Mikä on paras ja taatusti onnistuva paistettava juustokakku?
Reseptejä näkyy olevan joka lähtöön, mutta mikä on hyväksi havaittu? En ole koskaan tehnyt ja ajattelin nyt tehdä. Vähähiilarisena tietty :)
Kommentit (29)
Jos pyydät parhainta juustokakun ohjetta.. Ja sitten muutat ohjetta, koska haluat siitä vähähiilarisen, niin eihän se sitten enää ole se "parhain" juustokakku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähän vaikutat tietävän mitä teet, kyseletkö neuvoja vain että pääset v*ttuilemaan niille jotka ystävällisesti vastaa?
Ahaa! Montako ystävällistä vastausta sä tästä ketjusta löydät - joissa vastataan aloituksen ihan asialliseen kysymykseen? No se yksi Nutella-viesti ehkä joo. Oletko sen kirjoittaja?
ap
Opettele lukemaan, koulut alkaa kohta suosittelen menemään sinne, siellä oppii paljon asioita. Ja en ole nutella tyyppi. Sun kommenttis kun on lukenut niin ei todellakaan tee mieli auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla mitään reseptiä oo jakaa, mutta pakko kommentoida, että ap vaikuttaa aika rasittavalta tyypiltä.
Itse olet rasittava. Mä olen palstaillut täällä pitkään, yli vuosikymmenen, ja kaiken aikaa keskustelut täällä on muuttuneet inhottavimmiksi; ketjuun kuin ketjuun tulee ilkeilijöitä, joilla ei ole mitään sanottavaa aiheeseen, kunhan tulee vaan aukomaan ja kai purkamaan omaa pahaa oloaan. Aikoja sitten täällä sai todellakin apua ja hyviä näkemyksiä melkein asiaan kuin asiaan, jopa näihin kokkauskysymyksiin. Nykyisin harvaan asia-aloitukseen tulee yhtään järkevää viestiä - kuten ei tähänkään. Se kyllästyttää ja varmaan sitä itsekin taantuu veemäisten kommentoijien tasolle, pahoittelut siitä. Jos luet aloituksen, se oli ihan asiallinen. En edes pyytänyt vähähiilarisia reseptejä vaan viimeinen lause viittaa edellisen lopetukseen, eli tuunaan itse reseptiä jonka joku on hyväksi havainnut. Vaan kun ei hyväksi havaittua reseptiä kukaan täällä jaa, niin poistun ketjusta. Muhikaa liemissänne!
ap
Sähän kunnon lehmä oot. Ite v*ttuilet muille ja sit vedät herneen nenään.
No just tätä mä tarkoitan! Heikkolahjaiset täällä pätee ja nimittelee, kun ei muuhun pysty.
ap
Valiolla on paljon hyvää reseptiikkaa, selaile näistä
https://www.valio.fi/reseptit/ryhmat/juustokakut/?gclid=Cj0KCQjwpZT5BRC…
Muuta sitten tekomakeutuskakuksi ja ei se pohja ole pakollinen
3 munaa ja 6 dl Tuorejuustoa ja makeutusainetta main mukaan. Paista 200 asteessa. Jos haluat niin päälle mantelilastuja. Voi myös laittaa 1/2 tl leivinjauhetra.
Omankin NY-reseptini olen tuunannut eri ohjeista ja en muista sitä ulkoa (mökillä). Ranskankerma ja tuorejuusto yhdessä tekee sopivan rakenteen ja maun. Ei lässähdä. Lisäksi taisi olla kananmunia myös. Ja keksipohjassa voita. Luultavasti olen katsonut valion ja yhteishyvän reseptejä alunperin.
Sähän kunnon lehmä oot. Ite v*ttuilet muille ja sit vedät herneen nenään.