Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Markkinoiden paras kapselikeitin?

Vierailija
07.07.2013 |

Millä koneella on parhaimman makuset kahvikapselit ja mitä ei kannata ainakaan hankkia?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä masiinoita siis kaksi vaihtoehtoa? :D Käsittämätön kaikki mobilisoiva villitys taas à la Suomi. Kohta on kirpparit täynnä noita vehkeitä, niin kuin leipäkoneita 20 vuotta sitten.

Vierailija
22/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankittiin juuri hieman kalliimpi sodastream ja ollut kovassa käytössä. Nyt sitten haluan kapselikeittimen. Juuri tuota dolce gustoa harkitsen tai Paulig verusta. Maku on se ykköspointti ja keitetään kahvia keittimelläkin. Sodastream on ihana laita. Limpparia saa juuri silloin, kun on tarvetta.  T.Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ostan tuo Paulig veruksen. Uskon kyllä myyjän puhetta. Onhan tuo ihan uusi laite.

T. Ap

Vierailija
24/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 13:42"]

Minun mielestäni Nescafé Dolce Gustolla saa aidon makuiset kahvit jotka muistuttavat minua lomamatkoistani Ranskaan, Italiaan ja Amerikkaan. Tiedän että jotkut eivät pidä näistä keittimistä koska tuottavat paljon roskaa, mutta minä olenkin tällainen "tyypillisen nirso luksuskotirouva" Kauniaisista kuten kaverini minua kutsuvat joten minulla on oltava parhaat mahdolliset kahvit ja tyylikkäät laitteet ;-) Totuus on myös se etten jaksa pelleillä purujen ja vaahdottimien kanssa, vaan kaipasin helppoa ja tyylikästä tapaa tehdä erinomaista kahvia.

[/quote]

Lol! Jos juttusi olisi totta, niin nimenomaan aidonmakuisen kahvin sijaan joisit aitoa kahvia. Investoisit vähintään +2500 euroa laitteeseen joka jauhaa pavut kuppi kerrallaan, kiehauttaa ja vaahdottaa maidon juuri sellaiseksi kuin haluat jne. Mutta koska...

Vierailija
25/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 14:06"]

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 13:42"]

Minun mielestäni Nescafé Dolce Gustolla saa aidon makuiset kahvit jotka muistuttavat minua lomamatkoistani Ranskaan, Italiaan ja Amerikkaan. Tiedän että jotkut eivät pidä näistä keittimistä koska tuottavat paljon roskaa, mutta minä olenkin tällainen "tyypillisen nirso luksuskotirouva" Kauniaisista kuten kaverini minua kutsuvat joten minulla on oltava parhaat mahdolliset kahvit ja tyylikkäät laitteet ;-) Totuus on myös se etten jaksa pelleillä purujen ja vaahdottimien kanssa, vaan kaipasin helppoa ja tyylikästä tapaa tehdä erinomaista kahvia.

[/quote]

Lol! Jos juttusi olisi totta, niin nimenomaan aidonmakuisen kahvin sijaan joisit aitoa kahvia. Investoisit vähintään +2500 euroa laitteeseen joka jauhaa pavut kuppi kerrallaan, kiehauttaa ja vaahdottaa maidon juuri sellaiseksi kuin haluat jne. Mutta koska...

[/quote]

Voin toki mainita että sellainen yli 3000 euron kone on olemassa, mutta pakattu takaisin laatikkoonsa ja viety varastoon, sen automaattipesu kesti niin kauan joka ikinen kerta aamuisin että jopa isännän hermot alkoivat kiristyä. Kapselikeitin on nopea ja siisti vaihtoehto, ja sopii myös ulkonäöltään erinomaisesti meidän moderniin keittiöön. Muistakaa vaan tehdä kalkinpoisto silloin tällöin saman merkin omalla aineella, muuten on ollut hyvin helppohoitoinen kapistus.

Vierailija
26/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paulig ja nespresso on oikeesti niin rumia laatikoita ettei niitä kehtaa pitää näkyvillä keittiössä! :D

Vierailija
27/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi muuten osti vahingossa sen Pauligin Prismasta kun piti ostaa Doltse Gusto ja se pitää hirveetä ääntä, eikös se ollut sellainen kapea edestä mutta pitkä laite, musta, ja joka "syö" ne kapselijämät sisäänsä kahvin teon jälkeen ja sitten huutelee ja louskuttaa kovaäänisesti? Uhkasi heittää laitteen parvekkeelta alas :-DDD

Vierailija
28/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni Dolce Gustolle!

Vierailija
29/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teittepä tän vaikeeksi. 2 vaihtoehtoa on Paulig verus tai Dolce gusto genio. Ääni ei haittaa koska jaksan kuunnella sitä 1 minuutin.  Kuka on maistanut kummankin laitteen kahveja? T. Ap.

Vierailija
30/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pauligin koneen latte maistui jotenkin kärventyneelle kun tuttavien luona maistettiin, onneksi oltiin ostettu Gusto =)

Vierailija
31/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 15:08"]

Anoppi muuten osti vahingossa sen Pauligin Prismasta kun piti ostaa Doltse Gusto ja se pitää hirveetä ääntä, eikös se ollut sellainen kapea edestä mutta pitkä laite, musta, ja joka "syö" ne kapselijämät sisäänsä kahvin teon jälkeen ja sitten huutelee ja louskuttaa kovaäänisesti? Uhkasi heittää laitteen parvekkeelta alas :-DDD

[/quote]

Meidän Dolce Gusto ei ainakaan louskuttele tai syö kapselijämiä....?? Kai niitä on erimallisia, meidän perusversio näyttää tältä:

http://p-media.laredoute.fr/Product/EUHDPICTURES/1/6/7/324175167-dbadcc27-b4fc-46f9-9702-b66aa7e6a81d_1200.jpg

Vierailija
32/34 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei paras juttu on zinzanon. Sillä tienaan omat kahvini

Vierailija
33/34 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/34 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on Dolce gusto. Oma suosikkini on Flat white -maku, tosin myös cafe latte on hyvä. Helppo käyttää ja kapseleita löytyy edelleen hyvin. Suosittelen!