Kysymys naisille, oletteko saaneet opetettua tosi huonon rakastajan hyväksi?
Onko tuo mahdollista? Mietin kun on eräs mies jonka kanssa henkisesti klikkaa ihan mielettömällä tavalla, mutta seksi on kuin harrastaisi jonkun teinijampan kanssa vaikka tyyppi on nelikymppinen. Onko tässä mitään toivoa? Se seksi oli siis niiin huonoa. Olin lähestulkoon järkyttynyt siinä sängyssä, kun tyyppi ei osaa yhtään mitään, eikä koske juuri mitenkään vaan painaa päälle vain ja käytännössä runkkaa minuun. Eikä ole mikään ensikertalainen vaan ollut pitkiä suhteita (jotka ihme kumma loppuneet 🙄). Mutta haluaisin todella tämän ihmisen kanssa muuten olla.
Kommentit (87)
Rakastajani on nelikymppinen naimisissa oleva mies. Nyt usean vuoden suhteen jälkeen on ruvennut sanoman, että olen tehnyt hänestä hyvän rakastajan. Täytyy myöntää, että melkoisesti on saanut puhua ja näyttää. Onneksi on ollut halukas oppimaan.
Missäs viisastelija nyt on sanomassa, ettei se klitoris mitään meinaa, ja ettäorgasmivammaisia ovat naiset jotka nauttivat sen koskemiseta eri tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Missäs viisastelija nyt on sanomassa, ettei se klitoris mitään meinaa, ja ettäorgasmivammaisia ovat naiset jotka nauttivat sen koskemiseta eri tavoin.
Se viisastelija ei ole koskaan sellaista sanonut. Joskus on erehtynyt kyllä sanomaan, että oma nainen saa paremmat orgasmit panemalla. Se on aina tulkittu sellaiseksi vihapuheeksi, että mammoilla on mennyt vintillä matot vinoon yllä näkyvällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se viisastelija ei ole koskaan sellaista sanonut. Joskus on erehtynyt kyllä sanomaan, että oma nainen saa paremmat orgasmit panemalla. Se on aina tulkittu sellaiseksi vihapuheeksi, että mammoilla on mennyt vintillä matot vinoon yllä näkyvällä tavalla.
Siis sun nyt vaan täytyy ymmärtää että eri tavoin, siihen kuuluu se paneminenkin - mutta se klitoris on se asia silti...ja mikä siinä susta onkaan vikana?
Vierailija kirjoitti:
45v miehenä voin kertoa tämän:
Nyt vasta ymmärrän kuinka huono rakastaja olen ollut nuorena. Esim olin aika vanha ennenkuin edes kuulin klitoriksesta ja siitä missä se sijaitsee. Sitä ennen sormettaminen oli pelkkää sormipanoa vaginaan, mistä tosin oikella tekniikalla ainakin osa taisi pitää. Sama oli nuolemisessa. Työntelin vain kieltä vaginaan enkä klitalle.Mainitsiko yksikään nainen asiasta? Ei. Meni aika todella kauan ennenkuin eteen tuli nuorempi nainen joka otti kädestä kiinni ja vei sen oikeaan paikkaan ja sanoi: Mä tulen tästä. Se ei jättänyt mitään epäselväksi.
Olipa hyvä kirjoitus; monta on yhä sellaista jotka vaan luulevat kaikenlaista ja sitten vaan tekevät kuten ennenkin tehneet.
Ja yhden viisastelijan alentavaissävyiset kirjoitukset EIVÄT kannusta naisa kertomaan klitoriksestaan, jos silloin leimataan epäämääräiseksi orgasmivammaiseksi! Tollaset pitäs lopettaa...aivan käsittämätöntä! Eivätkö mihet todellakaan halua naisille hyvää, vai mikä ajaa tuollaiseen jatkuvaan naisen mollaamiseen.
Hattua nostasin tälle miehelle joka yllä kirjoiti asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta ymmärrän kuinka huono rakastaja olen ollut nuorena. Esim olin aika vanha ennenkuin edes kuulin klitoriksesta ja siitä missä se sijaitsee. Sitä ennen sormettaminen oli pelkkää sormipanoa vaginaan, mistä tosin oikella tekniikalla ainakin osa taisi pitää. Sama oli nuolemisessa. Työntelin vain kieltä vaginaan enkä klitalle.Mainitsiko yksikään nainen asiasta? Ei. Meni aika todella kauan ennenkuin eteen tuli nuorempi nainen joka otti kädestä kiinni ja vei sen oikeaan paikkaan ja sanoi: Mä tulen tästä. Se ei jättänyt mitään epäselväksi.
Olipa hyvä kirjoitus; monta on yhä sellaista jotka vaan luulevat kaikenlaista ja sitten vaan tekevät kuten ennenkin tehneet.
Ja yhden viisastelijan alentavaissävyiset kirjoitukset EIVÄT kannusta naisa kertomaan klitoriksestaan, jos silloin leimataan epäämääräiseksi orgasmivammaiseksi! Tollaset pitäs lopettaa...aivan käsittämätöntä! Eivätkö mihet todellakaan halua naisille hyvää, vai mikä ajaa tuollaiseen jatkuvaan naisen mollaamiseen.
Hattua nostasin tälle miehelle joka yllä kirjoiti asiaa.
Sinä olet täällä nyt ainoa joka leimaa muita naisia, panemalla jatkuvasti sanoja minun suuhuni. En ymmärrä miksi.
Lopettamisehdotukset alkavat kuitenkin kuullostaa jo astetta vakavammalta. Pitäisikö sinun kiinnittää vähän huomiota vihanhallintaan, ennen kuin teet jotakin oikeasti väärää?
Toistan vielä, ja toivon että voisit ymmärtää: JOS MINÄ KERRON OMASTA VAIMOSTANI, SE EI MOLLAA YHTÄKÄÄN TOISTA NAISTA. Jos sinä laitat sanat suuhuni, SINÄ teet sen mollaamisen, sinun sanoillasi. Minä en niitä ole sanonut, vaikka jostain syystä niin haluaisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sun nyt vaan täytyy ymmärtää että eri tavoin, siihen kuuluu se paneminenkin - mutta se klitoris on se asia silti...ja mikä siinä susta onkaan vikana?
Ei mikään. En ole koskaan, ikinä, yhtäkään kertaa sanonut, että klitoriksessa tai klitorisorgasmissa on mitään vikaa. Minä en vain yksinkertaisesti ole sanonut niin. En osaa tätä sanoa yhtään selvemmin enää.
Ehkä sinun kannattaisi miettiä, minkä vuoksi luet kaikki minun sanomiseni niinkuin luet.
Äläs nyt, jos on vasta yksi kerta takana niin se ei kerro rakastajan taidoista mitään, itse olen ainakin niin paniikissa silloin ja halut on ihan liian kovat ja vieläpä pelottaa se, että vehje ei tässä kokonaisuudessa toimi. Saattaisin paineissa siis toimia noin, korvaan kyllä myöhemmin!
Minä olen samassa veneessä. Palasin takasin vanhaan mieheen koska uusista löyty vaan pahempia ongelmia (ei seiso jne. ) Toivon että saan opetettua tästä rynkytyksestä pois. Uskon että hän runkkaa aika paljon ja se vie herkkyyden pois. Suuseksissä hän on erittäin hyvä.
Mun plan.
1. Mies Ei saa runkata vaikka viikkoon
2. Sitten kun tavataan aion ottaa ohjat ja vaikka sitoa miehen sänkyyn jos tarvis
3. Minä rakastelen häntä minun tahtiin
Heheh onko vähän outo ajatus vai mitä mieltä olette?
Mutta pano orgasmi on ihan paras!!! Vain harva mies osaa sen tehdä mutta ne jotka sen osaa OMG. Sinä tässä ketjussa, sinun nainen on erittäin onnekas.
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri olen miettinyt, että onko naiset ehkä tosiaan tällaisia. Että monta vuotta saattavat antaa miehen tehdä ihan mitä sattuun. Itse en ole mikään kovin vaikea tyydytettävä, tykkään seksistä ja saan melkein joka kerta, mutta se edellyttää kyllä että minuun kosketaan kunnolla ja muutenkin kuin peniksellä (ellei nyt ole tosi suuri, sellaisen kanssa voi toimia kuin hieromasauvan kanssa). En ole ikinä itse teeskennellyt sängyssä, enkä todellakaan harrasta seksiä josta itse en nauti. Ja minä kyllä puhun ja toivottavasti tämäkin nyt sillä selviää. Käsittämätöntä vaan että muut naiset ei sitä tee. Tietävätkö sitten itsekkään mistä tykkäävät.
Ap
AP muista että asialla tuhansien vuosien perinne. Täälläkin luterilainen tapa seksiin on lisääntyminen ilman naisen nautintoa. Toki asiat alkaa olla paremmin, mutta edelleenkin varmasti on paljon naisia jotka luulee että huono seksi on ok kun muutakaan ei ole.
Ja moni on aina estoinen puhumaan. Itse luulin olevani huonompi rakastaja kun joskus laukeaa nopeasti yms. Mutta kun otin asian puheeksi, niin ilmeni että naiseni on erittäin tyytyväinen ja laukeaa itsekin usein nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
AP muista että asialla tuhansien vuosien perinne. Täälläkin luterilainen tapa seksiin on lisääntyminen ilman naisen nautintoa. Toki asiat alkaa olla paremmin, mutta edelleenkin varmasti on paljon naisia jotka luulee että huono seksi on ok kun muutakaan ei ole.
Ja moni on aina estoinen puhumaan. Itse luulin olevani huonompi rakastaja kun joskus laukeaa nopeasti yms. Mutta kun otin asian puheeksi, niin ilmeni että naiseni on erittäin tyytyväinen ja laukeaa itsekin usein nopeasti.
Aivan, ja sekin on iskostettu, että nainen ei edes saisi haluta...ja että muutenkin vaan pitää hävetä ihan kaikkea. Alkaa toivottavasti olla nouremmat pääsemässä tuosta eroon, ainakin toivon niin.
itsellä vähän samanlainen tilanne kuin ap.llä. Miehen kanssa ei fyysisesti klikkaa ollenkaan. Suutelu on aivan mitäänsanomatonta, seksiä harrastan velvollisuudesta enkä meinaa edes kostua millään. Vasta tapailuvaiheessa ollaan, joten mielestäni hälytysmerkkejä. Olen koettanut sanoa asiasta, mutta leimaannun vaativaksi kun toisella on ilmeisesti kivaa, ja hänen mielestään olen kärsimätön, ja en anna asialle tarpeeksi aikaa. Olemme tapailleet nyt pari kuukautta, joten mielestäni seksin ja suutelun pitäisi edes jollain tapaa sujua. Joka kerta jos minusta alkaa tuntua seksin aikana yhtään hyvältä ja päästän minkä tahansa äännähdyksen, mies kysyy ai anteeksi, sattuuko, ja lopettaa. olen yrittänyt opastaa myös seksin suhteen, mistä pidän, mutta tuntuu ettei homma vaan suju. En tiedä mitä tehdä.
Eihän tuossa ole onnistunut kukaan mieskään, mitenkä nainen voisi?
Vierailija kirjoitti:
itsellä vähän samanlainen tilanne kuin ap.llä. Miehen kanssa ei fyysisesti klikkaa ollenkaan. Suutelu on aivan mitäänsanomatonta, seksiä harrastan velvollisuudesta enkä meinaa edes kostua millään. Vasta tapailuvaiheessa ollaan, joten mielestäni hälytysmerkkejä. Olen koettanut sanoa asiasta, mutta leimaannun vaativaksi kun toisella on ilmeisesti kivaa, ja hänen mielestään olen kärsimätön, ja en anna asialle tarpeeksi aikaa. Olemme tapailleet nyt pari kuukautta, joten mielestäni seksin ja suutelun pitäisi edes jollain tapaa sujua. Joka kerta jos minusta alkaa tuntua seksin aikana yhtään hyvältä ja päästän minkä tahansa äännähdyksen, mies kysyy ai anteeksi, sattuuko, ja lopettaa. olen yrittänyt opastaa myös seksin suhteen, mistä pidän, mutta tuntuu ettei homma vaan suju. En tiedä mitä tehdä.
Kirjota sille eroottinen tarina, jossa on ihan perusseksiä josta sä tykkäät. Mikä sulle sit onkin se juttu. Katsekontaktia, hidasta liikettä, käsiä, ohjailua, ääntelyä, mitä vaan. Laitat niitä sinne mukaan. Sit annat/lähetät sen ja vähän isket silmää että jatketaan illalla näissä merkeissä.
Sit illalla kysäset mitäs se tykkäs ja mitä jos vaikka toteutettais se.
Olisi hauska kuulla miten tässä kävi, vanha ketju.
Mutta voiko "kemiaa" oppia tai tulla suhteeseen myöhemmin ajan kanssa?
Itsellä nämä ovat aika pitkälti on-off asioita siinä mielessä että toimii tai ei toimi, toki muutama ns.opettelukerta ja tietty haparointi alkuun on sallittua mutta pääosin sen huomaa kyllä jo alussa toimiiko fyysisesti yhteen vai ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjota sille eroottinen tarina, jossa on ihan perusseksiä josta sä tykkäät. Mikä sulle sit onkin se juttu. Katsekontaktia, hidasta liikettä, käsiä, ohjailua, ääntelyä, mitä vaan. Laitat niitä sinne mukaan. Sit annat/lähetät sen ja vähän isket silmää että jatketaan illalla näissä merkeissä.
Sit illalla kysäset mitäs se tykkäs ja mitä jos vaikka toteutettais se.
Olen yrittänyt kertoa mistä pidän, ja minun aloitteestani teimme myös "ohjaussession", eli kokeiltiin mistä toinen pitää esim suuseksissä ja sormien kanssa. tyyliin, onko tämä vai tämä parempi, tekisitkö niin että.... Noh, lopputulos on silti se että esileikki on minun lämmittelyni osalta noin minuutti sormipanemista, jonka jälkeen hän odottaa minun keskittyvän häneen. Seksissä klitorista ei huomioida mitenkään ja sitten hän kysyy että miksi en tule, eksä kuulemma tuli joka kerta. Kai minun pitäisi sanoa, että hei jos et koske klitorikseeni mitenkään tai huomioi minua niin ei, en kyllä tule. Pelottaa sanoa mitään, kun olen aiheesta jotain sanonut, niin sitten tulee se kortti että olen vaativa ja kärsimätön ja liian seksikeskeinen sekä syytän että hän ei ole riittävän hyvä.
Nyt vasta ymmärrän kuinka huono rakastaja olen ollut nuorena. Esim olin aika vanha ennenkuin edes kuulin klitoriksesta ja siitä missä se sijaitsee. Sitä ennen sormettaminen oli pelkkää sormipanoa vaginaan, mistä tosin oikella tekniikalla ainakin osa taisi pitää. Sama oli nuolemisessa. Työntelin vain kieltä vaginaan enkä klitalle.
Mainitsiko yksikään nainen asiasta? Ei. Meni aika todella kauan ennenkuin eteen tuli nuorempi nainen joka otti kädestä kiinni ja vei sen oikeaan paikkaan ja sanoi: Mä tulen tästä. Se ei jättänyt mitään epäselväksi.