Millaiseen naiseen miehet ihastuvat helposti?
Kommentit (35)
^^
Niin ja kyllä sellainen 'höpötys' voi olla tosi suloista.
En välttämättä mieti ollenkaan sitä, mitä nainen sanoo, vaan ainoastaan kuuntelen pehmeää ääntä ja ihastelen kun toinen tohkeissaan selittää jotakin.
Havaintojeni mukaan tärkeimmät ominaisuudet: kaunis & itsevarma.
Tavalliseen, itsestään huolen pitävään, jalat maassa olevaan, sosiaaliseen, mutta rauhalliseen, ystävälliseen, jossain määrin äidilliseen ja huolehtivaiseen. Naiseen, joka osaa ottaa ohjat itselleenkin tarvittaessa. Liian avuton kimittäjä ei saa olla.
Anteeksi itsekehu, mutta minuun.. Olen perusnätti vaalea nainen, enemmän pyöreä kuin timmi, enemmän lyhyt kuin pitkä, iloinen ja puhelias, mutten mikään tyhjäpää hölöttäjä. Aina on riitttänyt seuraa ja ihastuksen tunnustuksia on tullut paljon vuosien varrella, ja huom olen jopa huono antamaan ennen kuin tunnetaan hyvin.
Itse kerään myös katseita ja ihastuksentunnustuksia joskus. Olen lyhyehkö, hoikka, mutta tiimalasivartaloinen, lukenut, kouluttautunut, ujo miesten suhteen, mutta hyvää juttuseuraa jos mies tekee aloitteen. Hillitty ja kohtelias käytös ovat tavaramerkkini,mutta nauran ja hymyilen paljon.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 19:46"]
Anteeksi itsekehu, mutta minuun.. Olen perusnätti vaalea nainen, enemmän pyöreä kuin timmi, enemmän lyhyt kuin pitkä, iloinen ja puhelias, mutten mikään tyhjäpää hölöttäjä. Aina on riitttänyt seuraa ja ihastuksen tunnustuksia on tullut paljon vuosien varrella, ja huom olen jopa huono antamaan ennen kuin tunnetaan hyvin.
[/quote]
Mukavaa, että menestystä miesten keskuudessa on riittänyt!
Tuo, että olet huono antamaan ennen kuin tunnet hyvin, toimii eduksesi näissä asioissa. Naiset eivät yleensä ymmärrä, että miehet erottelevat raa'an seksuaalisuuden ja ihastumisen toisistaan. Helposti antavaa yleistä polkupyörää voidaan käydä pökkäisemässä, mutta häneen ei ikimaailmassa ihastuta. Ihastuminen ja rakastuminen on varattu niille kunnon tytöille, joilla ei ole parikymppisenä jo sataa seksisuhdetta takanaan: kun ihminen arvostaa itseään, on häntä helppo rakastaa.
Tämä on asia, jota naiset eivät tunnu uskovan, vaikka sen kuinka monta kertaa heille selittäisi: jos haluatte rakastavan parisuhteen joskus, olkaa hyvin varovaisia ja konservatiivisia sen suhteen, kenen kanssa harrastatte seksiä.
T. M28.
Helppoon, enkä nyt viittaa siihen että antaa helposti, vaan helppoon luonteeseen joka ei ala riitelemään vain koska joku naistenlehti tai kaverit niin sanovat.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 12:10"]
Helppoon, enkä nyt viittaa siihen että antaa helposti, vaan helppoon luonteeseen joka ei ala riitelemään vain koska joku naistenlehti tai kaverit niin sanovat.
[/quote]
Totta.
T. Mies.
Puheliaaseen ja rävkkään, itsevarmaan ja vahvaan naiseen. Siis suomalaiset miehet ihastuvat tälläiseen naiseen.
Tämä on todettu ystäväpiirissä niin moneen kertaan; sellaiseen naiseen joka sanoo ettei halua lapsia, sillä miehet haluavat aina olla sen naisen ainoita "lapsia", huomionkipeitä kun ovat, mokomat, haluavat olla ainoina tississä kiinni jne.....
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 19:14"]
Tavalliseen, itsestään huolen pitävään, jalat maassa olevaan, sosiaaliseen, mutta rauhalliseen, ystävälliseen, jossain määrin äidilliseen ja huolehtivaiseen. Naiseen, joka osaa ottaa ohjat itselleenkin tarvittaessa. Liian avuton kimittäjä ei saa olla.
Tässähän nämä!
[/quote]
Muhun. Olen 25:n kuvaama nainen.
Olen tavis, en erityisen kaunis, jopa vähän ylipainoinen. Meikattuna ja tukkalaitettuna kun lähden ulos kaverien kanssa, kerään katseita ja ihailua. Minuun on moni työkaveri ja puolituttu ihastunut. Toki imartelevaa, mutta ko. henkilöt ovat usein myös varattua, samoin minä ja siksi tuntuu välillä todella kurjalta. Mihinkään en tietty ryhdy, mutta esim rakkaan kaverini mies taannoin ihastui minuun. Hän sitten yhdessä baarissa minulle avautui asiasta ja sanoin että puhut nyt vaan kännissä läpiä päähäsi. Seuraavana päivänä soitti selvin päin ja jatkoi löpinäänsä. Oli jättämässä kaveriani :-(
Suutuin todella ja sanoin että nyt loppu ja palaa vaimosi luokse ja hemmottele sitä, se on sen ansainnut tai jossei sussa oo miestä rakastaan vaimoas, eroa sitten, mutta älä hae multa lohtua.
Näitä asioita itse muutin tietoisesti itsessäni, kun halusin ns. valinnanvaraa:
- itsevarmasta törkyläpänheittäjästä hiljaisemmaksi, se "naisellinen hillitty käytös" vetoaa huomattavasti useampiin
- tein kaiken lähestymisen katseilla ja hymyllä, annoin miehen tehdä virallisen aloitteen
- myös keskusteluissa annoin miehen ns. viedä, toki höpöttelin kepeitä aina vuorollani.
Toki tiesin, ettei kaltaiseni ihminen pitkää parisuhdetta tällä teatterilla löydä, mutta aidosti luonteeltaan edellä kuvatun kaltainen ihminen varmasti löytää :) Nykyiseen mieheeni törmäsinkin iltana, jolloin en vähimmässäkään määrin etsinyt minkäänlaista seuraa ja olin oma itseni, mahdollisimman hankala ja huonon huumorin omaava ihminen.
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 19:02"]
[quote author="Vierailija" time="07.07.2013 klo 18:57"]
Höpöttäjä? Eikö sellainen nainen ole rasittava, joka koko ajan höpöttelee ja puhuu. Ainakin pitemmässä parisuhteessa on plussaa, jos toinen antaa hetken rauhan siltä puheltulvaltaan. Tunnen joitakin hjöpöttelijiötä ja pitemmän ajan viihtyminen heidän seurassaan on todella stressaavaa. Omassa parisuhteessani mieheni arvostaa nimenomaan sitä, että osaan olla hiljaakin. [/quote]
Just näin. Jatkuva kälätys ilman sisältöä on useimpien miesten mielestä todella, todella rasittavaa.
Tosin kyllähän sitäkin tietysti sietää, jos lopulta saa.
[/quote]
Mutta aika monen miehen mielestä näyttää tällainen rasittavuus kuuluvan oleellisena osana naisellisuuteen.
Nainen, joka ei ole rasittava hupsu höpöttäjä, onkin sitten ärsyttävä toisella tavalla...