruokaa pitkään ja hartaasti. Myös sisäfilepihvejä, lammasta, oikeaa kanaa ja siikaa syötiin usein.

Ylläri että olen omassa kotona mennyt enemmän isän oppien mukaan, se on vaan niin paljon parempaa kuin jauhelihakeitto tai makaronilaatikko :D

Vierailija
2/5 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaa tosi paljon. Lapsena työläisperheessä syötiin perunaa ja kastiketta, itsekasvatettuja vihanneksia, itsekalastettua kalaa. Ei ollut paljon vaihtelua ruokavaliossa. Koskaan ei syöty ravintolassa.

Nykyään omassa kodissani on kaikkea mahdollista etnistä ruokaa, äyriäisiä, hedelmiä. Kokeillaan koko ajan uutta ja vähintään kerran viikossa syödään ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista kotiruokaa syötiin lapsuudenkodissani, kuten meilläkin. Lapsuudenkodissani syötiin paljon lihaa, meillä syödään kasvispainotteisesti.

Lapsuudessani kävimme aina viikonloppuisin syömässä ravintolassa, me ruokailemme ravintolassa lähinnä lomamatkoilla.

Lisäksi tykkään kokeilla eri maiden ruokia ja leivon leipää paljon itse.

Vierailija
4/5 |
07.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 22:44"]

Tavallista kotiruokaa syötiin lapsuudenkodissani, kuten meilläkin. Lapsuudenkodissani syötiin paljon lihaa, meillä syödään kasvispainotteisesti.

Lapsuudessani kävimme aina viikonloppuisin syömässä ravintolassa, me ruokailemme ravintolassa lähinnä lomamatkoilla.

Lisäksi tykkään kokeilla eri maiden ruokia ja leivon leipää paljon itse.

[/quote]

lisään vielä, että isäni mausti ruuat melko voimakkaasti, minä teen samoin.

Vierailija
5/5 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen vastaajat. Otsikossahan lukee "lapsuudenperheesi nykyiset ruokatottumukset" eli eikö toi tarkoita, että miten vanhemmat nykyään syö, vai ymmärsinkö minä väärin?