Kysymys naisille, oletteko saaneet opetettua tosi huonon rakastajan hyväksi?
Onko tuo mahdollista? Mietin kun on eräs mies jonka kanssa henkisesti klikkaa ihan mielettömällä tavalla, mutta seksi on kuin harrastaisi jonkun teinijampan kanssa vaikka tyyppi on nelikymppinen. Onko tässä mitään toivoa? Se seksi oli siis niiin huonoa. Olin lähestulkoon järkyttynyt siinä sängyssä, kun tyyppi ei osaa yhtään mitään, eikä koske juuri mitenkään vaan painaa päälle vain ja käytännössä runkkaa minuun. Eikä ole mikään ensikertalainen vaan ollut pitkiä suhteita (jotka ihme kumma loppuneet 🙄). Mutta haluaisin todella tämän ihmisen kanssa muuten olla.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
No sanot suoraan mitä haluat. Ei siinä kummempaa.
Aion sanoa, mutta mietin että eikö nyt nelikymppiselle miehelle ole kukaan nainen koskaan kertonut mitään. Täytyy olla ja silti se oli tuollaista. Tuosta ei voi kukaan tykätä mitä tuo oli. Voiko tuo millään sanallisella opastuksella tuosta muuttua, kun ei kyllä ollut edes alkeet hallinnassa.
Toivon tietenkin että voi ja sitä palautetta täälläkin toivoisin saavani, että kertoisitte että olette saaneet tällaisesta pisto, veto, ravistus rynkyttäjästä koulutettua kunnollisen. Ihan normaaliälyinen tämä tietääkseni on ja muuten huomioiva, tämä seksipuoli ei jotenkin sovi kuvaan ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivon tietenkin että voi ja sitä palautetta täälläkin toivoisin saavani, että kertoisitte että olette saaneet tällaisesta pisto, veto, ravistus rynkyttäjästä koulutettua kunnollisen. Ihan normaaliälyinen tämä tietääkseni on ja muuten huomioiva, tämä seksipuoli ei jotenkin sovi kuvaan ollenkaan.
Kurjaa että olet löytänyt tällaisen tapauksen. Itselläni hieman vastaava kokemus. Miehellä pitkiä suhteita takana, joten luulisi olevan opettajia. Seksi meillä menee näin. Joskus suuseksiä ennakkoon. Joskus nopea sormilla räpläys, joka ei johda orgasmiin. Ei tosin johda suuseksikään. Sitten alkaa yhdyntä, joka tapahtuu lähetyssaarnaajassa tai nainen päällä. Mies kykenee tulemaan vain lähetyssaarnaajassa. Kovaa rynkytystä, kaukana hellästä rakastelusta. Olen yrittänyt ohjeistaa muunlaiseen toimintaan, mutta se vaan ei jotenkaan onnistu. Aina sama kaava.
Olen vain yrittänyt sopeutua ja tottua, kun muuten menee hyvin. Joskus mielessäni mietin, saanko enää ikinä kunnon seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa että olet löytänyt tällaisen tapauksen. Itselläni hieman vastaava kokemus. Miehellä pitkiä suhteita takana, joten luulisi olevan opettajia. Seksi meillä menee näin. Joskus suuseksiä ennakkoon. Joskus nopea sormilla räpläys, joka ei johda orgasmiin. Ei tosin johda suuseksikään. Sitten alkaa yhdyntä, joka tapahtuu lähetyssaarnaajassa tai nainen päällä. Mies kykenee tulemaan vain lähetyssaarnaajassa. Kovaa rynkytystä, kaukana hellästä rakastelusta. Olen yrittänyt ohjeistaa muunlaiseen toimintaan, mutta se vaan ei jotenkaan onnistu. Aina sama kaava.
Olen vain yrittänyt sopeutua ja tottua, kun muuten menee hyvin. Joskus mielessäni mietin, saanko enää ikinä kunnon seksiä.
Miten pöljä olet. Opeta. Ai niin sitähän ei täällä saanut sanoa; miehiä vaan ylistää kun ovat niin ihania rakastajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta yhdestä kerrasta kokemusta meillä. Tottakai aion opettaa, mutta itsellä vähän sellainen epäilys että voiko aikuista miestä opettaa jos on noin hakoteillä. Hän todennäköisesti tykkää siitä rynkytyksestä itse. Aion kyllä yrittää. Jo ihan pelkästään hänen takiaan. Välitän hänestä todella paljon ja naismaailmassa hänet on kyllä tuomittu ikuiseen tuhoon jos ei kehity tuosta jotenkin.
Näitähän onkin kiva kokemattomana, aikuisena miehenä lueskella. Ymmärrän kyllä, että voi olla hankala saada mies opetettua pois kiintyneistä tavoistaan, mutta sitä en ymmärrä, että osaamatonta pidetään toivottomana tapauksena tai opettamiskelvottomana. Jos mies on muuten sopiva ja järkevä niin varmasti hän myös osaa kuunnella ja pyrkiä tämän perusteella tekemään kaikkensa kumppaninsa miellyttämiseksi. Niin mä ainakin tekisin, mutta hieman pelottaa, että heti tuomitaan osaamattomuuden ja huonon seksin perusteella.
Kyllä voi. Meillä oli sama tilanne alussa, mutta positiivisen kautta ja esimerkillä tulee tulosta. Eiku hommiin vaan 😎
Kovista yrityksistä huolimatta en ole oppinut ajatusten lukemisen jaloa taitoa. Kuten #9 kertoo onnistuneensa, positiivinen suoran ja selkokielinen viestintä käyttöön. : )
Vierailija kirjoitti:
Kovista yrityksistä huolimatta en ole oppinut ajatusten lukemisen jaloa taitoa. Kuten #9 kertoo onnistuneensa, positiivinen suoran ja selkokielinen viestintä käyttöön. : )
Minusta se vaan tuntuu niin itsestäänselvältä, että ensin suudellaan ja hyväillään kädellä, eikä niin että rykäistään sisään ja aloitetaan jumalaton vemputus. On minulla ollut kokemattomiakin miehiä mutta ovat tykänneet kosketella ensin ja tämä ei ole kokematon. Ihmettelen kyllä niitä hänen naisiaan että eivätkö tosiaan ole saaneet mitään puhuttua tästä. Ja näitä ohjeita on kaikissa iltapäivälehdissäkin. Olen aina miettinyt että tuntuvat aika itsestäänselviltä, mutta ilmeisen tarpeellisia artikkeleita ovat.
Vierailija kirjoitti:
Näitähän onkin kiva kokemattomana, aikuisena miehenä lueskella. Ymmärrän kyllä, että voi olla hankala saada mies opetettua pois kiintyneistä tavoistaan, mutta sitä en ymmärrä, että osaamatonta pidetään toivottomana tapauksena tai opettamiskelvottomana. Jos mies on muuten sopiva ja järkevä niin varmasti hän myös osaa kuunnella ja pyrkiä tämän perusteella tekemään kaikkensa kumppaninsa miellyttämiseksi. Niin mä ainakin tekisin, mutta hieman pelottaa, että heti tuomitaan osaamattomuuden ja huonon seksin perusteella.
Jos olisikin kokematon niin voisi selittää sillä. Tiedän ettei ole. On vain niin vaikea uskoa etteikö kukaan nainen ole parinkymmenen vuoden aikana saanut suutaan auki. Sen takia epäilen että oppi ei jostain syystä mene perille. Se olisi kyllä hyvä jos se johtuisi exien puhumattomuudesta, olisi vähän enemmän toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisikin kokematon niin voisi selittää sillä. Tiedän ettei ole. On vain niin vaikea uskoa etteikö kukaan nainen ole parinkymmenen vuoden aikana saanut suutaan auki. Sen takia epäilen että oppi ei jostain syystä mene perille. Se olisi kyllä hyvä jos se johtuisi exien puhumattomuudesta, olisi vähän enemmän toivoa.
Kuulostaa kummalliselta, jos ei usko puhetta ja rakentavaa keskustelua. Voi olla, että kyse on enemmänkin ihmistyypistä, joka on niin jumiutunut tapoihinsa, että ei vain suostu uskomaan, että niissä tavoissa voisi olla jotain kehittämisen tarvetta. Tietenkin myös ego voi olla kyseessä. Jotkut eivät vain halua, että heitä arvostellaan jutuissa, jotka he luulivat osaavansa. Eniten silti ihmetyttää, että kyseessä on kuitenkin kai tunnesuhde myös, jossa luulisi, että yhteisymmärrys ja molempien nautinto on tärkeää. Tai näin mä ainakin ajattelisin, jos pääsisin joskus sellaisen kokemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kummalliselta, jos ei usko puhetta ja rakentavaa keskustelua. Voi olla, että kyse on enemmänkin ihmistyypistä, joka on niin jumiutunut tapoihinsa, että ei vain suostu uskomaan, että niissä tavoissa voisi olla jotain kehittämisen tarvetta. Tietenkin myös ego voi olla kyseessä. Jotkut eivät vain halua, että heitä arvostellaan jutuissa, jotka he luulivat osaavansa. Eniten silti ihmetyttää, että kyseessä on kuitenkin kai tunnesuhde myös, jossa luulisi, että yhteisymmärrys ja molempien nautinto on tärkeää. Tai näin mä ainakin ajattelisin, jos pääsisin joskus sellaisen kokemaan.
En tiedä vielä uskooko, kun tosiaan vasta yksi kerta takana ja se meni vähän siinä ihmetellessä että vai tällaista. Epäilen vähän että hän on jotenkin estynyt, mutta ehkä tuollainen estyneisyys voi johtua ihan vain alun jännittämisestä.
Täällähän joku mies viisastelee jatkuvasti, ettei naiset saa täällä tämmösiä puhua.
Miehet kun eivät itse osaa ajatella mistä toinen vois nauttia, mennään vaan se kalu itsekkäästi edellä, joka asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä vielä uskooko, kun tosiaan vasta yksi kerta takana ja se meni vähän siinä ihmetellessä että vai tällaista. Epäilen vähän että hän on jotenkin estynyt, mutta ehkä tuollainen estyneisyys voi johtua ihan vain alun jännittämisestä.
Varmasti voi. Harva mies ekalla kerralla alkaa mitään epävarmuuksiaan paljastamaan. Ajattelu on, että miehen pitää tietää mitä tekee, koska epäonnistuminen tai vähemmän miehinen toiminta koetaan katastrofina, josta psyyke eikä varsinkaan suhde naisen kanssa enää toivu. En tiedä miten järkevää tuollainen ajattelu on, mutta luulen, että näin ajattelee moni mies - varsinkin he, jotka eivät ole niin kokeneita tai itsevarmoja tekemisestään sängyssä. Toivottavasti tilanne parantuu.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän joku mies viisastelee jatkuvasti, ettei naiset saa täällä tämmösiä puhua.
Miehet kun eivät itse osaa ajatella mistä toinen vois nauttia, mennään vaan se kalu itsekkäästi edellä, joka asiassa.
Tiedän kyllä yhden miehen, joka jatkuvasti viisastelee täällä, että kannattaisi puhua, kysyä, kertoa ja vaikka näyttää juttuja ihan sen oman kumppanin kanssa, niin sitten voi molemmat tietää, mistä toinen tykkää. Jostain syystä näin vallankumouksellinen ajatus on niin suuri kauhistus, että se herättää aina suurimman vastareaktion tyyliin ”emättimessä ei ole hermoja!!!”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin jos ei puhetta ymmärrä niin eihän ne sitä useimmiten ymmärräkkään. Vaikko kuinka kertoisi mitä haluaa, niin ei. Unohtaa silloin pitää mokoma ukko.
Kuulostaa kummalliselta, jos ei usko puhetta ja rakentavaa keskustelua. Voi olla, että kyse on enemmänkin ihmistyypistä, joka on niin jumiutunut tapoihinsa, että ei vain suostu uskomaan, että niissä tavoissa voisi olla jotain kehittämisen tarvetta. Tietenkin myös ego voi olla kyseessä. Jotkut eivät vain halua, että heitä arvostellaan jutuissa, jotka he luulivat osaavansa. Eniten silti ihmetyttää, että kyseessä on kuitenkin kai tunnesuhde myös, jossa luulisi, että yhteisymmärrys ja molempien nautinto on tärkeää. Tai näin mä ainakin ajattelisin, jos pääsisin joskus sellaisen kokemaan.En tiedä vielä uskooko, kun tosiaan vasta yksi kerta takana ja se meni vähän siinä ihmetellessä että vai tällaista. Epäilen vähän että hän on jotenkin estynyt, mutta ehkä tuollainen estyneisyys voi johtua ihan vain alun jännittämisestä.
Varmasti voi. Harva mies ekalla kerralla alkaa mitään epävarmuuksiaan paljastamaan. Ajattelu on, että miehen pitää tietää mitä tekee, koska epäonnistuminen tai vähemmän miehinen toiminta koetaan katastrofina, josta psyyke eikä varsinkaan suhde naisen kanssa enää toivu. En tiedä miten järkevää tuollainen ajattelu on, mutta luulen, että näin ajattelee moni mies - varsinkin he, jotka eivät ole niin kokeneita tai itsevarmoja tekemisestään sängyssä. Toivottavasti tilanne parantuu.
Ei kannata olettaa että aiemmat naiset olisivat kertoneet miehelle että hän on huono rakastaja. Moni nainen ja mies ei ota asiaa koskaan puheeksi vaikka asia vaivaisi kuinka.
Niinpä ainoa mitä voit tehdä on ottaa asia puheeksi. Jos yrität vinkata rivien välist tai kouluttaa vaivihkaa, niin valmistaudu pettymään. Ei monikaan mies ymmärrä selviäkään vihjeitä.
Itse ottaisin asian puheeksi näin:
” luin jostain naistenlehdestä tutkimusta ihmisten seksimieltymyksistä ja tuli vaan mieleen että millaisesta seksistä sinä pidät?”
Mutta valmistaudu itsekin vastaamaan samaan kysymykseen. Jos miehen vastaus on: ihan tavallisesta tms muuta ympäripyöreää, niin seuraava kysymys voi olla: Minkälaisesta seksistä ajattelet että MINÄ pidän?
Siitä on helppo jatkaa, ilman pelkoa että kukaan loukkaantuu. Jos ilmenee että mies pitää itseään hyvänä rakastajana ja on niin hyvä tyyppi kuin olet ajatellut, niin hän tulee kiittämään sinua suunnilleen kyyneleet silmissä.
Jos taas mies ei olekaan niin hyvä tyyppi, niin reaktio voi olla: Olen ollut hyvä seksissä kaikkien aiempien naisten kanssa ja he kyllä ovat olleet tyytyväisiä ja antaa ymmärtää että vika olisi sinussa, niin kannattaa jättää mies välittömästi. Se ei siitä kouluttamalla parane.
Toki keskustelu kannattaa pitää sillä tasolla ettei mies suoraan ymmärrä että pidät häntä huonona vaan ennemminkin sellaisena että itse ymmärrät onko suhteella edes pientä mahdollisuutta.
Miksi ei voi sanoa: 'Puhuttaisko seksistä ja seksimieltymyksistä suoraan?'
Kertois vielä, että itselle on seksi sen verran tärkeä asia, että haluaa sen olevan molemmille tyydyttävää, kehittääkin voi ajan kanssa.
Ja sit puhuis...
Vallankumouksellista, eikö! Sopia seksistä ilman kommervenkkejä ja täällä palstalla avautumisia. Kadehdin kinkypiirejä sopimisekulttuurista, sais tulla vaniljapuolellekin kaikille!
No sanot suoraan mitä haluat. Ei siinä kummempaa.