Kävin koronatestissä
Kuinka pian tulokset näkyy omakannassa? Ammatista johtuen tulee jo kuulemma saman päivän aikana, mutta kun ei näy vielä klo 17.44, niin kannattaako tänään enää odotella?
Kommentit (14)
Mä oon odotellu kanssa. Keskiviikkona otettiin ja vieläkään ei ole kuulunut.
Me ollaan odoteltu lapsen tuloksia jo reilu kaksi päivää. Sanottiin, että pahimmillaan menee kolme, mutta tuskin niin kauaa, mutta siltä se nyt näyttää. Olis kiva saada tulokset jo, kun huomenna olis yhdet juhlat, ja lapsella oireet jo täysin poissa.
Eikö ne ilmoita soittamalla positiivisen tai Negatiivisen tekstiviestillä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne ilmoita soittamalla positiivisen tai Negatiivisen tekstiviestillä?
Meille sanottiin, että joka tapauksessa tulee ensin tekstari, mutta jos se on positiivinen, niin pitää jäädä vielä odottamaan soittoa.
Puolisoni kävi testissä muutama viikko sitten, ja siitä tuli se tekstari 19.20, eli kyllä ne aika myöhäänkin ilmoittaa.
Olihan se epämiellyttävää, mutta kyllä siitä selvisi. Lapselle varmaan ikävämpi kokemus, voisin kuvitella.
Vitsi jos kolme päivää pitää odotella. Tekeekö ne niitä labrahommia myös iltaisin? Oletan siis että menee johonkin labraan käsiteltäväksi testauksen jälkeen.
Eiku omakannassa oli tulos tullut nyt vasta: negatiivinen! Ei siis mitään tekstiviestiä.
Mä en pääsis testiin, paikka kaukana kipeälle.
Tämä on muuten hauskaa, alaikäisellä lapsellani joka on kesätyössä paikassa jossa ihmisiä vilisee, sai koronatestin työterveydessä Mehiläisessä eilen. Minä pääsin labroihin, sydänfilmiin ja virtsatestiin samoilla oireilla mutta en saanut koronatestiä julkisella. Jännityksellä odotamme tuloksia. Eli kaikkia ei testata edelleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten hauskaa, alaikäisellä lapsellani joka on kesätyössä paikassa jossa ihmisiä vilisee, sai koronatestin työterveydessä Mehiläisessä eilen. Minä pääsin labroihin, sydänfilmiin ja virtsatestiin samoilla oireilla mutta en saanut koronatestiä julkisella. Jännityksellä odotamme tuloksia. Eli kaikkia ei testata edelleenkään.
Varmaan paikkakunta kohtaistakin. Me asutaan pienellä paikkakunnalla ja lapsella siis oireena yskä, nuha ja kuume...Ja päästiin samantien testiin.
Huh, nyt tuli meillekin tulos, nega! Tekstarilla tuli, kannassa ei vielä näkynyt.
-3
Millainen se testi oli?