Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Markkinoiden paras kapselikeitin?

Vierailija
07.07.2013 |

Millä koneella on parhaimman makuset kahvikapselit ja mitä ei kannata ainakaan hankkia?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/34 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Dolce Gusto keittimen automaattisen kun sain 59e.Harmittaa vaan kun joissakin kapseleissa kaikenlaista lisäainetta.Keitin muuten tosi kätevä.Suosittelen menemään keittimien sivustolle tarkistamaan mitä kahvit sisältää.Dolses on kyllä lisäaineettomiakin kapseleita.Aamukahvina käytän Nescafe Kultaa.Nopein kahvi.lämmität vain veden ja kuppiin vesi +kahvi ja maito Ja hyvää on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nespresson lattissimo on paras. Kansainvälisiä kahvimakuja, cappucino oikeasta maidosta.

Vierailija
4/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dolce Gusto, eniten makuvaihtoehtoja ja käyttävät kalliimpia ja parhaimpia kahvilaatuja kapseleissaan, sillä saa myös kylmät juomat kätevästi näin helteellä (jää-cappuccino, sitruunajäätee, molemmat IHANIA!).

Testasin Nespresson ja jonkun toisenkin, molempien kahvi maistui tunkkaiselta. Pidän itse Starbucks-kahviloiden tyyppisestä, puhtaamman makuisesta kahvista joten siksi tuo Dolce Gusto on nappivalinta  :)

Vierailija
5/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauligin vehkeet vie voiton selvästi. Kaikki on tullut tetattua läpi. T.kodinkonemyyjä

Vierailija
6/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitte tietty jos haluat ihan viimesenpäälle niin tämä

http://www.pauligshop.fi/paulig-cupsolo-grande-kahvilaite-hopea/cupsolo_grande/dp

Vierailija
8/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dolce Gusto on monessa testissäkin tullut voittajaksi, ja siksi ostin sen itse. On kyllä hyviä kahveja, omia suosikkejani sokeroimaton Latte Macchiato ja Cappuccino, joita tulee aamukahviksi joka päivä juotua. Ja kaakaot tekee lapsille näppärästi Nesquickin kapseleilla jne.

Vierailija
9/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dolce-Guston Cafe au Lait-maku on maailman parasta croissantien kanssa! Oikeaa aamuluksusta. Tulipa nälkä.

Vierailija
10/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dolce Gustolla ei mielestäni ole kuin yksi juotava ja se on cappuccino. Kannattaa kokeilla pauligin konetta, minusta sillä saa parhaan makuiset kahvit...

Vierailija
11/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dolce-Guston Cafe au Lait-maku on maailman parasta croissantien kanssa! Oikeaa aamuluksusta. Tulipa nälkä.

Vierailija
12/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 13:23"]

Pauligin vehkeet vie voiton selvästi. Kaikki on tullut tetattua läpi. T.kodinkonemyyjä

[/quote]

jos tykkää vain perus-purukahvin mausta niin silloin kannattaa ostaa tuo paulig.

jos tykkää ylellisistä erikoiskahveista niin dolceguston laite ehdottomasti.

Vierailija
13/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näillä kapselikeittimillä mitään tee, mutta minä valitsisin pauligin. Ei meinaa dolcella saa kuin kuravettä mielestäni aikaiseksi.

Vierailija
14/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 13:23"]

[/quote]

jos tykkää vain perus-purukahvin mausta niin silloin kannattaa ostaa tuo paulig.

jos tykkää ylellisistä erikoiskahveista niin dolceguston laite ehdottomasti.

[/quote]

Itse tykkään erikoisemmista. Nämä Dolcen mauat vaan ei vastaa yhtää aitoa makua. Cappuccino tosiaa minun mielestänikin lähimpänä todellisuutta.

Vierailija
15/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 13:29"]

Dolce Gustolla ei mielestäni ole kuin yksi juotava ja se on cappuccino. Kannattaa kokeilla pauligin konetta, minusta sillä saa parhaan makuiset kahvit...

[/quote]

olet siis testannut kaikki 38 kpl dolceguston makua? :D

Vierailija
16/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 13:33"]

[/quote]

[/quote]

Kaikki mitä saatavilla on niin olen läpi käynyt. Työpaikalle noita toimiteetaan ja siellä testeillaan. t.kodinkonemyyjä

Vierailija
17/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ääni Pauligille. Ehdottomasti paras, voittaa dolce custon mennen tullen. Lisäksi pauligillekin on runsaasti makuvaihtoehtoja, tazza kaakao mm. on todella hyvä.

Vierailija
18/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 13:33"]

[/quote]

[/quote]

Kaikki mitä saatavilla on niin olen läpi käynyt. Työpaikalle noita toimiteetaan ja siellä testeillaan. t.kodinkonemyyjä

[/quote]

Paulig varmaan maksaa jotain provikoita teille noiden myynnistä, kun kerran noin kovin pitää mainostaa ja kilpailijoita mollata...

Vierailija
19/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni Nescafé Dolce Gustolla saa aidon makuiset kahvit jotka muistuttavat minua lomamatkoistani Ranskaan, Italiaan ja Amerikkaan. Tiedän että jotkut eivät pidä näistä keittimistä koska tuottavat paljon roskaa, mutta minä olenkin tällainen "tyypillisen nirso luksuskotirouva" Kauniaisista kuten kaverini minua kutsuvat joten minulla on oltava parhaat mahdolliset kahvit ja tyylikkäät laitteet ;-) Totuus on myös se etten jaksa pelleillä purujen ja vaahdottimien kanssa, vaan kaipasin helppoa ja tyylikästä tapaa tehdä erinomaista kahvia.

Vierailija
20/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bialettin Mokona, jossa on maidonvaahdotin. Mitään erikoismakukapseleita en käyttäisi..

Tosin kapselikahvi tulee todella kalliiksi ajan myötä. Järkevämpää pitkällä tähtäimellä on hommata kahvikone, joka jauhaa pavutkin.