Jos olisit kadonnut luottokortti - mihin piiloutuisit?
Kommentit (22)
Tyynyn alle. Siellä on mukava ottaa tirsat.
Lompakkoon toisen luottokortin kanssa samaan koloon, sen toisen kortin selkään liimaantuneena.
Livahtaisin johonkin kapeaan rakoon josta minua olisi vaikea löytää. Sohvatyynyn kupeeseen, laukun sivutaskuun, takin taskuun..
Sukan varteen lipaston laatikkoon.
Minä piilouduin kerran takin revenneen vuorin sisään todella hyvin. Terv. irtonainen avain
Verkkahousujen taskuun, niihin jotka ollut päällä joskus lenkillä..
Toisen kassin / käsilaukun sivutaskuun.
Tunnustan, rakastuin kassaneitiin ja päätin jäädä vokottelemaan häntä eilisen kauppareissun päätteeksi. Sain pakit ja odotan täällä kaupassa, että hakisit minut kotiin... Anteeksi, lupaan pysyä uskollisena tästä edespäin!
Kysyin puoli vuotta piilossa olleelta kirjastokortilta, antoi vinkin että paras piilo on sängyn takana seinässä jalkalistan välissä. Sieltä ei löydä kuin sänkyä siirtämällä. Ei kertonut miten sinne oli mennyt.
Hyppäsin toisen kortin takaa salaa kaupan lattialle ja sitten luisuisin tiskin alle raosta kassaihmisen kenkiä ihailemaan.
Vessan peilikaappiin mun kortti piiloutui kun harrastin vielä baarissa bilettämistä. Jostain syystä yöllä on tullut mieleen, että piilotanpa korttini :D.
Lompakon uumeniin, tippuisin kadulle tai jonnekkin hyllykköön 😉
Katso pankkisi nettisivulta missä touhuaa. Yleensä kadonneet kortit ostaa vaatteita ja pizza ympäri maailmaa
Auton keskikonsoli ja juhlalaukku ovat diletanteille.
Kevään korvalla on hyvä piiloutua lapaseen tai nahkarukkaseen; hyvässä lykyssä ei tule löydetyksi kuin vasta puolentoista vuoden kuluttua!
.
Balkanin musta laisen taskuun.